Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Probleem is meer de inhoud.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:50 schreef Soury het volgende:
Wat een lelijk pak van Lisa, tis de kleur denk ik.
Stel je voor dat je de finale haalt. Heb je stemmen nodig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes neemt al haar gemene woorden over en tegen Demi terug.
Och ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de finale haalt. Heb je stemmen nodig.
Mercedes ook "Achter" geweest.. voor een kroketjequote:Op vrijdag 7 november 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes neemt al haar gemene woorden over en tegen Demi terug.
Wie weet maar ook wat Soury zegt, er zijn stemmen nodig als je de finale haalt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mercedes ook "Achter" geweest.. voor een kroketje
Terecht, 7-maanders mogen geen 1-maanders wegstemmen, die hebben al genoeg verdiend aan Langzittenquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Valentijne vind niet dat je Valentijne naar huis moet stemmen.
Vind ik ook, Demi gaat voor en daarna Juliaquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Valentijne vind niet dat je Valentijne naar huis moet stemmen.
Ze hebben niet getekend dus die poll is nutteloosquote:
juliaquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Dat er een zooitje snel moeten oprotten is wel duidelijk nu
Deemie
Geert
Deesie
Jessie
Lisa
Al die dooie nixnutten mogen Exit
Eerst zien en dan Geertje geloven, die zegt niet getekend te hebben.. en of Slaafje Deemie erachteraan gaatquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben niet getekend dus die poll is nutteloos
Zou wel mooi zijn als Geert stiekem heeft getekend en als Demi dan alles inpakt, hij zegt, ik blijf toch nog een maandje, houdoe.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst zien en dan Geertje geloven, die zegt niet getekend te hebben.. en of Slaafje Deemie erachteraan gaat
Ja echt he, ik dacht we krijgen nog wel een stukje knockouts maar dat wordt maar een klein stukje dan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Rekken Rekken.. het is bijna Weekend
Daar teken ik voor.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Geert stiekem heeft getekend en als Demi dan alles inpakt, hij zegt, ik blijf toch nog een maandje, houdoe.
Daar hoop ik stiekem op. Het zou kunenn dat Demi hem dan echt doodmaakt, op TV. Mooie TV man.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Geert stiekem heeft getekend en als Demi dan alles inpakt, hij zegt, ik blijf toch nog een maandje, houdoe.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, die Erik durft, Roma gaat naar huis ole ole zingt hij.
Roma terug zingen: Eeeerik GAAAAAT naar huiiiiiiiiis oleeeee OOOOle.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, die Erik durft, Roma gaat naar huis ole ole zingt hij.
Vooruit, voor even danquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou....held vind ik wel een heel groot woord hoor.
Alleen gaan Erik en Fatima niet op elkaar stemmen dus hij gaat echt niet. Helaas.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Roma terug zingen: Eeeerik GAAAAAT naar huiiiiiiiiis oleeeee OOOOle.
deisy en thomas hadden een plan kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen gaan Erik en Fatima niet op elkaar stemmen dus hij gaat echt niet. Helaas.
En dan zou je Geert natuurlijk een rat kunnen noemen. Zijn exit-toch-niet-exit is dan het staartje.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Want er was iets raars.
Geert was naar achter geweest en Demi vroeg en?
en hij zei dat iets (nog een maand blijven?) niet kon.
Dus zal mij niets verbazen als hij wel blijft.
Want hij wilde blijven en dat gaf natuurlijk ruzie met Demi en uiteindelijk zei hij dat hij wel weg zou gaan.
Maar dat zou dus wel eens anders kunnen zijn om van dat gezeur van Demi af te zijn.
Klopt maar daar zijn ze schijnbaar niet op gekomen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
deisy en thomas hadden een plan kunnen bedenken
waarbij het dan grabbelen zou worden
We gaan het zien volgende week.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Want er was iets raars.
Geert was naar achter geweest en Demi vroeg en?
en hij zei dat iets (nog een maand blijven?) niet kon.
Dus zal mij niets verbazen als hij wel blijft.
Want hij wilde blijven en dat gaf natuurlijk ruzie met Demi en uiteindelijk zei hij dat hij wel weg zou gaan.
Maar dat zou dus wel eens anders kunnen zijn om van dat gezeur van Demi af te zijn.
Omg dadelijk blijft hij echt. Dat zou wat zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan zou je Geert natuurlijk een rat kunnen noemen. Zijn exit-toch-niet-exit is dan het staartje.
Je hebt gelijk, sorry, graag ff die quote editenquote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry, graag ff die quote editen
Aan de andere kant, Bondgenoten kijken belangrijker vinden dan F1 kijken![]()
Morgen lekker print kijken, als ze niet door die tyfoon de pits uit worden geblazenquote:
vanwege dat morsen op het dekbed??? knal voor zijn kop kannie krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
Die dekbed overtrek reclameDie kerel die zo blij kijkt omdat hij een overtrekt van zijn vrouw krijgt
Als je aan de speed zit wel ja.quote:
Nee, dat mocht helemaal niet van Valentijne!quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
Dan zal Valentijne wel naar huis worden gestuurd.
Maakt niet uit wiequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
Dan zal Valentijne wel naar huis worden gestuurd.
Die heeft niets te willen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat mocht helemaal niet van Valentijne!
Valentije is anders wel de lekkerste vent in de loods.quote:
"Maar ze hebben het over een gewoooooooone seizoenssssskaaaaaaartt..."quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:26 schreef StephanL het volgende:
Roma weet ook vrij weinig van de wereld moet ik zeggen
Of je weet waar je over praat, er loopt regelmatig een rat over het beeld daar.quote:
Ik heb er nog geen een vezienquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je weet waar je over praat, er loopt regelmatig een rat over het beeld daar.
Zal wat zijn als de “gekozen” speler die naar huis zou moeten niet naar huis gaat… (En een ratten actie mag uitvoeren en 1 andere speler (die diegene zelf mag uitzoeken ) naar huis mag sturenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:01 schreef freaky40 het volgende:
Lekker hoor voor de Gieren, helemaal niemand naar huis. Last in first out, Falentijne zal wel gaan. Heeft haar kunstje gedaan en zijn omgebouwde plassertje getoond aan Roma; the works. Next! Roma wordt het in ieder geval niet die er uit gaat, die zag ik nog vrolijk zitten in het voorstukje voor maandag dus dat hebben ze al vakkundig gespoiled bij de FEBO...![]()
'Rat' zou ook te maken kunnen hebben wat er maandag om 9.00 uur bekend wordt gemaakt, maar waarom op maandagochtend 9.00 uur. Dat heeft denk ik dan niets met het programma te maken v.w.b. knock-outs of finale opdracht dus dat moet iets anders zijn. Uitzendtijd verandering, verhuizing naar andere zender of dus inderdaad streamerelij op KIJK of Videoland. Dat het stopt kunnen we zeker van zijn dat dit niet geval gaat zijn.
Roma lulde ze de verkeerde kant op met die Ajax vraag, het ging om de duurste seizoenkaarten bij Ajax zelf. Die zijn best prijzig. Niemand heeft de underdog "gered" Ze hebben gewoon gewonnen. Ik word zo fucking moe dat er overal iets achter gezocht wordtquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk hoor, weer zo'n spectaculaire afwending van de afgrond, hoe vaak heeft dit al niet plaatsgevonden...Die onderdog na een week janke&stresse op het laatste moment van de laatste plaats te redden.. ( nenene ik doe nooit aan complotdenken..)
Met nog steeds de troef, een antwoord aanpassen, want die mochten ze meenemen als ze die niet nodig hadden tegen de vossen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
En de Gieren één plek up... op weg naar de top
Nope, Peter zei 400, SlooMaa zei Ik denk hoger, Peter weer met Neuhhhquote:Op zaterdag 8 november 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Roma lulde ze de verkeerde kant op met die Ajax vraag, het ging om de duurste seizoenkaarten bij Ajax zelf. Die zijn best prijzig. Niemand heeft de underdog "gered" Ze hebben gewoon gewonnen. Ik word zo fucking moe dat er overal iets achter gezocht wordt
Eigenlijk best😝raarquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo zie je dat als je op 0 staat geen verliezer hoeft te zijn. Die punten slaan dus echt nergens op
Ja is het ookquote:
Mwa, als je 2de staat in de ranking, kun je geen laatste meer worden. Dus toch wel van belang.quote:
Volgens mij wel, maar ik denk niet dat Peter en Julia naar huis gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef sjaakspark het volgende:
Als Peter en Julia naar huis gaan. Kan Valentijne dan niet gewoon blijven
Jan zei gisteren voor de knock-outs dat van de gieren en vossen niemand vrijwillig zou vertrekken na deze cyclus waardoor er dus 1 van of de vossen, of de gieren weg gestemd zal moeten worden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef sjaakspark het volgende:
Als Peter en Julia naar huis gaan. Kan Valentijne dan niet gewoon blijven
Jaaaa een geheime 'afvallers loods' à la Expeditie Robinson! Of misschien is dat te ingewikkeld en krijgen wij kijkers eindelijk kans om te stemmen op (in dat geval) twee verliezers...quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:55 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zal wat zijn als de “gekozen” speler die naar huis zou moeten niet naar huis gaat… (En een ratten actie mag uitvoeren en 1 andere speler (die diegene zelf mag uitzoeken ) naar huis mag sturen
Dat DBG stopt 1 Jan 2026?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar 'het grote nieuws' van maandag dan naar wie er wint en vertrekt
Ik heb nog steeds dr kleine tanden niet gezienquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Probleem is meer de inhoud.
Mercedes durfde zonder make-up d'r huis niet uit. Tegenwoordig helaas wel.
Goede ouwe tijd
Mercedes neemt AL d'r woorden terug. Dus beschouw de afgelopen 20 jaar van haar leven gewoon als stilte. Inderdaad een hele verbetering.
Wat ik leuk zou vinden voor Julia, is dat Peter lekker naar huis gaat en haar respectvol— alle munitie geeft om volledig haar solo dynamiek te hervinden en dan binnen 2/3 maanden tòch nog winnen! Want ik gun t dr wel, dus.. als geen prijs dan iig ècht dr bf vinden.quote:
Ze gaan beginnen met de FOKgenoten.quote:
Ja dahaag!quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze gaan beginnen met de FOKgenoten.![]()
Alle huidige deelnemers worden vervangen door mensen die in de bondgenoten topicreeks posten.
Ohhja.. en wie gaan ons volgen dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze gaan beginnen met de FOKgenoten.![]()
Alle huidige deelnemers worden vervangen door mensen die in de bondgenoten topicreeks posten.
jouquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja.. en wie gaan ons volgen dan?
Dan hadden we het al wel vernomen van de juice kanalen of Tina Nijkamp. Gaat echt niet gebeuren dus en ook niet logisch het scoort de pannen van het dak in de vooravond.quote:
Mededeling over livestreamsquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hadden we het al wel vernomen van de juice kanalen of Tina Nijkamp. Gaat echt niet gebeuren dus en ook niet logisch het scoort de pannen van het dak in de vooravond.
Ze draaien al proef met oude beelden(Hoop ik)quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als er livestreams komen ga ik weer kijken. Lekker bingen
Wat Robert vertelde zit/ligt iedereen doelloos op de bank totdat de toeter gaat. Ik denk dat ze het programma om zeep helpen met streams.quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als er livestreams komen ga ik weer kijken. Lekker bingen
Is eigenlijk altijd zo met livestreams, meeste tijd gebeurt er niets.quote:Op zondag 9 november 2025 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat Robert vertelde zit/ligt iedereen doelloos op de bank totdat de toeter gaat. Ik denk dat ze het programma om zeep helpen met streams.
Nou dan gaan we een topic voor Freaky openen. Die heeft immers 2,5 jaar in zijn tent en slaapzak met een spandoek voor de sbs studio gelegen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is eigenlijk altijd zo met livestreams, meeste tijd gebeurt er niets.
Met 4 streams kan je nog kiezen.
Nou, er gebeurde bij andere programma's met streams genoeg waar lang niet alles de uitzending haalde. Alleen al de goede gesprekken vaak tussen mensen waardoor je ze beter leert kennen dan alleen een zeer beperkt beeld wat je van ze krijgt in de uitzending. Misschien blijkt Fleuris wel een uitstekende gast!quote:Op zondag 9 november 2025 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat Robert vertelde zit/ligt iedereen doelloos op de bank totdat de toeter gaat. Ik denk dat ze het programma om zeep helpen met streams.
We gaan het zien ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 9 november 2025 20:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, er gebeurde bij andere programma's met streams genoeg waar lang niet alles de uitzending haalde. Alleen al de goede gesprekken vaak tussen mensen waardoor je ze beter leert kennen dan alleen een zeer beperkt beeld wat je van ze krijgt in de uitzending. Misschien blijkt Fleuris wel een uitstekende gast!
Dit is ook maar tijdelijk, wie gaat er nou lineair een kanaal met oude afleveringen bekijken terwijl je ze gewoon zelf gewoon de afleveringen per stuk heel makkelijk terug kunt kijken wanneer en waar je wil.quote:
Dus dat zou morgen zomaar anders kunnen zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 20:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is ook maar tijdelijk, wie gaat er nou lineair een kanaal met oude afleveringen bekijken terwijl je ze gewoon zelf gewoon de afleveringen per stuk heel makkelijk terug kunt kijken wanneer en waar je wil.
Oh... wat een teleurstellingquote:Op maandag 10 november 2025 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Het grote nieuws is dus dat de zaterdag er als uitzenddag bijkomt.
Jammer.Snap dan niet die 24/7 livestream op Kijk, terwijl je gewoon alle uitzendingen daar ook kan terugkijken.quote:Op maandag 10 november 2025 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2025 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop doet leven toch?quote:Op maandag 10 november 2025 09:30 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat is dat toch met de streams hier, dat is er niet en komt er niet. Het blijft een spel.
En dat de zaterdag erbij komt prima, neem het wel op🤪
OMG en dat was dan het grote nieuws.quote:Op maandag 10 november 2025 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
er is altijd 1 iemand die over livestreams praatquote:Op maandag 10 november 2025 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoop doet leven toch?
Ik ging er niet vanuit (livestreams), maar op FB en hier las ik ineens iedereen die begonnen over livestreams, dus ik had ineens naïeve hoop, maar ja... dit is dan wel een teleurstelling
En waarom dat op maandagochtend om 9.00 bekend gemaakt wordt alsof ze iets revolutionair doen...quote:Op maandag 10 november 2025 09:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG en dat was dan het grote nieuws.
Ja echt he, kijken hoeveel kijkers ze voor de gek kunnen houden. Gelukkig niet speciaal voor uit bed gekomen of zoiets.quote:Op maandag 10 november 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En waarom dat op maandagochtend om 9.00 bekend gemaakt wordt alsof ze iets evolutionair doen...
SPOILER: screenshot van promo met de groepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat ook nog niets van in de Talpa planning van december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 10 november 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
6 december dus volgens de insta promo, die waarschijnlijk opgenomen is tussen de knockouts en de finale.
Er is er 1 niet bijSPOILER: screenshot van promo met de groepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat ook nog niets van in de Talpa planning van december:Ik zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mis ik 🤣🤣🤣Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Meer intensiteit. Ik volg Squid Game The Challenge op Netfix, daar doen ze het met honderden deelnemers. Complete chaos gegarandeerd en zoooo intens!quote:Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh, dat wisten ze in de loods dus nog niet. Ik weet nog niet goed wat ik er van vind. Meer mensen meer drama zullen ze wel denken.
Toen ze van de zomer meer mensen hadden met de zwarte schapen vond ik het ook al wat veel. Snap niet zo goed waarom ze dit doen. 16 mensen is prima en het programma is nog steeds goed bekeken.quote:Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh, dat wisten ze in de loods dus nog niet. Ik weet nog niet goed wat ik er van vind. Meer mensen meer drama zullen ze wel denken.
Ik voel mij mede aangesproken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Doe eens niet, allemaal en iedereen en elkaar dom noemen.
Maar waarom Ratten? De vier hoofdbondjes zijn dieren die in meerdere of mindere mate kracht uitstralen.quote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef freaky40 het volgende:
SBS6 is met nóg meer nieuws over De Bondgenoten naar buiten gekomen. Nadat vanochtend al bekend werd dat het programma vanaf 6 december ook op zaterdag te zien is, is er nu nog meer nieuws. Het programma krijgt namelijk een nieuw team erbij en meer deelnemers.
De Ratten
Afgelopen week verscheen er al een video waarop een rat te zien was op het scherm in de loods. Wat die rat te betekenen had? De kijkers hadden geen idee. Maar daar is nu verandering in gekomen. Er komt namelijk een nieuw team in De Bondgenoten. Vanaf de 24ste cyclus maken we kennis met De Ratten. En een nieuw team betekent ook nieuwe deelnemers.
Nieuw team en meer deelnemers
Sterker nog, het nieuwe team betekent zelfs meer deelnemers. Dat betekent dat het programma vanaf de 24ste cyclus maar liefst uit twintig deelnemers bestaat. Dat gebeurde eerder ook al eens, toen de Zwarte Schapen werden geïntroduceerd. De introductie van het nieuwe team nu, betekent ook dat de loods onder handen wordt genomen
Bron: lovereality.nl
een slang en een haai kun je net zo negatief interpreterenquote:Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar waarom Ratten? De vier hoofdbondjes zijn dieren die in meerdere of mindere mate kracht uitstralen.
Ratten hebben - net als de zwarte schapen - een negatieve connotatie. Dus gaan de Ratten een andere functie hebben, zoals de Zwarte Schapen die ook hadden?
En worden ze bruin of worden ze grijs?
Rioolratten zou een nog mooier woord zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 16:40 schreef Soury het volgende:
Kunnen we de bewoners zonder gezeik een rat noemen
Nee hoor, wordt gewoon een bondje net als alle andere.quote:Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar waarom Ratten? De vier hoofdbondjes zijn dieren die in meerdere of mindere mate kracht uitstralen.
Ratten hebben - net als de zwarte schapen - een negatieve connotatie. Dus gaan de Ratten een andere functie hebben, zoals de Zwarte Schapen die ook hadden?
En worden ze bruin of worden ze grijs?
Dan haddden ze wel voor een andere diersoort gekozen dan Ratten.quote:Op maandag 10 november 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt gewoon een bondje net als alle andere.
Ik heb soms wat moeite als mensen hier tegen elkaar gaan schelden of elkaar dommer noemen of zoiets. Over de bewoners heb ik daar geen problemen mee maar hier online tegen elkaar wel, tenzij het iemand is die je goed kent want dan is het meestal een geintje. Wel heel lief dat je sorry zegt. Dank je wel.quote:Op maandag 10 november 2025 15:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik voel mij mede aangesproken.![]()
Alhoewel ik niemand dom noemde, had mijn opmerking van vorige week wel een vergelijkbare strekking. Dat maakt dat mijn opmerking onaardig was.![]()
Dus bij dezen sorry aan @:greysbones en sorry aan jou.
Ik heb geen probleem met het terugkeren van oud bewoners, alleen kiest de febo altijd de verkeerde uitquote:Op maandag 10 november 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
Als het maar niet wéér oud bewoners zijn.
Media kamer is te klein denk ik voor een heel bondje.quote:Op maandag 10 november 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Weet ook niet waar ze die gaan herbergen, een tent lijkt me niet. Denk dat de enige ruimte de mediakamer nog is of ze hebben ongezien ergens achter de loods nog een uitbreiding gedaan want er is naast de keuken buiten nu ook ineens een droogplaats voor wasgoed gemaakt.
wat ik zo lees is dat er iets verbouwd gaat wordenquote:Op maandag 10 november 2025 17:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Media kamer is te klein denk ik voor een heel bondje.
Ik vraag mij af of Team Ratten een blijvertje is of uiteindelijk weer verdwijnt net als de Zwarte Schapen.
Misschien komt er wel een kelder, past goed bij Rattenquote:Op maandag 10 november 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik zo lees is dat er iets verbouwd gaat worden
de loods is groot zat om er een extra kamer in te maken
de slangen gewoonquote:
ik durf rond deze tijd niet op X te kijken vwb de bondgenotenquote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zag op X allemaal berichten dat men vindt dat Valentijne genaaid is. Snap dat niet, het was toch heel erg obvious dat er op haar gestemd zou worden.
Al zal het gevecht om de finale plek wel leuke beelden gaan opleveren.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de slangen gewoon
en dan Flo finale![]()
Haha, daarom ging ik juist kijken. Vind de finaleweek eigenlijk niks aan.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf rond deze tijd niet op X te kijken vwb de bondgenoten
voor je het weet zie je weer een post waarbij iemand de uitkomst post
Zeker, gasten die er maanden zitten steunen elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Eigenlijk best oneerlijk ja, mensen die er net in zitten eruit moeten.
Nooit in een bondje gaan zitten met 3 die er al maanden zitten.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Eigenlijk best oneerlijk ja, mensen die er net in zitten eruit moeten.
nee is het ook nietquote:Op maandag 10 november 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha, daarom ging ik juist kijken. Vind de finaleweek eigenlijk niks aan.
Vond haar wel aanwezig, tot een aantal helemaal niet.quote:Op maandag 10 november 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
nou daar gaan we niks aan missen hoor
dat is wat hij constant doetquote:Op maandag 10 november 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik beslist hoor, maakt niet uit wat de rest zegt
buitenvrouwen is heel normaal jaquote:
preciesquote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ha, lekker voor de gieren, die gun ik niets.
Het is ook een breed begripquote:Op maandag 10 november 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard. Of die denken dat ze niet flirten terwijl ze het wel doen.
Perongiflirt!quote:Op maandag 10 november 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard. Of die denken dat ze niet flirten terwijl ze het wel doen.
Je hebt ook gewoon gelijk.quote:Op maandag 10 november 2025 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb soms wat moeite als mensen hier tegen elkaar gaan schelden of elkaar dommer noemen of zoiets. Over de bewoners heb ik daar geen problemen mee maar hier online tegen elkaar wel, tenzij het iemand is die je goed kent want dan is het meestal een geintje. Wel heel lief dat je sorry zegt. Dank je wel.
ik met winstquote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef spapaars het volgende:
Wil eigenlijk wel de reactie van Floris zien met verlies.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon gelijk.![]()
Al vind ik het altijd wel weer onaardig als bewoners hier op hun uiterlijk worden beoordeeld.
of flaporenquote:Op maandag 10 november 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En soms zijn we wat gemeen en op uiterlijk vind ik ook niet zo tof, tenzij iets overduidelijk is. Zoals een resting bitch face of kleding die raar zit.
het is dus nog veel meerquote:
Flaporen vind ik dan weer minder om over te zeiken, plakband om je toupetje vast te plakken vind ik dan weer wel grappig.quote:
Of dik als Romaquote:Op maandag 10 november 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En soms zijn we wat gemeen en op uiterlijk vind ik ook niet zo tof, tenzij iets overduidelijk is. Zoals een resting bitch face of kleding die raar zit.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flaporen vind ik dan weer minder om over te zeiken, plakband om je toupetje vast te plakken vind ik dan weer wel grappig.
Ze rekenen vast ook de omringende gemeentes er bij zoals Diemen.Weespquote:Op maandag 10 november 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Schiet mij maar lek
Vaticaanstad past ongeveer 70 keer in Amsterdam, aangezien Vaticaanstad een oppervlakte van ongeveer 0,44 km² heeft en Amsterdam circa 743,3 km². Dit betekent dat Amsterdam ongeveer 70 keer zo groot is als Vaticaanstad.
Ik gun het Floris niet 🖐️quote:Op maandag 10 november 2025 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik gun het de haaien ook niet dat ze winnen. Vooral Demi en Geert dan uiteraard.
Tja dat weet die zelf ook niet denk.quote:Op maandag 10 november 2025 19:49 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Wat hadden schiphol en lengte grachten er mee van doen :-)
Ze is niet dik. Maar ze moet ook geen achterlijke shirtjes aandoen waarbij ze maar 1 knoopje dichtdoet waardoor je haar buik beter ziet, die heeft wel een rolletje maar ze is zeker niet dik.quote:
Volg jou berekening niet helemaal. Hoe is 743,3; 70 x 0,44.quote:Op maandag 10 november 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Schiet mij maar lek
Vaticaanstad past ongeveer 70 keer in Amsterdam, aangezien Vaticaanstad een oppervlakte van ongeveer 0,44 km² heeft en Amsterdam circa 743,3 km². Dit betekent dat Amsterdam ongeveer 70 keer zo groot is als Vaticaanstad.
Rollade-kousjes staat niemandquote:Op maandag 10 november 2025 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is niet dik. Maar ze moet ook geen achterlijke shirtjes aandoen waarbij ze maar 1 knoopje dichtdoet waardoor je haar buik beter ziet, die heeft wel een rolletje maar ze is zeker niet dik.
quote:
Volgens googlequote:Op maandag 10 november 2025 19:53 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Volg jou berekening niet helemaal. Hoe is 743,3; 70 x 0,44.
Overigens staat op google Amsterdam 219,49km2
Dit dus en hele dunne mensen kunnen het soms ook hebben, als je verkeerd zit bijvoorbeeld. Maar dat is dan niet dik.quote:Op maandag 10 november 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rollade-kousjes staat niemand
ik keek verkeerdquote:Op maandag 10 november 2025 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
9.800 gedetineerden in 2024 maar ja er hebben er nog veel een paar dagen tot weken en maanden in 2024 gezeten en er voor het eind van het jaar eruit waren dusssss
Weet ook niet wat ze met hechtenis bedoelen. Is dat ook als je 1 nacht moet blijven voor dronkenschap enzo?quote:Op maandag 10 november 2025 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
9.800 gedetineerden in 2024 maar ja er hebben er nog veel een paar dagen tot weken en maanden in 2024 gezeten en er voor het eind van het jaar eruit waren dusssss
ja in principe wel dacht ikquote:Op maandag 10 november 2025 19:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet ook niet wat ze met hechtenis bedoelen. Is dat ook als je 1 nacht moet blijven voor dronkenschap enzo?
Wel dik!quote:Op maandag 10 november 2025 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is niet dik. Maar ze moet ook geen achterlijke shirtjes aandoen waarbij ze maar 1 knoopje dichtdoet waardoor je haar buik beter ziet, die heeft wel een rolletje maar ze is zeker niet dik.
Dan is het wel veel denk ik. Elk weekend in elke stad wel meer dan 1 gok ik voor dat soort dingen. Maar het lijkt er op dat er toch wel iemand gaat winnen die ik liever zonder winst zie vertrekken. Zijn allemaal niet leukquote:
je bent zellufquote:Op maandag 10 november 2025 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel dik!![]()
En ze praat traag. Dat ook.
ja daar ga ik van uit. 1 dag tot het hele jaarquote:Op maandag 10 november 2025 19:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet ook niet wat ze met hechtenis bedoelen. Is dat ook als je 1 nacht moet blijven voor dronkenschap enzo?
Ieder zijn mening dan maar weer en dat traag praten is fokking irritant.quote:Op maandag 10 november 2025 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel dik!![]()
En ze praat traag. Dat ook.
had statistiek van CBSquote:
dan is die extra stem voor Floris ook raarquote:Op maandag 10 november 2025 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh, misscien mogen ze allemaal wel de finale spelen
Van af 6 December ook uitzending op Zaterdag, zelfde tijdquote:Op maandag 10 november 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Wat was trouwens het nieuws vanmorgen om 9 uur over de bondgenoten?
Zaterdag als uitzenddag erbij.quote:Op maandag 10 november 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Wat was trouwens het nieuws vanmorgen om 9 uur over de bondgenoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |