Ik heb nu eea echt weggegooid en ook dingen handiger ingedeeld/een plek gegeven, dus mijn hoop is dit keer redelijk lang. We gaan het zienquote:
Google eens op "instagram vs reality"quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Je mag wel een keer langskomen @:vlindertje89 Ik heb een diepe keukenkast die nodig opgeruimd moet worden.
Laatste tijd wat filmpjes gezien op Instagram van pantry’s, voorraadkasten etc. Zo netjes en goed ingedeeld, jaloersmakend
Reality is mijn kastquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Google eens op "instagram vs reality"
quote:
Voor thuis of voor de festivals?quote:Op zondag 16 november 2025 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag eens knutselen aan onze nieuwe bar
Ik hoop het. Veel eieren en groente eten. En andere gezonde dingen (yoghurt). En veel rust pakken, lang slapen. EN geen gekke dingen doen.quote:Op zondag 16 november 2025 09:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Fijn @:dr_flash Goed slapen is zo fijn. En knie en heup komen ook vast wel goed binnenkort.
Festivals. Aangezien we nu een iets grotere auto hebben kunnen we eindelijk iets leukers dan een klaptafel meenemen. We gaan met steigerbuizen aan de slag, zodat we het makkelijk gedeeltelijk uit elkaar kunnen halen.quote:Op zondag 16 november 2025 09:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor thuis of voor de festivals?
Airfryereten komt voor mij meestal neer op friet en snacks en dat heb ik liever als uitzondering dan als regulier eten.quote:Op zondag 16 november 2025 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met airfryereten?Gisteren nog ruim 650 gram groente in getraybaked
Nee ik ook nietquote:Op zondag 16 november 2025 10:55 schreef Tuindier het volgende:
Ja, dat doe ik ook. Maar daar refereer ik niet naar als airfryereten.
!quote:Op zondag 16 november 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik doe er van alles in hoor. gyoza stomen, quiche bakken, groente. Kei handig ding
Ik heb ook spierpijnquote:Op zondag 16 november 2025 08:31 schreef borisz het volgende:
Mogge
Spierpijn. Die 14km heel inspannend lopen geeft toch net een andere spierpijn dan gewoon 25km vlak.
Jij rebelquote:Op zondag 16 november 2025 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe een laagje water onder het rooster, tot net boven het rooster, voorkomt ook dat die dingen aan het rooster vastplakken, en dan doe ik het zootje 10 minuten op 200 ēC. Stomen zal het
Net geprobeerd maar met minder water.quote:Op zondag 16 november 2025 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe een laagje water onder het rooster, tot net boven het rooster, voorkomt ook dat die dingen aan het rooster vastplakken, en dan doe ik het zootje 10 minuten op 200 ēC. Stomen zal het
Wat houdt het thuisspa gedeelte in?quote:Op zondag 16 november 2025 12:10 schreef Barreltje het volgende:
Oh en ik zat bijna 2 uur lang in mm ijsbad/thuis spa.. en het was HEEEERLIJK..
Er zijn van die dingen waar je je van afvraagt waarom je er zo lang mee gewacht hebt.. zoiets als de trapkast maar ook de thuis spa
Preciesquote:Op zondag 16 november 2025 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Perfect voor "ik heb nu zin in gyoza maar niet in gyoza bakstomen" maar niet zo geschikt voor "ik maak gyoza voor mensen".
Dit soort dingen maakt mij verdrietig dat ik geen diepe kasten heb.quote:Op zondag 16 november 2025 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tip voor diepe kasten: handigekasten.nl
Mannetje Milei zorgt goed voor jullie toch?quote:Op zondag 16 november 2025 13:04 schreef flipsen het volgende:
En weer eens zonder stroom. Goeie planning weer met 2 Teams meetings met potentiële reizigers. Noodweer vannacht, vallende takken op hoogspanningskabels is niet handig, zeker niet als die kabels dasrna de takken in brand zetten. Stroomboer en brandweer net geweest, maar dit gaat nog wel even durenuiteraard net de vriezer vol rauwvoer voor de honden, kan straks voor 600 euro wegflikkeren
Als dat "weer" is, wordt een aggregaat toch al snel een interessante investering.quote:Op zondag 16 november 2025 13:04 schreef flipsen het volgende:
En weer eens zonder stroom. Goeie planning weer met 2 Teams meetings met potentiële reizigers. Noodweer vannacht, vallende takken op hoogspanningskabels is niet handig, zeker niet als die kabels dasrna de takken in brand zetten. Stroomboer en brandweer net geweest, maar dit gaat nog wel even durenuiteraard net de vriezer vol rauwvoer voor de honden, kan straks voor 600 euro wegflikkeren
De Noodpakketten op Texel moeten dus op de boot naar BAquote:Op zondag 16 november 2025 13:04 schreef flipsen het volgende:
Grote pan, check. Alleen heb ik er goulash pörkölt in.quote:Op zondag 16 november 2025 14:29 schreef borisz het volgende:
Ik ben maar een grote pan ragų aan het maken.
Wijn is inmiddels toegevoegd. Zo de tomaten
Lekker bezigquote:Op zondag 16 november 2025 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Boom, stal, kerstmarkt, wat wil een mens nog meer
Leeg halen? Ik heb er zelf ook eentje, geniaal dingquote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Handigekasten.nl is gaaf maar te handig voor mijn onhandige diepe kast. Moet er ook niet aan denken om ‘m leeg te halen.
In Mar del Plata ging het de laatste tijd goed. Hier in het nieuwe huis wel vaker een stroomstoring, maar die wordt ook altijd bijzonder snel opgelost. Vandaag even niet. Nog steeds geen stroom... wel mobiel en 4gquote:Op zondag 16 november 2025 13:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als dat "weer" is, wordt een aggregaat toch al snel een interessante investering.
Mijn onhandige diepe kast is de hel om leeg te halen. En de legkasten die er nu in staan zitten zo vast in elkaar dat er grof geweld bij moet om ze uit elkaar te halen.quote:Op zondag 16 november 2025 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leeg halen? Ik heb er zelf ook eentje, geniaal ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ghehe .. nee nee ik ga dus idd niet in een ijsbad zitten .. ik heb zo'n unit gekocht die ook voor ijsbaden gebruikt wordt.. die zijn vanwege het ijs dus enigzsins geisoleerd, dus ook prima voor een WARM bad..quote:Op zondag 16 november 2025 13:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat houdt het thuisspa gedeelte in?
2u in een ijsbad lijkt me een behoorlijke marteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. relaxed dagje
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Waar zijn jullie wezen lopen?quote:
Van de week, gehakt gekruid, paprika, ui, stukjes aardappel, stuk courgette, paar roosjes broccoli, nog meer kruiden, beetje olijfolie 15 min op 180. Note to self, broccoli in het vervolg later erbij doenquote:Op zondag 16 november 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
1 rode paprika
1/2 courgette
125 gram champignons
stukjes snijden, 20 minuten 200 graden.
2 diepvries airfryer frikandellen, stukjes snijden, erbij gooien. Nog 10 minuten alles. Eten maar
Ik heb na mn berichtje hier idd afgezegd, begrepen ze, en ben wel van 11-17.15 daar geweest met team, dus was gezellig. En we wonnen 4-1 dus dat was ook mooiquote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijk gegeten en fijn bijgepraat met vriendin. T is fris buiten, morgen op de fiets maar een warmere jas aan.
Handigekasten.nl is gaaf maar te handig voor mijn onhandige diepe kast. Moet er ook niet aan denken om ‘m leeg te halen.
Balen @:flipsen hopelijk is het sneller opgelost dan de planning.
Hoe is het gegaan @:vlindertje89 ?
Wij gaan de onze volgende keer meenemen naar Spanje. Lekker badderen.quote:Op zondag 16 november 2025 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga zo weer in mijn bath bucket
Eerst dacht ik dat ik daar nooit comfortabel in zou kunnen zitten maar het is juist heerlijk.
quote:Op zondag 16 november 2025 17:37 schreef flipsen het volgende:
https://streamable.com/18gmhq
Dit was vanochtend, nog spanning op de kabel die vrolijk in de takken brandde. Daarna zijn ze druk bezig geweest met het weghalen van alle takken en het vrijmaken van de kabel. Bleek vorige maand nog een medewerker te zijn overleden, omdat ze kennelijk toch niet de stroom van een kabel hadden gehaaldSinds 5 minuten hebben we weer stroom
Dan wil ik de slechtste niet wetenquote:Op zondag 16 november 2025 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie posts over gyoza maken dat ik weer trek heb ik dit uberhippe recept:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ommer-van-veggilaine
Toch een van de betere recepten die ik dit jaar heb ontdekt.
Wat leuk!quote:Op zondag 16 november 2025 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga morgen eten met VWN bij A Beautiful Mess. Lange tafels met een soort wereldwijde tapas, midden oosten, noord afrika, Afghaans, Ethiopië etc
Nu al zo’n zin in
Dat is helemaal niet leuk. Sterkte zeg.quote:Op zondag 16 november 2025 20:38 schreef borisz het volgende:
Zo loopt de dag toch anders dan gedacht.![]()
BuurmanOom ligt momenteel iets verderop op de IC na een geslaagde operatie. Hij blijft nog wel in coma en de komende nacht is nog wel kritiek. Hij heeft vanmorgen zelf nog 112 gebeld. Een lekkende [nog wat], bij gescheurd was het al gedaan.
Oom is een taaie en voor nu duimen/bidden/wat dan ook dat die een goeie nacht heeft.
Ik ben niet verbaasd om je reactiequote:Op zondag 16 november 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan wil ik de slechtste niet weten
Dit klinkt heeeerlijk!quote:Op zondag 16 november 2025 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga morgen eten met VWN bij A Beautiful Mess. Lange tafels met een soort wereldwijde tapas, midden oosten, noord afrika, Afghaans, Ethiopië etc
Nu al zo’n zin in
Sterkte!quote:Op zondag 16 november 2025 20:38 schreef borisz het volgende:
Zo loopt de dag toch anders dan gedacht.![]()
BuurmanOom ligt momenteel iets verderop op de IC na een geslaagde operatie. Hij blijft nog wel in coma en de komende nacht is nog wel kritiek. Hij heeft vanmorgen zelf nog 112 gebeld. Een lekkende [nog wat], bij gescheurd was het al gedaan.
Oom is een taaie en voor nu duimen/bidden/wat dan ook dat die een goeie nacht heeft.
Hansjequote:Op zondag 16 november 2025 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel goed nieuws. Hansje snapt schoot. Vorige week al een keer per ongeluk, daarnet bijna zeker met opzet. Ze zat op haar kont dus liggen is er nog niet bij. Maar toch duurde het wel anderhalve minuut. Trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2025 22:30 schreef Blues het volgende:
Mijn sjaalproject is af![]()
51 granny's gehaakt via de site een mooi gebaar.
Daar staan er 365, voor elke dag 1, maar ik ben een nu wel klaar mee![]()
Kleurrijk👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de wol op dan?
Net klaar met de 500 vrouwen.quote:Op zondag 16 november 2025 22:30 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike kijk je vanavond al schaatsen of later terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de mannen gaan we naar bed. Die mass starts komen morgen wel.Spoilers!
Neequote:
quote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Net klaar met de 500 vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de mannen gaan we naar bed. Die mass starts komen morgen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk mannen live, en ga daarna ook naar bed. Vind mass start nooit zo heel interessant, maar zet t morgen wel op voor achtergrondgeluid bij werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Goed bezig!quote:Op maandag 17 november 2025 10:23 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
B en ik hebben gisteren hard Ikea gebouwd. Nu staat er een stellingkast in zijn studeerkamer en zijn alle spullen daar van de vloer af. Elke plank van de stellingkast kan 2 Praxiskratten hebben en we hebben 12 planken dus dat is veeeeeel meuk.
En een van de Billy's in de woonkamer heeft nu een deur.
Beide kasten moeten nog verankerd aan de muur en dan kunnen we ze definitief inrichten. B was eerst sceptisch over de meerwaarde van een stellingkast ("op de vloer stapelen werkt toch") maar vindt het nu wel erg mooi.
Vervolgens heb ik de halve nacht wakker gelegen over wat er verder nog meer allemaal moet gebeuren (zo veel!) en dat broertje ook nog zo veel hulp wil maar ik wil eigenlijk hem niet nog zo veel helpen als wij ook nog zo veel moeten doen
Vanochtend opgelost door broertje te appen dat
- ik komend weekend alleen op zaterdag hem kan helpen
- we graag zijn hulp zouden willen op 20 dec voor mijn verhuizing
- en hier is een lijst met meubels die ik overhoud, alles wat hij niet wil gaat op MP of naar de kringloop
Ik kreeg een onsamenhangend verhaal terug over dat hij nog niet weet of hij zaterdag zal kunnen verhuizen of wanneer dan wel, en wanneer de nieuwe cv kan komen, en iets over kozijnen en isolatie.
Curieus genoeg de lekkage van de badkamer naar de buren toe niet genoemd... daar zou ik urgentere gevoelens bij hebben maar goed.
Hij lost het wel op of zo
Hij heeft iig verhuisdozen gefixt.
quote:Op maandag 17 november 2025 07:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
Ik duim voor jouw dag (en oom), @:borisz
Gister kwam ik bij de wandeling een relatief fors exemplaar (voor wat we hier lokaal zien) tegen van het beest waar @:vlindertje89 niet van houdt (spoiler niet openen vlinder)Ik gooide het geraamte door google lens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:AI-overzicht
De afbeelding toont het skelet van de Jamaicaanse reuzengalliwasp (Celestus occiduus), een mogelijk uitgestorven hagedissensoort. Het is een museumspecimen, aangezien de soort voor het laatst werd waargenomen in het midden van de 19e eeuw.
Aanvullende informatie over de Jamaicaanse reuzengalliwasp:
Status: De soort is geclassificeerd als ernstig bedreigd, maar wordt algemeen beschouwd als uitgestorven.
Grootte: Het was de grootste galliwasp ter wereld, met een kop-romplengte van meer dan 30 cm.
Oorzaak van uitsterven: Het uitsterven wordt toegeschreven aan de introductie van mangoesten en habitatverlies door menselijke ontwikkeling.
Habitat: Historisch gezien leefde de hagedis in moerassen, bossen en rotsachtige omgevingen op Jamaica.![]()
Wat leuk vuur makenquote:Op maandag 17 november 2025 00:33 schreef Candaasje het volgende:
Beterschap voor oom @:borisz !
Hier ging ik vandaag even langs goede vriend. Even nog wat dingen opgehaald bij de werkplaats en toen door naar mijn huis. Daar heeft vriend me vuur leren maken, op traditionele wijze. Gewoon omdat het kan![]()
Eerst met een vuursteen en een stuk metaal (waarbij je dan verkoold katoen laat branden) en daarna een paar pogingen gedaan met een vuurboog. Ik kreeg bij dit laatste wel rook, maar nog geen vonk (zwaar werk!). Vriend is er gelukkig wel goed in. Na wat hout gekliefd te hebben konden we daarna little willy’s roosteren boven het vuur![]()
[ link | afbeelding ]
Vervolgens nog een lekkere linzensoep gemaakt en broodjes geroosterd. En nog een kop warme choco erbij.
Uiteindelijk vriend weer thuisgebracht, maar dat duurde ‘iets’ langer. We zouden met de pont gaan maar een weg over het eerste kanaal bleek afgesloten te zijn, (dus we hebben zeg maar elke landweg in de uiterwaarden gehad), en eenmaal bij de punt gekomen, bleek dat deze al via de winter dienstregeling vaart… dus zo eindigden we na eerst heel de dijk te zijn afgereden alsnog op de snelweg. Ritje van 30 minuten werd bijna 1,5 uur![]()
En toen moest ik nog naar huis. Maar ik lig in bed. Dus ik zwaai af en een jullie allen een goede nacht!
Zit er ook brandstof in?quote:Op maandag 17 november 2025 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat leuk vuur maken
In ons 'noodpakket' zit ook een dingetje waarmee je vuur kunt maken.
Ach…gecondoleerd met het aankomende overlijden van Oom.quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Slecht nieuws. Oom is niet meer te redden.![]()
Morgen gaat de knop om.
Jeetje, wat naar!quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
Sterkte.quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
Sterktequote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
Wat een gaaf apparaatquote:Op maandag 17 november 2025 14:43 schreef flipsen het volgende:
Voor @:derLudolf:
https://www.instagram.com/reel/DRDDDBoEnED/?igsh=OGFwcnpsaThxdGpv
Het is bijna sinterklaas he! Past alleen niet door de schoorsteen denk ikquote:
Stekte borisz. Wat een verdrietig nieuws. Je blijft toch hoop houden.quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
Zijn er nog airfryer-oliebollen recepten?quote:Op maandag 17 november 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste oliebollen, eerste Glühwein. De winter is begonnen!
zal wel een beetje een zootje worden hequote:Op maandag 17 november 2025 18:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zijn er nog airfryer-oliebollen recepten?![]()
Hoe is t met pootje?quote:Op maandag 17 november 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste oliebollen, eerste Glühwein. De winter is begonnen!
Lopen gaat eigenlijk wel. Wel voorzichtig nog. Rug is het grootste probleem nu maar ik heb voltaren emulgel bejaardenturbozalf gekocht. Het gaat iedere dag wat beter maar de volgende ochtend is het wel weer lastig. Morgen nog een dag thuiswerken. Zal er nog wel een paar weken last van hebben voordat het weer enigszins okee is. Maar goed, toch alweer ruim 8000 stapjes kunnen lopen vandaag. Hopelijk morgen nog wat beter, woensdag moet ik weer naar kantoor.quote:
Mocht je leuke weetjes en feitjes willen delen, ik weet hier echt amper iets vanquote:Op maandag 17 november 2025 22:17 schreef Blues het volgende:
Tijdens vbl wedstrijd, krijg ik weer een interessant college van de KLU, moderne architectuur.
Teveel om op te noemenquote:Op maandag 17 november 2025 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Mocht je leuke weetjes en feitjes willen delen, ik weet hier echt amper iets van
Bedankt voor het vragen maar je bent een dag te vroegquote:Op maandag 17 november 2025 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte Borisz![]()
Hoe was de uitvaart van je tante, @:Cat-astrophe?
Oh, verkeerd opgeslagen dus. Sterkte morgen met alles.quote:Op maandag 17 november 2025 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedankt voor het vragen maar je bent een dag te vroeg
Voor morgenquote:Op maandag 17 november 2025 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sterkte vandaagquote:Op maandag 17 november 2025 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Johnathan Meades had daar een heel interessante mening over.quote:Op maandag 17 november 2025 22:17 schreef Blues het volgende:
Tijdens vbl wedstrijd, krijg ik weer een interessant college van de KLU, moderne architectuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goh, ik wist niet dat daar dingen voor worden georganiseerd. Geinig. Mijn ouders waren afgelopen zomer ook 55 jaar getrouwd bedenk ik nu.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
okee 55 jaar getrouwd zijn is wel een dingetje blijkbaar. Pa en ma gaan vanmiddag naar een receptie op het gemeentehuis
zal wel verschillen van gemeente tot gemeente denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat daar dingen voor worden georganiseerd. Geinig. Mijn ouders waren afgelopen zomer ook 55 jaar getrouwd bedenk ik nu.
Ja, vast wel. En mijn ouders kennende zouden die er toch niet naartoe gaan. Maar ik spreek ze al jaren niet meer dus ik weet het verder niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal wel verschillen van gemeente tot gemeente denk ik
In Emmen komt ie op bezoek. Vanaf hoeveel jaar precies weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, gefeliciteerd met het smaragden huwelijk.Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Daar is ook wat voor te zeggen uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jonathan Meades is vooral bekend om zijn scherpe, sarcstische en vaak kritische kijk op moderne architectuur. Hij hekelt de oppervlakkigheid van hedendaagse architectuurpraktijken, vooral het gebrek aan echte duurzaamheid en authenticiteit. Meades bekritiseert de commercialisering en standaardisering van gebouwen, waarbij architectuur vaak wordt gereduceerd tot snelle, massaproductie-achtige projecten die vooral gericht zijn op winst en visuele verkoopbaarheid.
Hij vind dat architectuur veel meer moet zijn dan vorm en stijl, maar een rol moet spelen in het structureren van onze dagelijkse leefwereld. Zijn werk bekritiseert het romantiseren van een nostalgisch Engelse architectuur.
Verder is hij sceptisch over de zogenaamde "groene" of duurzame architectuur die vooral marketinginstrumenten zijn zonder echte milieuimpact, en pleit hij ervoor dat bouwen op een verantwoord moment moet stoppen om het milieu rust te gunnen.
Meades ziet moderne architectuur vaak als commercieel, politiek en cultureel feilbaar, en heeft een duidelijke voorkeur voor eerlijkheid boven functie, context en menselijk gebruik boven oppervlakkige esthetiek en marketingpraatjes.
Ah, de techniek van het bouwen, Meades heeft het over wat anders. Hij is trouwens hilarisch grappig in zijn droge humor en sarcasme.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar is ook wat voor te zeggen uiteraard.
In het college gister ging het over de geschiedenis van de architectuur en ze start daarbij eind 19e eeuw, bijv. wanneer is er begonnen met ijzer/staal wanneer met (gewapend-) beton etc. En wat betekende dat voor de bouw. Zij vertelt wie de ontwerpers waren en waar wat te zien is. Zonder mening
Heel leuk en interessant met voorbeelden
Oooh hoe tof is dat!quote:Op maandag 17 november 2025 22:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Teveel om op te noemenLukt dit?
https://klu.webinargeek.c(...)Qi20MWRfybPMXsQlhrk/
Mijn ouders waren in juni 55 jaar getrouwd. Kregen een brief van de burgemeester en een grote bos bloemen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie…deze week. Sterkte ook!quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van de week zei Tele iets ihkv jinxings... Onzin natuurlijk. Maar in die trant kocht ik vorige week een keurig zwart jurkje. Komende week mag ik naar een uitvaart![]()
Support voor de zoon-van, toch kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bedenken wat ik ga eten voor ik naar mijn vergadering ga.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je laarsjes!quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
oh en ik zoek een magnetronbestendige Glühweinbeker. Ik doe het nu gewoon in een limonadeglas, maar het wordt of lauw of zo heet dat ik bang ben dat dat glas gaan knappen
We gebruiken daarvoor meestal de Glühwein bekers die we ooit op een Duitse kerstmarkt hebben gekregen en niet ingewisseld hebben voor het statiegeld.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
oh en ik zoek een magnetronbestendige Glühweinbeker. Ik doe het nu gewoon in een limonadeglas, maar het wordt of lauw of zo heet dat ik bang ben dat dat glas gaan knappen
quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Heel verhaal getypt, error
Fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bedenken wat ik ga eten voor ik naar mijn vergadering ga.
Limburgse liedjes?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:
quote:
Ja zijn die magnetronbestendig?quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gebruiken daarvoor meestal de Glühwein bekers die we ooit op een Duitse kerstmarkt hebben gekregen en niet ingewisseld hebben voor het statiegeld.
Maar een reguliere stevige mok/beker kan ook prima voor dit doel dienen. Er is er nog nooit 1 geploft in de magnetron…
Jouw laarsjes ken ik niet, maar het meeste stevigere aardewerk is prima magnetronbestendig.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja zijn die magnetronbestendig?
ja gewoon allemaal van die buitquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw laarsjes ken ik niet, maar het meeste stevigere aardewerk is prima magnetronbestendig…
Zolang er geen metaalverf op zit zou ik het prima in de tron durven donderenquote:
Nou ja anders zie je het gauw genoeg natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zolang er geen metaalverf op zit zou ik het prima in de tron durven donderen
Ik hoor net dat het alle minstens 50 jaar getrouwde koppels zijn geweest. Vegen ze er wel een boel op een hoop zoquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, vast wel. En mijn ouders kennende zouden die er toch niet naartoe gaan. Maar ik spreek ze al jaren niet meer dus ik weet het verder niet.
Wel tof voor de jouwe dat ze zo in het zonnetje worden gezet
Awwwquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:43 schreef sigme het volgende:
Enige tijd geleden waren liefstes grootouders 60 jaar getrouwd. Dan krijg je felicitaties van de koningin.
De 65 hebben ze net niet gered.
Ja goed hoor, nog thuis gewerkt. Morgen naar Le Office. Wel weer op tijd te kribbe zoquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:43 schreef derLudolf het volgende:
'smorgensindevroegte doet het wel![]()
Je lijkt we wat op je pa
Hoe ging het met werk vandaag?
Klinkt als een mooi en goed afscheid, Cat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bedenken wat ik ga eten voor ik naar mijn vergadering ga.
Sterkte voor de komende tijd en de nog scherpe pijn.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het alle minstens 50 jaar getrouwde koppels zijn geweest. Vegen ze er wel een boel op een hoop zo![]()
[ afbeelding ]Wat derLudolf zegt: jullie lijken best wel…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig belde de secretaresse van de burgemeester: die ging uit van het burgerlijk huwelijk een half jaartje vooraf aan het kerkelijk huwelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:43 schreef sigme het volgende:
Enige tijd geleden waren liefstes grootouders 60 jaar getrouwd. Dan krijg je felicitaties van de koningin.
De 65 hebben ze net niet gered.
Ja, sommige dingen die jullie noemen geven mij flash backs.😎
Zoals vanmiddag: van kantoor boven vroeg men of ik mini stickertjes wilde snijden op zelfklevend vel en plakken op 200 flyers vanwege de gewijzigde aanvangstijd.
Terwijl ik zo bezig was, moest ik denken aan de schrijfmachines vroeger en zo’n rolletje wit dat over een tikfout of woord kon witten en op keus invoegen.
Of de ibm bolletjes schrijfmachine waarmee tikfouten konden worden gecorrigeerd. Vķķrdat je het A4 eruit had getrokken. 😉
Hebben jullie daar ook flashbacks van of ben ik oud en jullie zijn jong…
Ik ben ook zo oud ja, carbonpapier, stencilen, klunzewaterquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat derLudolf zegt: jullie lijken best wel…
[..]
gelukkig belde de secretaresse van de burgemeester: die ging uit van het burgerlijk huwelijk een half jaartje vooraf aan het kerkelijk huwelijk.
Ja, sommige dingen die jullie noemen geven mij flash backs.😎
Zoals vanmiddag: van kantoor boven vroeg men of ik mini stickertjes wilde snijden op zelfklevend vel en plakken op 200 flyers vanwege de gewijzigde aanvangstijd.
Terwijl ik zo bezig was, moest ik denken aan de schrijfmachines vroeger en zo’n rolletje wit dat over een tikfout of woord kon witten en op keus invoegen.
Of de ibm bolletjes schrijfmachine waarmee tikfouten konden worden gecorrigeerd. Vķķrdat je het A4 eruit had getrokken. 😉
Hebben jullie daar ook flashbacks van of ben ik oud en jullie zijn jong…
“Klunzewater” na 3 x lezen begreep ik het 😂quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo oud ja, carbonpapier, stencilen, klunzewater
Valt wel mee…je weet de benamingen nog! 😎 Ik moet het doen met de omschrijving.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:13 schreef sigme het volgende:
carbonpapier, type-ex, zo'n modern wit rolletje type-ex-band
jaja
ik ben oud
Maar welke?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:54 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn grote bleek gisteren opeens migraine te hebben. Met aura en spugen. Arm ding, ik had hem dit graag bespaard
maar je ziet maar heel weinig van hemquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:59 schreef AnneX het volgende:
Wat derLudolf zegt: jullie lijken best wel…
Coolquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef sigme het volgende:
Heel binnenkort trouwt een nichtje van ons (van liefste dus qua bloedband)
Ik heb in Spanje een mooi blik gevonden, het ziet er uit als een boek:
[ afbeelding ]
De titel vertaalt naar zoiets als ' Gebeurtenissen die een indruk maken' (en er zitten in de winkel nieuwjaarstraktaties in)
De inhoud hebben we vervangen door van die Spaanje lettertegeltjes die dan haar voornaam & die van haar echtgenoot spellen. Zijn naam is maar drie letters en die van haar negen, dus om zijn naam heen hebben we spaties gekocht.
Weet eigenlijk niet of je foto's hebt gedeeld met de Pa&Fles uitjes, maar op deze foto valt het je ineens op.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar je ziet maar heel weinig van hem
Schijnt zich wel vaker in de puberteit te openbaren, helaas. Het zal een combinatie zijn van spanning, maaltijden overslaan, te weinig drinken en veel schermgebruik (voor een schoolopdracht in dit geval). En aanleg.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:12 schreef AnneX het volgende:
@:Clubsoda wat naar voor je oudste! Dat het zķ vroeg al begint…
Heb je enige idee wat de trigger kan zijn?
Jawel hij komt ook wel voor in een paar travelsnacks. Ma_fles ook wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of je foto's hebt gedeeld met de Pa&Fles uitjes, maar op deze foto valt het je ineens op.
Ik zie het ookquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
maar je ziet maar heel weinig van hem
Wat een prachtig cadeau. Goed over nagedachtquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef sigme het volgende:
Heel binnenkort trouwt een nichtje van ons (van liefste dus qua bloedband)
Ik heb in Spanje een mooi blik gevonden, het ziet er uit als een boek:
[ afbeelding ]
De titel vertaalt naar zoiets als ' Gebeurtenissen die een indruk maken' (en er zitten in de winkel nieuwjaarstraktaties in)
De inhoud hebben we vervangen door van die Spaanje lettertegeltjes die dan haar voornaam & die van haar echtgenoot spellen. Zijn naam is maar drie letters en die van haar negen, dus om zijn naam heen hebben we spaties gekocht.
Ik heb best wel veel foto's van je gezien jaquote:
Dat is al een miljoen jaar nergens meer te vinden.quote:
neequote:Op dinsdag 18 november 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Heb je zelf ook niet meer op een VHS ofzo?
nee was maart 2011 of zo.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef fietsie het volgende:
https://www.uitzendinggem(...)1-Man_Bijt_Hond.html
Die van 16-1 ?quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik kom niet verder dan een pagina met een dode link naar ncrv
Ach Clubkind, wat rottig voor mquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:40 schreef Clubsoda het volgende:
Schijnt zich wel vaker in de puberteit te openbaren, helaas. Het zal een combinatie zijn van spanning, maaltijden overslaan, te weinig drinken en veel schermgebruik (voor een schoolopdracht in dit geval). En aanleg.
https://www.uitzendinggemist.net/op/17012011.htmlquote:
Ik ben bij Beeld en Geluid aan het zoeken...quote:
Fijn zo, CatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bedenken wat ik ga eten voor ik naar mijn vergadering ga.![]()
ja en nu?quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben bij Beeld en Geluid aan het zoeken...
Programma: MAN BIJT HOND | Zoeken Beeld en Geluid https://share.google/tC3BQDftr6cviw3m3
Ja, zoiets gaat de ratio voorbij en recht naar de emotie.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar welke?
Ik denk vooralsnog dat ik best heel cliché Halt mich ens vas zou waarderen op de mijne.
Ik spreek helemaal geen Limburgs (zou misschien in theorie wel kunnen maar nooit gedaan dus ongemakkelijk en ook tig dialecten door elkaar). Maar op dit soort emotionele momenten raakt Limburgs vaak toch meer dan andere talen.
Toch mee opgegroeid, gaat niet over.
Jamaarjamaarquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier zou het sowieso ‘hoj mich uns vast’ worden.
Frans is niet van onze vierkante kmquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaarjamaar
Zo zingt Frans het niet
Ik ben ook niet van Frans zijn vierkante km.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Frans is niet van onze vierkante km
Merci. Ik ken m denk ik niet dus ik ga eens zoeken als ik wakker ben.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Vanyel ! Wie mien mooder mich geliërdj heet um te leave
En een Ave Maria dialect ding wat geen psalm was.
Het komt beetje bij beetje terug![]()
Grote pan? Dan is het een goed idee hem als ie klaar is snel terug te koelen in het aanrecht, wasbak vullen met koud water en daar de pan in zetten. Koelt ie veel sneller af. Erwtensoep is dik, vrijwel geen convectie, koelt anders langzaam af en een kans dat ie zuur wordt. Zonde want het is altijd nogal wat werk.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Slechte nacht gehad, veel pijn, hopelijk trekt dat straks wat bij want veel te doen. Zometeen 2 spreekuren (digitaal) dan erwtensoep maken en ijs voor eetclub etentje morgenavond. Heel fijn dat het kouder is, kan de pan met erwtensoep mooi buiten op het balkon.
Zo koel ik het altijd terug. Maar buiten zetten ipv (volledig) afgekoeld in de koelkast een plekje zoeken is erg handig (zo groot is mijn koelkast niet).quote:Op woensdag 19 november 2025 09:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Grote pan? Dan is het een goed idee hem als ie klaar is snel terug te koelen in het aanrecht, wasbak vullen met koud water en daar de pan in zetten. Koelt ie veel sneller af. Erwtensoep is dik, vrijwel geen convectie, koelt anders langzaam af en een kans dat ie zuur wordt. Zonde want het is altijd nogal wat werk.
Moet ook weer eens Snert maken, met spek, kassler en HEMA worst. Heerlijk
Ik koel soepen, bouillons, ragouts etc etc altijd zo terug, een reden ook waarom ik een ijsblokjes machine wilde. Geleerd in de Horeca, nadat een pan goulash soep zuur was geworden.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo koel ik het altijd terug. Maar buiten zetten ipv (volledig) afgekoeld in de koelkast een plekje zoeken is erg handig (zo groot is mijn koelkast niet).
En zure erwtensoep was een dingetje in ons gezin. Begin jaren 60 ging mijn moeder een paar dagen naar haar ouders in twente (mijn ouders woonden in Sliedrecht) en had voor mijn vader een grote pan erwtensoep achter gelaten (hij kon toen nog niet koken, heeft het snel geleerd) maar met de deksel erop. Pa at een paar dagen brood
Mooitje kijkt echt uit over haar/zijn landgoed hequote:Op woensdag 19 november 2025 07:50 schreef sigme het volgende:
En ook goedemorgen voor iedereen.
Het is sinds twee dagen flink kouder hier, helder en zonnig, dat wel. Nu 5 graden.
We zijn vandaag vroeg op. Half zes ging ik er even uit om de kachel aan te maken (en even buiten met Mooitje).
Mogen we daarna nog even met z’n allen in bed (Mooitje er op, niet er in).
[ afbeelding ]
Staat hier ook buiten op balkonnetje. Maandag gemaakt, anderhalf kop gegeten, worst van Picnic eruit gevist en weggegooidquote:Op woensdag 19 november 2025 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Slechte nacht gehad, veel pijn, hopelijk trekt dat straks wat bij want veel te doen. Zometeen 2 spreekuren (digitaal) dan erwtensoep maken en ijs voor eetclub etentje morgenavond. Heel fijn dat het kouder is, kan de pan met erwtensoep mooi buiten op het balkon.
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:04 schreef AnneX het volgende:
Sinds ik het huis uit ben …heb ik geen snert meer gehad.
MnX kon het bij zijn moeder eten. Nu soms voor hem een bak verse van de slager.![]()
Verder heeft ie het wel goed hoor.
Ik doe dat ook nooit en heb altijd heerlijke snert gehadquote:Op woensdag 19 november 2025 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik koel snert nooit snel afGewoon koud laten worden op het fornuis en dan de koelkast in. Nog nooit zure snert gehad, maar dat is blijkbaar mazzel?
😘 Wat een getob! Dat het op/neer gaat met de klachten …is dat een fysieke overbelasting?quote:Op woensdag 19 november 2025 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Lief!quote:Op woensdag 19 november 2025 11:23 schreef Blues het volgende:
Kreeg lieve, mooie oppepper van zus per post. Tekst had ze met een beetje van zichzelf en een beetje van ChatGPT gemaakt appte ze80 jaar en gebruikt ChatGPT, mijn zus
Jouw zus is mijn vader.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:23 schreef Blues het volgende:
Kreeg lieve, mooie oppepper van zus per post. Tekst had ze met een beetje van zichzelf en een beetje van ChatGPT gemaakt appte ze80 jaar en gebruikt ChatGPT, mijn zus
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw zus is mijn vader.
Tegenwoordig krijg ik als ik hem ergens info over vraag het antwoord dat ik dat chatgpt moet vragen
Traybake a la Flesquote:Op woensdag 19 november 2025 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik lig nog in bed wantmini vakantie
Morgen symposium en daarna een week vrij.
Dus geef me jullie beste recepten want ik wil minimaal 1 stoofpot gaan maken
Ik wil binnenkort deze gaan maken https://miljuschka.nl/kipstoof-een-winterse-maaltijd/quote:Op woensdag 19 november 2025 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik lig nog in bed wantmini vakantie
Morgen symposium en daarna een week vrij.
Dus geef me jullie beste recepten want ik wil minimaal 1 stoofpot gaan maken
Same; nog nooit behoefte gehad wat voor soep dan ook snel te koelen.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik koel snert nooit snel afGewoon koud laten worden op het fornuis en dan de koelkast in. Nog nooit zure snert gehad, maar dat is blijkbaar mazzel?
Stoofquote:
Jup zo gaat het hier ook. Nog nooit ziek van geweest. Ook nog nooit van pasta of rijstquote:Op woensdag 19 november 2025 12:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same; nog nooit behoefte gehad wat voor soep dan ook snel te koelen.
Gaat pas de koelkast in als het kamertemp heeft, staand op t gasstel.
Iedere keer als ik lees over Zus en het glas museum kijk ik even wanneer de glasblazerij te bezoeken is. Zķ fascinerend.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:09 schreef Blues het volgende:
[..]Nee dat doet ze niet hoor.
Er zat ook weer een eckte ansichtkaart bij van Marinke van Zandwijk, elke keer als ik mijn zus zie, bij haar of bij mij krijg ik een bel door MvZ geblazen. (zus is vrijwilliger in glasmuseum Leerdam) en nu heb ik 8 bellen of zo en die kaart past er mooi bij dan.
Ik eet al best veel kip.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort deze gaan maken https://miljuschka.nl/kipstoof-een-winterse-maaltijd/
En wat erg lekker is, de kip met 40 teentjes knoflook. Die saus is echt te lekker https://www.flyingfoodie.(...)l-knoflook-40-tenen/
Zoervleisquote:Op woensdag 19 november 2025 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik eet al best veel kip.
En zoek nu eigenlijk zo’n 12 uur slowcooker sudderpotje met rundvlees![]()
Dus deze bewaar ik voor niet-vakantietijd.
Goeie! Al lang niet meer gemaakt.quote:
Maar dan koop je wel paard, toch?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goeie! Al lang niet meer gemaakt.
Via jouw link kwam ik ook op deze https://miljuschka.nl/stoofschotel-met-bokbier/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Boeh!quote:Op woensdag 19 november 2025 13:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan koop je wel paard, toch?
Omdat het kan
quote:Op woensdag 19 november 2025 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen....de plant van mijn ouders (uit 1959) lijkt het weer te gaan doen. Het ging de afgelopen jaren heel slecht met de plant maar opeens kwam er weer een beetje leven in en nu lijkt het erop dat er een bloem in komt.
[ afbeelding ]Superleuk, mijn geboortejaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik werk niet, al vanaf vrijdag niet.quote:
Zet je dan werk ook op het bespreeklijstje? Te vroeg op plaatsen gedrukt.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik werk niet, al vanaf vrijdag niet.
Vlg week maandag mss weer, hoofd doet lief![]()
Tnx voor vragen
Ga wel zo weer naar huisarts voor rib![]()
quote:Op woensdag 19 november 2025 13:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik werk niet, al vanaf vrijdag niet.
Vlg week maandag mss weer, hoofd doet lief![]()
Tnx voor vragen
Ga wel zo weer naar huisarts voor rib![]()
Ik heb tijd gereserveerd voor 1 klacht, dus nee en is ook niet nodig.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zet je dan werk ook op het bespreeklijstje?
Jawel. Maar het regent de hele dag.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stoof
Pot
Ben je intact op je werk gearriveerd?
Dat is idd de oorzaak. Druppel was de hartuitstortcollegadie meervanmijhoudtdanikvanhaar.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, je bordje is natuurlijk ook wel idioot vol, zeker de laatste tijd.
Nietquote:Op woensdag 19 november 2025 15:54 schreef Blues het volgende:
Mo middag echo rib.Na de kapper. Dagje zelfzorg
![]()
Zal ik wel of niet ff zwaaien op mn poli? Of sneaky in en uit
Echt nietquote:Op woensdag 19 november 2025 15:54 schreef Blues het volgende:
Mo middag echo rib.Na de kapper. Dagje zelfzorg
![]()
Zal ik wel of niet ff zwaaien op mn poli? Of sneaky in en uit
Maak er een TT over in het volgende deelquote:Op woensdag 19 november 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
het is best goed gegaan vandaag. Alleen regende het de hele godganselijke klotedag en dat is gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |