Lag er toch ook wel? 5 kilometer was ook indrukwekkend. Eerste 500 meter is meestal wat minder bij zulk snel ijs.quote:
Dat welquote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan is 34.2 nog steeds te langzaam ben ik bang
Ik heb alle vertrouwen in Jenning en co. Ik vind het heel bemoedigend dat NL hier best prima voor de dag komt. Normaal is het begin van het seizoen altijd niet zo scherp en zeker in Salt Lake en Calgary zijn die N-Amerikanen altijd in het voordeelquote:Op zondag 16 november 2025 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand Jenning vertellen dat ie op de Spelen maar 1 kans heeft???
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lag er toch ook wel? 5 kilometer was ook indrukwekkend. Eerste 500 meter is meestal wat minder bij zulk snel ijs.
Ja het gaat helemaal niet slecht, behalve de heren lange afstand dan, daar hebben we wel een probleempje. Maar dat was al even bekend.quote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Jenning en co. Ik vind het heel bemoedigend dat NL hier best prima voor de dag komt. Normaal is het begin van het seizoen altijd niet zo scherp en zeker in Salt Lake en Calgary zijn die N-Amerikanen altijd in het voordeel
Onverbiddelijke WR's op de mass start zodadelijk!quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.
Weet nog wel dat na Sochi 2014 iedereen riep dat het schaatsen dood was. De NL mannen waren sinds de jaren 90 al heer en meester op de lange afstanden en toen wonnen ze ook opeens de sprint afstanden. NL lag jaren voor met materiaal en trainingsmethode. Geen enkel land zou ooit meer in de buurt komen. En moet je nu kijken wat ervan over is.quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja het gaat helemaal niet slecht, behalve de heren lange afstand dan, daar hebben we wel een probleempje. Maar dat was al even bekend.
Het kan wel zijn dat ze er meer lange-afstanden ijs hebben neergelegd, maar je rijdt niet zomaar 6'00 op de 5km.quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.
Wereldrecord ingesloten raken door Albertus Hoolwerf.quote:Op zondag 16 november 2025 22:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Onverbiddelijke WR's op de mass start zodadelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |