Al jarenquote:Op zondag 16 november 2025 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
Van Velde heeft de zaken best redelijk op orde
Wat nog steeds een aanfluiting is.quote:Op zondag 16 november 2025 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand Jenning vertellen dat ie op de Spelen maar 1 kans heeft???
Uiteraard. Maar dan is 34.2 nog steeds te langzaam ben ik bangquote:
Lag er toch ook wel? 5 kilometer was ook indrukwekkend. Eerste 500 meter is meestal wat minder bij zulk snel ijs.quote:
Dat welquote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan is 34.2 nog steeds te langzaam ben ik bang
Ik heb alle vertrouwen in Jenning en co. Ik vind het heel bemoedigend dat NL hier best prima voor de dag komt. Normaal is het begin van het seizoen altijd niet zo scherp en zeker in Salt Lake en Calgary zijn die N-Amerikanen altijd in het voordeelquote:Op zondag 16 november 2025 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand Jenning vertellen dat ie op de Spelen maar 1 kans heeft???
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lag er toch ook wel? 5 kilometer was ook indrukwekkend. Eerste 500 meter is meestal wat minder bij zulk snel ijs.
Ja het gaat helemaal niet slecht, behalve de heren lange afstand dan, daar hebben we wel een probleempje. Maar dat was al even bekend.quote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Jenning en co. Ik vind het heel bemoedigend dat NL hier best prima voor de dag komt. Normaal is het begin van het seizoen altijd niet zo scherp en zeker in Salt Lake en Calgary zijn die N-Amerikanen altijd in het voordeel
Onverbiddelijke WR's op de mass start zodadelijk!quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.
Weet nog wel dat na Sochi 2014 iedereen riep dat het schaatsen dood was. De NL mannen waren sinds de jaren 90 al heer en meester op de lange afstanden en toen wonnen ze ook opeens de sprint afstanden. NL lag jaren voor met materiaal en trainingsmethode. Geen enkel land zou ooit meer in de buurt komen. En moet je nu kijken wat ervan over is.quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja het gaat helemaal niet slecht, behalve de heren lange afstand dan, daar hebben we wel een probleempje. Maar dat was al even bekend.
Het kan wel zijn dat ze er meer lange-afstanden ijs hebben neergelegd, maar je rijdt niet zomaar 6'00 op de 5km.quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.
Wereldrecord ingesloten raken door Albertus Hoolwerf.quote:Op zondag 16 november 2025 22:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Onverbiddelijke WR's op de mass start zodadelijk!
Na de mass start wordt dat danquote:Op zondag 16 november 2025 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hm zou je nog een keer 500 meter zo vlug erna willend doen?
Was niet snel.quote:Op zondag 16 november 2025 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zouden ze de eerste rit nog laten zien?
Natuurlijk niet, niet belangrijk.quote:Op zondag 16 november 2025 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zouden ze de eerste rit nog laten zien?
Femke is In de ban van de ring?quote:Op zondag 16 november 2025 22:57 schreef Pino112 het volgende:
'Toen het stadion nog in de ban stond van Femke Kok'
Je bedoelt alleen de NOS Erik?
We kunnen naar bed!quote:
Dat geldt ook voor de 1000m en 1500m, dan duurt alles twee keer zo lang.quote:Op zondag 16 november 2025 22:59 schreef wimderon het volgende:
Ik ben er nog altijd voor om op de 500 meter iedereen alleen te laten rijden. Valse starts, kruisingen, binnen/buitenbocht en valpartijen hebben zó veel invloed en het valt allemaal buiten de invloed van een schaatser.
SPOILER: 2nd 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2nd 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Klopt. Top3 B-Groep promoveert.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 23:01 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: 2nd 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WRTRPB JA! bekt toch minder lekker.SPOILER: 2nd 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Op de OS is dat wel mogelijk, dan heb je meer tijd.quote:Op zondag 16 november 2025 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de 1000m en 1500m, dan duurt alles twee keer zo lang.
Da's wel prettig, want hij staat kantjeboord top 21quote:
Daar speelt vooral het hebben van een tegenstander die met je mee gaat een rol ja. Maar daar zijn je kansen niet meteen verkeken als je die niet hebt, of na een valse start of val van je tegenstander ofzo.quote:Op zondag 16 november 2025 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de 1000m en 1500m, dan duurt alles twee keer zo lang.
Zou je dan rijders zelf laten kiezen voor binnen of buiten of toch twee keer rijden?quote:Op zondag 16 november 2025 22:59 schreef wimderon het volgende:
Ik ben er nog altijd voor om op de 500 meter iedereen alleen te laten rijden. Valse starts, kruisingen, binnen/buitenbocht en valpartijen hebben zó veel invloed en het valt allemaal buiten de invloed van een schaatser.
Twee keer valt veel voor te zeggen, maar één keer moeten leveren heeft ook wel wat. Dat zou me dan minder uitmaken.quote:Op zondag 16 november 2025 23:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou je dan rijders zelf laten kiezen voor binnen of buiten of toch twee keer rijden?
Dan kun je ook een baan ertussen in maken. Gaat het meteen nog harder waarschijnlijk omdat je geen echte binnenbocht meer hebt.quote:Op zondag 16 november 2025 23:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou je dan rijders zelf laten kiezen voor binnen of buiten of toch twee keer rijden?
quote:Op zondag 16 november 2025 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Die 25,90 is het snelste rondje van een vrouwelijke schaatser ooit.
Stond op 25,93 van Zhang Hong
Bij de mannen ja, bij de vrouwen niet.quote:Op zondag 16 november 2025 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel knap, doorgaans wordt het snelste rondje op de 1000 meter gereden.
Interview met Kok kan ik ergens nog begrijpen maar ditquote:Op zondag 16 november 2025 23:21 schreef Meridiaan het volgende:
Belachelijkste is ook dat de NOS het zichzelf rechtvaardigt en tig excuses maakt stukken wedstrijden te missen, zonder consequenties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |