quote:
Ja zijn die magnetronbestendig?quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gebruiken daarvoor meestal de Glühwein bekers die we ooit op een Duitse kerstmarkt hebben gekregen en niet ingewisseld hebben voor het statiegeld.
Maar een reguliere stevige mok/beker kan ook prima voor dit doel dienen. Er is er nog nooit 1 geploft in de magnetron…
Jouw laarsjes ken ik niet, maar het meeste stevigere aardewerk is prima magnetronbestendig.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja zijn die magnetronbestendig?
ja gewoon allemaal van die buitquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw laarsjes ken ik niet, maar het meeste stevigere aardewerk is prima magnetronbestendig…
Zolang er geen metaalverf op zit zou ik het prima in de tron durven donderenquote:
Nou ja anders zie je het gauw genoeg natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zolang er geen metaalverf op zit zou ik het prima in de tron durven donderen
Ik hoor net dat het alle minstens 50 jaar getrouwde koppels zijn geweest. Vegen ze er wel een boel op een hoop zoquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, vast wel. En mijn ouders kennende zouden die er toch niet naartoe gaan. Maar ik spreek ze al jaren niet meer dus ik weet het verder niet.
Wel tof voor de jouwe dat ze zo in het zonnetje worden gezet
Awwwquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:43 schreef sigme het volgende:
Enige tijd geleden waren liefstes grootouders 60 jaar getrouwd. Dan krijg je felicitaties van de koningin.
De 65 hebben ze net niet gered.
Ja goed hoor, nog thuis gewerkt. Morgen naar Le Office. Wel weer op tijd te kribbe zoquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:43 schreef derLudolf het volgende:
'smorgensindevroegte doet het wel![]()
Je lijkt we wat op je pa
Hoe ging het met werk vandaag?
quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Heel verhaal getypt, error
Klinkt als een mooi en goed afscheid, Cat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bedenken wat ik ga eten voor ik naar mijn vergadering ga.
Sterkte voor de komende tijd en de nog scherpe pijn.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het alle minstens 50 jaar getrouwde koppels zijn geweest. Vegen ze er wel een boel op een hoop zo![]()
[ afbeelding ]Wat derLudolf zegt: jullie lijken best wel…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig belde de secretaresse van de burgemeester: die ging uit van het burgerlijk huwelijk een half jaartje vooraf aan het kerkelijk huwelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:43 schreef sigme het volgende:
Enige tijd geleden waren liefstes grootouders 60 jaar getrouwd. Dan krijg je felicitaties van de koningin.
De 65 hebben ze net niet gered.
Ja, sommige dingen die jullie noemen geven mij flash backs.😎
Zoals vanmiddag: van kantoor boven vroeg men of ik mini stickertjes wilde snijden op zelfklevend vel en plakken op 200 flyers vanwege de gewijzigde aanvangstijd.
Terwijl ik zo bezig was, moest ik denken aan de schrijfmachines vroeger en zo’n rolletje wit dat over een tikfout of woord kon witten en op keus invoegen.
Of de ibm bolletjes schrijfmachine waarmee tikfouten konden worden gecorrigeerd. Vóórdat je het A4 eruit had getrokken. 😉
Hebben jullie daar ook flashbacks van of ben ik oud en jullie zijn jong…
Ik ben ook zo oud ja, carbonpapier, stencilen, klunzewaterquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat derLudolf zegt: jullie lijken best wel…
[..]
gelukkig belde de secretaresse van de burgemeester: die ging uit van het burgerlijk huwelijk een half jaartje vooraf aan het kerkelijk huwelijk.
Ja, sommige dingen die jullie noemen geven mij flash backs.😎
Zoals vanmiddag: van kantoor boven vroeg men of ik mini stickertjes wilde snijden op zelfklevend vel en plakken op 200 flyers vanwege de gewijzigde aanvangstijd.
Terwijl ik zo bezig was, moest ik denken aan de schrijfmachines vroeger en zo’n rolletje wit dat over een tikfout of woord kon witten en op keus invoegen.
Of de ibm bolletjes schrijfmachine waarmee tikfouten konden worden gecorrigeerd. Vóórdat je het A4 eruit had getrokken. 😉
Hebben jullie daar ook flashbacks van of ben ik oud en jullie zijn jong…
“Klunzewater” na 3 x lezen begreep ik het 😂quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo oud ja, carbonpapier, stencilen, klunzewater
Valt wel mee…je weet de benamingen nog! 😎 Ik moet het doen met de omschrijving.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:13 schreef sigme het volgende:
carbonpapier, type-ex, zo'n modern wit rolletje type-ex-band
jaja
ik ben oud
Maar welke?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:54 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn grote bleek gisteren opeens migraine te hebben. Met aura en spugen. Arm ding, ik had hem dit graag bespaard
maar je ziet maar heel weinig van hemquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:59 schreef AnneX het volgende:
Wat derLudolf zegt: jullie lijken best wel…
Coolquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef sigme het volgende:
Heel binnenkort trouwt een nichtje van ons (van liefste dus qua bloedband)
Ik heb in Spanje een mooi blik gevonden, het ziet er uit als een boek:
[ afbeelding ]
De titel vertaalt naar zoiets als ' Gebeurtenissen die een indruk maken' (en er zitten in de winkel nieuwjaarstraktaties in)
De inhoud hebben we vervangen door van die Spaanje lettertegeltjes die dan haar voornaam & die van haar echtgenoot spellen. Zijn naam is maar drie letters en die van haar negen, dus om zijn naam heen hebben we spaties gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |