Zit er ook brandstof in?quote:Op maandag 17 november 2025 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat leuk vuur maken
In ons 'noodpakket' zit ook een dingetje waarmee je vuur kunt maken.
Ach…gecondoleerd met het aankomende overlijden van Oom.quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Slecht nieuws. Oom is niet meer te redden.![]()
Morgen gaat de knop om.
Jeetje, wat naar!quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
Sterkte.quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
Sterktequote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
Wat een gaaf apparaatquote:Op maandag 17 november 2025 14:43 schreef flipsen het volgende:
Voor @:derLudolf:
https://www.instagram.com/reel/DRDDDBoEnED/?igsh=OGFwcnpsaThxdGpv
Het is bijna sinterklaas he! Past alleen niet door de schoorsteen denk ikquote:
Stekte borisz. Wat een verdrietig nieuws. Je blijft toch hoop houden.quote:Op maandag 17 november 2025 12:58 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de knop om.
Zijn er nog airfryer-oliebollen recepten?quote:Op maandag 17 november 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste oliebollen, eerste Glühwein. De winter is begonnen!
zal wel een beetje een zootje worden hequote:Op maandag 17 november 2025 18:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zijn er nog airfryer-oliebollen recepten?![]()
Hoe is t met pootje?quote:Op maandag 17 november 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste oliebollen, eerste Glühwein. De winter is begonnen!
Lopen gaat eigenlijk wel. Wel voorzichtig nog. Rug is het grootste probleem nu maar ik heb voltaren emulgel bejaardenturbozalf gekocht. Het gaat iedere dag wat beter maar de volgende ochtend is het wel weer lastig. Morgen nog een dag thuiswerken. Zal er nog wel een paar weken last van hebben voordat het weer enigszins okee is. Maar goed, toch alweer ruim 8000 stapjes kunnen lopen vandaag. Hopelijk morgen nog wat beter, woensdag moet ik weer naar kantoor.quote:
Mocht je leuke weetjes en feitjes willen delen, ik weet hier echt amper iets vanquote:Op maandag 17 november 2025 22:17 schreef Blues het volgende:
Tijdens vbl wedstrijd, krijg ik weer een interessant college van de KLU, moderne architectuur.
Teveel om op te noemenquote:Op maandag 17 november 2025 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Mocht je leuke weetjes en feitjes willen delen, ik weet hier echt amper iets van
Bedankt voor het vragen maar je bent een dag te vroegquote:Op maandag 17 november 2025 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte Borisz![]()
Hoe was de uitvaart van je tante, @:Cat-astrophe?
Oh, verkeerd opgeslagen dus. Sterkte morgen met alles.quote:Op maandag 17 november 2025 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedankt voor het vragen maar je bent een dag te vroeg
Voor morgenquote:Op maandag 17 november 2025 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sterkte vandaagquote:Op maandag 17 november 2025 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Johnathan Meades had daar een heel interessante mening over.quote:Op maandag 17 november 2025 22:17 schreef Blues het volgende:
Tijdens vbl wedstrijd, krijg ik weer een interessant college van de KLU, moderne architectuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |