Waar zijn jullie wezen lopen?quote:
Van de week, gehakt gekruid, paprika, ui, stukjes aardappel, stuk courgette, paar roosjes broccoli, nog meer kruiden, beetje olijfolie 15 min op 180. Note to self, broccoli in het vervolg later erbij doenquote:Op zondag 16 november 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
1 rode paprika
1/2 courgette
125 gram champignons
stukjes snijden, 20 minuten 200 graden.
2 diepvries airfryer frikandellen, stukjes snijden, erbij gooien. Nog 10 minuten alles. Eten maar
Ik heb na mn berichtje hier idd afgezegd, begrepen ze, en ben wel van 11-17.15 daar geweest met team, dus was gezellig. En we wonnen 4-1 dus dat was ook mooiquote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijk gegeten en fijn bijgepraat met vriendin. T is fris buiten, morgen op de fiets maar een warmere jas aan.
Handigekasten.nl is gaaf maar te handig voor mijn onhandige diepe kast. Moet er ook niet aan denken om ‘m leeg te halen.
Balen @:flipsen hopelijk is het sneller opgelost dan de planning.
Hoe is het gegaan @:vlindertje89 ?
Wij gaan de onze volgende keer meenemen naar Spanje. Lekker badderen.quote:Op zondag 16 november 2025 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga zo weer in mijn bath bucket
Eerst dacht ik dat ik daar nooit comfortabel in zou kunnen zitten maar het is juist heerlijk.
quote:Op zondag 16 november 2025 17:37 schreef flipsen het volgende:
https://streamable.com/18gmhq
Dit was vanochtend, nog spanning op de kabel die vrolijk in de takken brandde. Daarna zijn ze druk bezig geweest met het weghalen van alle takken en het vrijmaken van de kabel. Bleek vorige maand nog een medewerker te zijn overleden, omdat ze kennelijk toch niet de stroom van een kabel hadden gehaaldSinds 5 minuten hebben we weer stroom
Dan wil ik de slechtste niet wetenquote:Op zondag 16 november 2025 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie posts over gyoza maken dat ik weer trek heb ik dit uberhippe recept:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ommer-van-veggilaine
Toch een van de betere recepten die ik dit jaar heb ontdekt.
Wat leuk!quote:Op zondag 16 november 2025 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga morgen eten met VWN bij A Beautiful Mess. Lange tafels met een soort wereldwijde tapas, midden oosten, noord afrika, Afghaans, Ethiopië etc
Nu al zo’n zin in
Dat is helemaal niet leuk. Sterkte zeg.quote:Op zondag 16 november 2025 20:38 schreef borisz het volgende:
Zo loopt de dag toch anders dan gedacht.![]()
BuurmanOom ligt momenteel iets verderop op de IC na een geslaagde operatie. Hij blijft nog wel in coma en de komende nacht is nog wel kritiek. Hij heeft vanmorgen zelf nog 112 gebeld. Een lekkende [nog wat], bij gescheurd was het al gedaan.
Oom is een taaie en voor nu duimen/bidden/wat dan ook dat die een goeie nacht heeft.
Ik ben niet verbaasd om je reactiequote:Op zondag 16 november 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan wil ik de slechtste niet weten
Dit klinkt heeeerlijk!quote:Op zondag 16 november 2025 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga morgen eten met VWN bij A Beautiful Mess. Lange tafels met een soort wereldwijde tapas, midden oosten, noord afrika, Afghaans, Ethiopië etc
Nu al zo’n zin in
Sterkte!quote:Op zondag 16 november 2025 20:38 schreef borisz het volgende:
Zo loopt de dag toch anders dan gedacht.![]()
BuurmanOom ligt momenteel iets verderop op de IC na een geslaagde operatie. Hij blijft nog wel in coma en de komende nacht is nog wel kritiek. Hij heeft vanmorgen zelf nog 112 gebeld. Een lekkende [nog wat], bij gescheurd was het al gedaan.
Oom is een taaie en voor nu duimen/bidden/wat dan ook dat die een goeie nacht heeft.
Hansjequote:Op zondag 16 november 2025 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel goed nieuws. Hansje snapt schoot. Vorige week al een keer per ongeluk, daarnet bijna zeker met opzet. Ze zat op haar kont dus liggen is er nog niet bij. Maar toch duurde het wel anderhalve minuut. Trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2025 22:30 schreef Blues het volgende:
Mijn sjaalproject is af![]()
51 granny's gehaakt via de site een mooi gebaar.
Daar staan er 365, voor elke dag 1, maar ik ben een nu wel klaar mee![]()
Kleurrijk👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de wol op dan?
Net klaar met de 500 vrouwen.quote:Op zondag 16 november 2025 22:30 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike kijk je vanavond al schaatsen of later terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de mannen gaan we naar bed. Die mass starts komen morgen wel.Spoilers!
Neequote:
quote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Net klaar met de 500 vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de mannen gaan we naar bed. Die mass starts komen morgen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk mannen live, en ga daarna ook naar bed. Vind mass start nooit zo heel interessant, maar zet t morgen wel op voor achtergrondgeluid bij werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |