Die van 16-1 ?quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik kom niet verder dan een pagina met een dode link naar ncrv
Ach Clubkind, wat rottig voor mquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:40 schreef Clubsoda het volgende:
Schijnt zich wel vaker in de puberteit te openbaren, helaas. Het zal een combinatie zijn van spanning, maaltijden overslaan, te weinig drinken en veel schermgebruik (voor een schoolopdracht in dit geval). En aanleg.
https://www.uitzendinggemist.net/op/17012011.htmlquote:
Ik ben bij Beeld en Geluid aan het zoeken...quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Heel verhaal getypt, error
Fijn zo, CatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bedenken wat ik ga eten voor ik naar mijn vergadering ga.![]()
ja en nu?quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben bij Beeld en Geluid aan het zoeken...
Programma: MAN BIJT HOND | Zoeken Beeld en Geluid https://share.google/tC3BQDftr6cviw3m3
Ja, zoiets gaat de ratio voorbij en recht naar de emotie.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar welke?
Ik denk vooralsnog dat ik best heel cliché Halt mich ens vas zou waarderen op de mijne.
Ik spreek helemaal geen Limburgs (zou misschien in theorie wel kunnen maar nooit gedaan dus ongemakkelijk en ook tig dialecten door elkaar). Maar op dit soort emotionele momenten raakt Limburgs vaak toch meer dan andere talen.
Toch mee opgegroeid, gaat niet over.
Jamaarjamaarquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier zou het sowieso ‘hoj mich uns vast’ worden.
Frans is niet van onze vierkante kmquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaarjamaar
Zo zingt Frans het niet
Ik ben ook niet van Frans zijn vierkante km.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Frans is niet van onze vierkante km
Merci. Ik ken m denk ik niet dus ik ga eens zoeken als ik wakker ben.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Vanyel ! Wie mien mooder mich geliërdj heet um te leave
En een Ave Maria dialect ding wat geen psalm was.
Het komt beetje bij beetje terug![]()
Grote pan? Dan is het een goed idee hem als ie klaar is snel terug te koelen in het aanrecht, wasbak vullen met koud water en daar de pan in zetten. Koelt ie veel sneller af. Erwtensoep is dik, vrijwel geen convectie, koelt anders langzaam af en een kans dat ie zuur wordt. Zonde want het is altijd nogal wat werk.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Slechte nacht gehad, veel pijn, hopelijk trekt dat straks wat bij want veel te doen. Zometeen 2 spreekuren (digitaal) dan erwtensoep maken en ijs voor eetclub etentje morgenavond. Heel fijn dat het kouder is, kan de pan met erwtensoep mooi buiten op het balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |