Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Oh ja, Demi verwarde mij met die uitspraken van haar waardoor ik dacht, zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is die extra stem voor Floris ook raar
die hij van de haaien heeft
Zat een Gooische Vrouwen Filter overquote:Op maandag 10 november 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
ow
valt me nu pas op dat de vriend van Valentijne eigenlijk heel vaag in beeld was
hij mag van mij winnen omdat ik het hem gunquote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Floris mag trouwens wel winnen van mij maar dat is meer omdat hij dan weggaat daar.
Ik ben alleen zijn gejank een beetje beuquote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij mag van mij winnen omdat ik het hem gun
en hem een mooi persoon vind
Normale tijd, 19.30. Vanaf december.quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
O op zaterdag. Van hoe laat tot hoe laat Lionheart?
En zo niet dan mogen we nog een maand van hem genieten..quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
6equote:Op maandag 10 november 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Normale tijd, 19.30. Vanaf december.
Ik weet het, jij gunt het hem echt.quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
O dat is balen. Dat betekend dat the tribute een half uur later begintquote:Op maandag 10 november 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Normale tijd, 19.30. Vanaf december.
Ja WTF inderdaad, ga gewoon naar huis mormel, of je moet je kind zoiets niet beloven. Maf wijf.quote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de gieren willen een bondje blijven
en ze willen allemaal garanties
wtf
Fatima zit er al weer 4 maanden en had haar zoontje beloofd maar 2 maanden te blijven![]()
![]()
![]()
Ik vind wel dat Floris het wel echt verdient. Zoveel lui die met geen reet doen en mazzel met een ton naar huis gaan.quote:Op maandag 10 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, jij gunt het hem echt.En dat is ok, ik zelf heb geen favoriet alleen mensen die ik het echt niet gun.
Komt hij weer aan met zijn rare ideeënquote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef StephanL het volgende:
Je kan ook werken, kan je ook op vakantie en voor je zoontje zorgen.
vind dat echtquote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja WTF inderdaad, ga gewoon naar huis mormel, of je moet je kind zoiets niet beloven. Maf wijf.
Juist niet met dat bondje.En Thomas blijft echt niet bij die losers.quote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat heeft Fatima mooi gefixt. Ze gaan alleen never nooit de finale halen.
quote:Op maandag 10 november 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Floris het wel echt verdient. Zoveel lui die met geen reet doen en mazzel met een ton naar huis gaan.
Ahw, Floris heeft al 2 mensen die het hem gunnen nu.quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 10 november 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn rare ideeën![]()
@LionHeart en @Giggio ookquote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ahw, Floris heeft al 2 mensen die het hem gunnen nu.
Ja, hij zal wel weer de finale mogen spelen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
In het begin vond ik Floris ook een drabber.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ja en haar zoon is nog jong, dit is een duidelijke knak voor zijn vertrouwen in zijn moeder, die komt haar beloftes dus niet na. Lekker dan.quote:
een watquote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin vond ik Floris ook een drabber.
Nou ja, ik moet zeggen dat ik dat wel van Ghettima kan waarderen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja WTF inderdaad, ga gewoon naar huis mormel, of je moet je kind zoiets niet beloven. Maf wijf.
Drabberquote:
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.quote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen dat ik dat wel van Ghettima kan waarderen.
Het getuigt van zelfkennis wanneer je snapt dat je zoontje beter zónder jou opgroeit en dat het beste dat je hem kunt geven is een ton en jouw afwezigheid.
ja dat komt wel in de buurtquote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.
Dat denk ik dan ook maar, ken wel het woord drammer maar dat betekent dan net weer iets anders vermoed ik.quote:
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking wasquote:
Is het Amsterdams want die andere woorden ken ik ook niet.quote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking was
Ik ken dus geen van deze woorden.quote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.
ijmuiden zag ik staanquote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking was
Denk hetquote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het Amsterdams want die andere woorden ken ik ook niet.
Ok, dank voor de vertaling, had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 10 november 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Drabber: een verachtelijk persoon in het Nederlands (oorspronkelijk uit het dialec, zoals in IJmuiden)
en bijna naar huis gaanquote:Op maandag 10 november 2025 20:22 schreef Hagenesie het volgende:
Ben blij dat Geert en Demi niet in de finale staan
quote:Op maandag 10 november 2025 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dus geen van deze woorden.
Ik ook.quote:Op maandag 10 november 2025 20:22 schreef Hagenesie het volgende:
Ben blij dat Geert en Demi niet in de finale staan
omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachtenquote:
6.7quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachten
Ik ben echt benieuwd of hij echt gaat.quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet dat van Geert eerst zien zijn, en dan geloven.
Ik heb al 2 verschillende generatie pubers en hun taal overleeft.quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachten
rekken en erbij blijvenquote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Nu, vandaag gebeurt er voor de rest niets meer, een hoop gedrabbeert nu.
quote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Nu, vandaag gebeurt er voor de rest niets meer, een hoop gedrabbeert nu.
Die heeft al meer beloofd en niet gedaan of vooral wel gedaan terwijl dat ook niet sjiek was zoals elke man waar Roma naar keek mee het bed in te duiken. Is ook niet de betrouwbaarste denk ikquote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de gieren willen een bondje blijven
en ze willen allemaal garanties
wtf
Fatima zit er al weer 4 maanden en had haar zoontje beloofd maar 2 maanden te blijven![]()
![]()
![]()
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taalquote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al 2 verschillende generatie pubers en hun taal overleeft.Ben er nu inderdaad wel een jaar of 4 uit.
same samequote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taal
Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taal
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20quote:Op maandag 10 november 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.En ik kijk nog wel een aantal programma's met jong volk erin waardoor ik een beetje bij blijf. En is zeker grappig die taalontwikkeling, vooral als ik het aan oudere mensen moet uitleggen. Vorige week nog uitgelegd wat een snowflake/sneeuwvlokje is.
quote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20
*hoofdrekent*quote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20
Je kunt zo meedoen met DB. Zelfde rekenskills als het volk daarquote:Op maandag 10 november 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*hoofdrekent*
Dus jij bent... 130? wtf
Die van mij is 15.. is volgens mij (en volgens hem zelf) net aan "Gen-Z" (2010) en hoort met afgrijsen aan wat die koters uit de 1e en 2e allemaal uitkramen zoals "67/6,7, skibidi toilet ohio texas sigma, rizz" etcetera.. Met het 'taaltje' van mijn zoon kon ik wel nog redelijk mee komen en de link maken waar het vandaan zou komen, maar dit is echt afgrijselijk.. ik heb voor de gein eens opgezocht waar het vandaan komt, en het is echt erg. Voornamelijk AI gegenereerde filmpjes met felle kleuren en rare poppetjes die continue hetzelfde zeggen, en als ik het oplopend aantal "anti-skibidi" filmpjes mag geloven is het 'brainrot for toddlers' ... beetje teletubbies, maar dan superkut, ook voor de kleintjes zeg maar.quote:Op maandag 10 november 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.En ik kijk nog wel een aantal programma's met jong volk erin waardoor ik een beetje bij blijf. En is zeker grappig die taalontwikkeling, vooral als ik het aan oudere mensen moet uitleggen. Vorige week nog uitgelegd wat een snowflake/sneeuwvlokje is.
Van mij mag hij ook de ton winnen en oprotten, zodat ik niet meer tegen die zenuwlijer en nepvriendin aan hoef te kijken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Lisa die zegt dat Angelo niet haar type is, maar buiten allang met hem het bed was ingedoken en dan uitgerekend Roma die dat 'raar' vindt!quote:Op maandag 10 november 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Lisa is geil als boter. Dat duurt niet lang meer voor er iemand de sauna in wordt gesleurd.
31 en 33 hier. En nog niet eens oma.quote:
Hangt af van hoe veel ze het allemaal zullen gaan rekken. Finale zou ook anders gaan deze keer dus lastig te zeggen, maar mijn koffiedik: donderdag uiterlijk vrijdag nieuwe cyclus.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer begint de nieuwe cyclus? Met die ratten ben ik nu wel nieuwsgierig weer
Oh dan wacht ik nog even en houd dit topic in de gatenquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hangt af van hoe veel ze het allemaal zullen gaan rekken. Finale zou ook anders gaan deze keer dus lastig te zeggen, maar mijn koffiedik: donderdag uiterlijk vrijdag nieuwe cyclus.
Vandaag de aflevering die vorige week dinsdag is opgenomen met de stemmingen (of niet) dus dan zou morgen de finale moeten zijn aangezien die vorige week woensdag is gedraaid.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer begint de nieuwe cyclus? Met die ratten ben ik nu wel nieuwsgierig weer
Er moet wel een soort stemming zijn. Floris heeft een extra stem.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering die vorige week dinsdag is opgenomen met de stemmingen (of niet) dus dan zou morgen de finale moeten zijn aangezien die vorige week woensdag is gedraaid.
Dat hebben ze er 'vakkundig' uitgelaten had met die familie situatie te maken van die Emma versus familie van Fleuris.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:09 schreef kater1 het volgende:
Zeg, laatst was toch die cliffhanger met dat videobellen van Floris en Senna, dat Floris daarna helemaal in zak en as zat? Daarna niets meer van gehoord of gezien. Of heb ik het gewoon compleet gemist?
Vanmorgen in de auto hadden ze het ook ineens over 67 en dat dat inderdaad bij jonge kinderen tot begin pubers hoort nu. En geen idee aan wie het ligt, ik denk dat iedere generatie wel zijn dingetjes heeft waarbij we denken, zal dat wel goed aflopen, ook met de jonge generatie van nu gaan we het wel zien. Ik hoop dat het mee gaat vallen iig. En jij hebt nog wel even te gaan dan met je 15 jarige.quote:Op dinsdag 11 november 2025 00:33 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Die van mij is 15.. is volgens mij (en volgens hem zelf) net aan "Gen-Z" (2010) en hoort met afgrijsen aan wat die koters uit de 1e en 2e allemaal uitkramen zoals "67/6,7, skibidi toilet ohio texas sigma, rizz" etcetera.. Met het 'taaltje' van mijn zoon kon ik wel nog redelijk mee komen en de link maken waar het vandaan zou komen, maar dit is echt afgrijselijk.. ik heb voor de gein eens opgezocht waar het vandaan komt, en het is echt erg. Voornamelijk AI gegenereerde filmpjes met felle kleuren en rare poppetjes die continue hetzelfde zeggen, en als ik het oplopend aantal "anti-skibidi" filmpjes mag geloven is het 'brainrot for toddlers' ... beetje teletubbies, maar dan superkut, ook voor de kleintjes zeg maar.
Die van mij gaat nog weleens voetballen buiten, en dat ie klein was kon ik m maar met moeite binnen krijgen in de zomer.
Maar.. wie is hier nou 'schuldig' aan? De content creators of de ouders die al een tablet in de handjes van hun jankende peuter duwen?
Hij mag van mij ook winnen om die reden en liever niet meer terug hoor. Hij heeft wel geleerd van zijn korte pauze thuis iig, hij gedraagt zich iets anders nu.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook de ton winnen en oprotten, zodat ik niet meer tegen die zenuwlijer en nepvriendin aan hoef te kijken.
Vrees alleen dat hij een soort boemerang is, en toch na een half jaar weer terug komt.
Ahw, ik begrijp je, die van mij willen geen kinderen dus oma worden zit er niet in voor mij. Ik hoop voor jou nog wel dan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:37 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
31 en 33 hier. En nog niet eens oma.
Hij gaf haar toch toestemming tijdens videobellen toen?quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en haar zoon is nog jong, dit is een duidelijke knak voor zijn vertrouwen in zijn moeder, die komt haar beloftes dus niet na. Lekker dan.
Ja, alleen weet een kind nog niet goed wat goed voor hem of haar is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij gaf haar toch toestemming tijdens videobellen toen?
quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze er 'vakkundig' uitgelaten had met die familie situatie te maken van die Emma versus familie van Fleuris.
Bellen is 25 punten. Floris belde volgens mij toen de eerste plaats al 100% zeker was.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:05 schreef Hagenesie het volgende:
Heeft dat bellen ze eigenlijk punten gekost?
en dan is er ook nog zoiets als bellen voor ze de finale spelenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bellen is 25 punten. Floris belde volgens mij toen de eerste plaats al 100% zeker was.
Ze hadden zoveel punten dat ook Angelo mocht beeldbellen.
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
En kijken we al uit naar de tranentrekkende afscheids-recap-filmpjes?
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:38 schreef spapaars het volgende:
Floor daar opgeteld al 14 maanden.
Er zijn moordernaars die korter hebben gezeten.
Haha, die waren er gisteren alquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:42 schreef schetterklep het volgende:
Zure blikken van Flo en Joey hoor
10 punten verdelen is hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
zoals afgesproken???
ze weten dit van te voren joh
Na het weekendquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
wel benieuwd hoe lang deze finale opzet gebruikt gaat worden
Nóóógchghch méééér Róóómááááááquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:51 schreef Sestra666 het volgende:
Wat is de toevoeging van een dag meer?
nog meer rekkenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:51 schreef Sestra666 het volgende:
Geen idee. Misschien omdat er nog een team bij komt en dus meer mensen en dus meer drama.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:51 schreef Sestra666 het volgende:
ojaquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat er nog een team bij komt en dus meer mensen en dus meer drama.
Dat is wel wat ik hoop. Heb er alleen hard hoofd in gebaseerd op de zomer. Toen waren de afleveringen langer en ook 20 mensen ipv de gebruikelijke 16. Toch kregen we steeds diezelfde koppen in beeld.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat er nog een team bij komt en dus meer mensen en dus meer drama.
het voordeel van de zomer is dat ze er wel de vaart in hieldenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik hoop. Heb er alleen hard hoofd in gebaseerd op de zomer. Toen waren de afleveringen langer en ook 20 mensen ipv de gebruikelijke 16. Toch kregen we steeds diezelfde koppen in beeld.
Ja dat was gewoon ruk inderdaad, werden we blij gemaakt met een dooie rat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik hoop. Heb er alleen hard hoofd in gebaseerd op de zomer. Toen waren de afleveringen langer en ook 20 mensen ipv de gebruikelijke 16. Toch kregen we steeds diezelfde koppen in beeld.
Daar begint zijn vriendin wel aan als ze n maandje buiten de loods bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
Kan iemand die gitaar kapot slaan op Geert zijn hoofd.
Ja, demi-geert gedram, of stelletjes gedoe in het algemeen wordt sowieso altijd vreselijk uitgemolken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het voordeel van de zomer is dat ze er wel de vaart in hielden
vind het nu weer enorm rekken en erbij blijven
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:04 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Daar begint zijn vriendin wel aan als ze n maandje buiten de loods bij elkaar zijn.
jepquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Senna gaat niet meer zo lekker met haar schoonfam dus vandaar niet te zien?
Die komt daar niet meer over de vloer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
Geen Senna in het filmpje van Floris, zijn hoofd staat op huilen.
Klopt. En eigenlijk best sneu voor Floris.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komt daar niet meer over de vloer.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het zoe toch een giller zijn als Mercedes met die ton de poort uit loopt![]()
![]()
Is het ook. En waarom, je kan elkaar ook ontlopen. Emma woont daar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. En eigenlijk best sneu voor Floris.
Ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het zoe toch een giller zijn als Mercedes met die ton de poort uit loopt![]()
![]()
Omdat Senna een kutkind is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook. En waarom, je kan elkaar ook ontlopen. Emma woont daar niet.
denk ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
Lijkt erop dat Floris naar huis gaat (als hij niet wint) Was een beetje vaag antwoord
Over muziekcarrière gesproken, tijd voor een zinloos weetje voor tijdens de reclame;quote:
is een leuke vaderquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over muziekcarrière gesproken, tijd voor een zinloos weetje voor tijdens de reclame;
De vader van Mercedes ontdekte Mart Hoogkamer en was jaren zijn manager. Vandaar dat Mercedes ook als DJ in een clip van Mart Hoogkamer te zien is.
Nou wat leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over muziekcarrière gesproken, tijd voor een zinloos weetje voor tijdens de reclame;
De vader van Mercedes ontdekte Mart Hoogkamer en was jaren zijn manager. Vandaar dat Mercedes ook als DJ in een clip van Mart Hoogkamer te zien is.
als ze het echt eerlijk zouden willen doenquote:
Dat dacht ik ookquote:
Wat ik al dacht Fatima kan Erik nu dumpenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewoon het hele bondje. Dat gezeik altijd met gunnen en stemmen.
Plus sowieso wel weer tijd voor iets nieuwsquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewoon het hele bondje. Dat gezeik altijd met gunnen en stemmen.
Oeh dat zou wel goede tv zijn voor even.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik al dacht Fatima kan Erik nu dumpen
Dat zeker na al die jaren.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Plus sowieso wel weer tijd voor iets nieuws
Nou ja ze hadden haar de finale beloofd, maar dat is nu niet meer van kracht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat zou wel goede tv zijn voor even.Ik wil dit.
Klopt en als deze manier van finale blijft, dan maakt het niet meer uit inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ze hadden haar de finale beloofd, maar dat is nu niet meer van kracht.
Het gaat over een ton, die kans moet je pakken en niet zo gaan doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Lekker tactisch JoeyJe haalt toch eerst de kans weg bij degene die er net zoveel of meer heeft. Al eerder gedacht dat die het niet altijd snapt. Of hij moet het zijn maatje zo gunnen
die had 10 meter extra naar achter gemoetenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Had Roma dit moeten doen had ze zonder twijfel die camera van de muur gesmeten
Dan kan hij die toch beter eerst bij Floris weghalen zodat die een kans minder heeft? Dan was het 4-2-2-2. Of is dat wiskundig geen voorsprong?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat over een ton, die kans moet je pakken en niet zo gaan doen.
Kun je beter niet mee doen.
Seksistquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Deze uitdaging is niet niet gunstig voor vrouwen
Mercedusje speelde korfbal!quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En basketballers ook vermoed ik.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mercedusje speelde korfbal!
Allemaal valsspeelderij!
Ze heeft rbf (restingbitchface)quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:35 schreef Soury het volgende:
Wat een emotieloos wezen is die Mercedes. Kan geen positief lachje vanaf
Wat eigenlijk dan nog beter zou zijn dat degene met de meeste punten gewoon wint (zonder die kluis)quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Allemaal tot morgen.
Beste en eerlijkste finale tot nu toe!
Die belofte was ook deels omdat hij Fatima een finaleplek had beloofd. Dat hele gezeik is nu van de baan, dus is de keus anders. Als nieuwkomer bij 2 of 3 doorgewinterde bondgenoten was altijd kansloos, nu niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Vieze matennaai actie van ongelovige Thomas...keutel weer intrekken om bij het bondje te blijven die ze na de volgende cyclus wilde vormen.
Er mot wel een echte kleurentv-finale sein.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat eigenlijk dan nog beter zou zijn dat degene met de meeste punten gewoon wint (zonder die kluis)
Joey zei zelfs sorry tegen Floris, omdat hij van hem won met plaatsen van de stippen op de kaart… En Floris (die het zijn beste maatje ook zoooo gunt (NOT)) kon alleen maar heel zuur kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Lekker tactisch JoeyJe haalt toch eerst de kans weg bij degene die er net zoveel of meer heeft. Al eerder gedacht dat die het niet altijd snapt. Of hij moet het zijn maatje zo gunnen
Hopelijk is dat 5de team nu een permanent iets ,quote:Op woensdag 12 november 2025 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond in de aflevering van Shownieuws ging het over de uitbreiding van 5 naar 6 dagen per week DB. Ze kunnen zodoende ook wat meer van het weekend laten zien wat er dan allemaal gebeurd, dat kon in de 5 dagen per week niet door tijd gebrek. Het nieuwe bondje van de Ratten komen in wat nu de Mediakamer is.
Dat van dat tijdgebrek geloof ik niet, hoor… Dan hadden ze die terugblikken waar niemand op zit te wachten best kunnen weglaten of het ellenlang uitsmeren van onbenulligheden als er zoveel goeie content van het weekend was.quote:Op woensdag 12 november 2025 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond in de aflevering van Shownieuws ging het over de uitbreiding van 5 naar 6 dagen per week DB. Ze kunnen zodoende ook wat meer van het weekend laten zien wat er dan allemaal gebeurd, dat kon in de 5 dagen per week niet door tijd gebrek. Het nieuwe bondje van de Ratten komen in wat nu de Mediakamer is.
In 't begin wel, maar ik zie ook wel weer de oude Floris terugkomen, dat op zijn shirt bijten, zenuwe gedoe, trillende handjes. En die blik toen hij niet Senna zag bij zijn familie! Echt, die jongen moet zijn prioriteiten even op een rijtje gaan zetten als hij thuis komt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij mag van mij ook winnen om die reden en liever niet meer terug hoor. Hij heeft wel geleerd van zijn korte pauze thuis iig, hij gedraagt zich iets anders nu.
Oudste en schoondochter hebben nu een puppy, dus wie weet. Je moet ergens beginnen, toch?quote:[..]
Ahw, ik begrijp je, die van mij willen geen kinderen dus oma worden zit er niet in voor mij. Ik hoop voor jou nog wel dan.
Dat vermoed ik, ja. Hij zei ook al 'sorry' tegen Floris, omdat hij het eerste spel had gewonnen. Vond ook niet dat hij heel erg zijn best deed bij het basketballen; gooide vaak blindelings en veel te laag. Als hij rustig had gedaan, had hij er veel meer in gehad. Heb echt het gevoel dat hij Floris meer gunt de ton te winnen dan zichzelf. Nobel, maar dat hoeft hij niet te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Ik hoop wel dat dit zo blijft, ja, alle vier in de finale. Inderdaad maakt dat het bondjes vormen anders, want je hoeft niet meer te kijken naar die gunfactor en voor rookies te gaan om meer kans te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
Die belofte was ook deels omdat hij Fatima een finaleplek had beloofd. Dat hele gezeik is nu van de baan, dus is de keus anders. Als nieuwkomer bij 2 of 3 doorgewinterde bondgenoten was altijd kansloos, nu niet meer.
Hij zei geeft nietquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:05 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Joey zei zelfs sorry tegen Floris, omdat hij van hem won met plaatsen van de stippen op de kaart… En Floris (die het zijn beste maatje ook zoooo gunt (NOT)) kon alleen maar heel zuur kijken.
raar hèquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Het gezicht en humeur van Floris veranderde direct van '' naar '
' zodra Jan onthulde dat het hele bondje de finale ging spelen.
Toch werd het zo gezegd.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:21 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat van dat tijdgebrek geloof ik niet, hoor… Dan hadden ze die terugblikken waar niemand op zit te wachten best kunnen weglaten of het ellenlang uitsmeren van onbenulligheden als er zoveel goeie content van het weekend was.
Kreeg ik wel het idee van.quote:Op woensdag 12 november 2025 06:54 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hopelijk is dat 5de team nu een permanent iets ,
Daar deed Jan nog geheimzinnig over of die finales vanaf nu altijd per gewonnen bondje gaat. Mogen ze wel wat duidelijkheid in geven.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vermoed ik, ja. Hij zei ook al 'sorry' tegen Floris, omdat hij het eerste spel had gewonnen. Vond ook niet dat hij heel erg zijn best deed bij het basketballen; gooide vaak blindelings en veel te laag. Als hij rustig had gedaan, had hij er veel meer in gehad. Heb echt het gevoel dat hij Floris meer gunt de ton te winnen dan zichzelf. Nobel, maar dat hoeft hij niet te doen.
[..]
Ik hoop wel dat dit zo blijft, ja, alle vier in de finale. Inderdaad maakt dat het bondjes vormen anders, want je hoeft niet meer te kijken naar die gunfactor en voor rookies te gaan om meer kans te maken.
Zal hij ook niet weten denk ik, ze veranderen nog wel eens. En dat maakt het dan ook weer leukquote:Op woensdag 12 november 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar deed Jan nog geheimzinnig over of die finales vanaf nu altijd per gewonnen bondje gaat. Mogen ze wel wat duidelijkheid in geven.
Als het publiek (de kijkers) het leuk vindt blijft het zo, zo niet doen ze het als vanouds. In het begin was de finale een bluf spel. Dat had ook wel wat.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar deed Jan nog geheimzinnig over of die finales vanaf nu altijd per gewonnen bondje gaat. Mogen ze wel wat duidelijkheid in geven.
Ik denk dat Jan dat wel weetquote:Op woensdag 12 november 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hij ook niet weten denk ik, ze veranderen nog wel eens. En dat maakt het dan ook weer leuk
Ik vermoed dat hij niet de bedenker van de Bondgenoten is.quote:
Waar heb je dit nu weer vandaan? ChatGPT of zo? De presentator bedenkt helemaal niets dat doen ze bij Talpa/FEBO en John de Mol heeft ook nog een dikke vinger in de pap die je eigenlijk net als BB de geestelijk vader zou kunnen noemen.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Even opgezocht, toch ook voor een groot deel Jan dus
De regels van het tv-programma De Bondgenoten worden bepaald door de makers van het programma en de presentator. De regels kunnen per seizoen en cyclus verschillen, en een belangrijke rol wordt gespeeld door de presentator, die de "slangenregels" bepaalt. De deelnemers volgen deze regels en worden geconfronteerd met sancties zoals gele kaarten bij overtreding.
Programmamakers en presentator: De regels worden vastgesteld door de producenten van het programma. De presentator, zoals Eric in de huidige cyclus, is verantwoordelijk voor het toepassen van de regels en het creëren van specifieke uitdagingen, zoals de "slangenregels".
Verschillende regels per cyclus: De regels en opzet van de spellen veranderen regelmatig. Bijvoorbeeld, in de finale zijn er spellen om codes te verdienen, en de strategieën om codes te verkrijgen, kunnen ook per cyclus verschillen.
Handhaving van regels: Deelnemers moeten de regels naleven, en bij overtreding kunnen er sancties worden opgelegd, zoals het ontvangen van een gele kaart.
Heb je al die tijd de rat gemistquote:Op woensdag 12 november 2025 12:46 schreef Chanel5 het volgende:
Heb ik iets gemist...5e team lees ik?????
Ja die was er meestal als ze nog op bed lagen, maar op tv loopt hij er toch al een tijdje en vaak.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Die rat is zelfs niet door de bewoners opgemerkt trouwens dus ik denk dat dit alleen te zien was op TV en niet in de loods.
Hardop lachenquote:Op woensdag 12 november 2025 13:55 schreef KapiteinChris het volgende:
En nog iets anders, waarom zou je in hemelsnaam akkoord gaan met Fatima al een finale plek beloven? Opdonderen, daar hou ik niet van?! Gewoon je plek verdienen!
Oh ik welquote:Op woensdag 12 november 2025 13:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee de rat heb ik niet gemist maar heb daar geen 5e team aan gekoppeld
Maar dat is nu wel bekend gemaakt toch? Alleen niet in de loods, daar weten ze alleen nog dat er op zaterdag een uitzending bij komt.quote:Op zondag 9 november 2025 19:25 schreef Soury het volgende:
Iedereen de wekker gezet !!!! Heeft vast iets met die rat te maken. Misschien een ratten bondje (maar dan heeft het niet zo veel zin dit nu al bekend te maken)
Stel dat Mercedes een spel wint en een code van Floris pakt. Zou dat geaccepteerd worden? Buiten het feit dat het gewoon mag en het spel is.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei geeft niet
Maar je moet het wel willen horen
jaquote:Op woensdag 12 november 2025 16:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel dat Mercedes een spel wint en een code van Floris pakt. Zou dat geaccepteerd worden? Buiten het feit dat het gewoon mag en het spel is.
voor iemand die claimt veel te weten van RLS-en sla je behoorlijk de plank misquote:Op woensdag 12 november 2025 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar heb je dit nu weer vandaan? ChatGPT of zo? De presentator bedenkt helemaal niets dat doen ze bij Talpa/FEBO en John de Mol heeft ook nog een dikke vinger in de pap die je eigenlijk net als BB de geestelijk vader zou kunnen noemen.
Het is gewoon BS wat hier staat. Jan zal best bij redactievergaderingen zitten maar normaliter worden opdrachten gemaakt door de productie/FEBO bij dit soort RLS's en heeft een Jan daar niet zoveel inspraak in. Misschien dat hij ideeën oppert, dat zou kunnen en dan nog maar de vraag of daar iets mee gedaan wordt.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die claimt veel te weten van RLS-en sla je behoorlijk de plank mis
Dan moeten het allemaal proeven worden die ook op basis van geluk zijn zoals de codes anders is het moeilijk om iedereen een eerlijke kans te geven. Veel bewoners zouden het gelijk afleggen tegen Joey met een sportopdracht of Floris met rekenen/topoquote:Op woensdag 12 november 2025 13:55 schreef KapiteinChris het volgende:
Waarom niet gewoon 3 proeven waarna telkens iemand afvalt en je zo één winnaar hebt
Dat is het nietquote:Op woensdag 12 november 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon BS wat hier staat. Jan zal best bij redactievergaderingen zitten maar normaliter worden opdrachten gemaakt door de productie/FEBO bij dit soort RLS's en heeft een Jan daar niet zoveel inspraak in. Misschien dat hij ideeën oppert, dat zou kunnen en dan nog maar de vraag of daar iets mee gedaan wordt.
In other news: Demi en Geert zijn buiten shoppend gespot door Reality FBI.
Ik heb goed opgelet Truus.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het niet
en als je had opgelet had je het geweten
als je mijn naam niet weet zeg je maar mevrouwquote:
Marlene had beter een trui kunnen hebben met doet niet liefquote:
Of 'Want ik doe het niet' als ondertitelquote:Op woensdag 12 november 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marlene had beter een trui kunnen hebben met doet niet lief
Is al een paar dagen dat ze later beginnen.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
Natuurlijk loopt dat reclame programma weer uit, om DBG volgers te lokken.
quote:Op woensdag 12 november 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat de FEBO de ring heeft bewerkt voordat Floris mocht gooien
zodat hij niet zou kunnen winnen![]()
het is een complot zeg ik jequote:
Zou toch wel raar zijn als het 2 maanden achter elkaar nummer 8 zou zijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
Joey wil toch de nummer 8
die is veel te bang dat het weer 8 is
beter het zekere voor het onzekerequote:Op woensdag 12 november 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou toch wel raar zijn als het 2 maanden achter elkaar nummer 8 zou zijn.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter het zekere voor het onzekere
Lekker hoor.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:38 schreef spapaars het volgende:
Mercedes wordt door de macho's genaaid.
moet wel heeeeel raar zijn willen we de uitkomst vandaag niet krijgenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
We gaan het zien vandaag. Hoop ik.
Klopt, alleen weet ik het de laatste tijd helemaal niet meer zeker bij bepaalde dingen in de bondgenoten.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet wel heeeeel raar zijn willen we de uitkomst vandaag niet krijgen
Wat zijn "de slangenregels?"quote:Op woensdag 12 november 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Even opgezocht, toch ook voor een groot deel Jan dus
De regels van het tv-programma De Bondgenoten worden bepaald door de makers van het programma en de presentator. De regels kunnen per seizoen en cyclus verschillen, en een belangrijke rol wordt gespeeld door de presentator, die de "slangenregels" bepaalt. De deelnemers volgen deze regels en worden geconfronteerd met sancties zoals gele kaarten bij overtreding.
Programmamakers en presentator: De regels worden vastgesteld door de producenten van het programma. De presentator, zoals Eric in de huidige cyclus, is verantwoordelijk voor het toepassen van de regels en het creëren van specifieke uitdagingen, zoals de "slangenregels".
Verschillende regels per cyclus: De regels en opzet van de spellen veranderen regelmatig. Bijvoorbeeld, in de finale zijn er spellen om codes te verdienen, en de strategieën om codes te verkrijgen, kunnen ook per cyclus verschillen.
Handhaving van regels: Deelnemers moeten de regels naleven, en bij overtreding kunnen er sancties worden opgelegd, zoals het ontvangen van een gele kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |