Zal wat zijn als de “gekozen” speler die naar huis zou moeten niet naar huis gaat… (En een ratten actie mag uitvoeren en 1 andere speler (die diegene zelf mag uitzoeken ) naar huis mag sturenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:01 schreef freaky40 het volgende:
Lekker hoor voor de Gieren, helemaal niemand naar huis. Last in first out, Falentijne zal wel gaan. Heeft haar kunstje gedaan en zijn omgebouwde plassertje getoond aan Roma; the works. Next! Roma wordt het in ieder geval niet die er uit gaat, die zag ik nog vrolijk zitten in het voorstukje voor maandag dus dat hebben ze al vakkundig gespoiled bij de FEBO...![]()
'Rat' zou ook te maken kunnen hebben wat er maandag om 9.00 uur bekend wordt gemaakt, maar waarom op maandagochtend 9.00 uur. Dat heeft denk ik dan niets met het programma te maken v.w.b. knock-outs of finale opdracht dus dat moet iets anders zijn. Uitzendtijd verandering, verhuizing naar andere zender of dus inderdaad streamerelij op KIJK of Videoland. Dat het stopt kunnen we zeker van zijn dat dit niet geval gaat zijn.
Roma lulde ze de verkeerde kant op met die Ajax vraag, het ging om de duurste seizoenkaarten bij Ajax zelf. Die zijn best prijzig. Niemand heeft de underdog "gered" Ze hebben gewoon gewonnen. Ik word zo fucking moe dat er overal iets achter gezocht wordtquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk hoor, weer zo'n spectaculaire afwending van de afgrond, hoe vaak heeft dit al niet plaatsgevonden...Die onderdog na een week janke&stresse op het laatste moment van de laatste plaats te redden.. ( nenene ik doe nooit aan complotdenken..)
Met nog steeds de troef, een antwoord aanpassen, want die mochten ze meenemen als ze die niet nodig hadden tegen de vossen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
En de Gieren één plek up... op weg naar de top
Nope, Peter zei 400, SlooMaa zei Ik denk hoger, Peter weer met Neuhhhquote:Op zaterdag 8 november 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Roma lulde ze de verkeerde kant op met die Ajax vraag, het ging om de duurste seizoenkaarten bij Ajax zelf. Die zijn best prijzig. Niemand heeft de underdog "gered" Ze hebben gewoon gewonnen. Ik word zo fucking moe dat er overal iets achter gezocht wordt
Eigenlijk best😝raarquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo zie je dat als je op 0 staat geen verliezer hoeft te zijn. Die punten slaan dus echt nergens op
Ja is het ookquote:
Mwa, als je 2de staat in de ranking, kun je geen laatste meer worden. Dus toch wel van belang.quote:
Volgens mij wel, maar ik denk niet dat Peter en Julia naar huis gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef sjaakspark het volgende:
Als Peter en Julia naar huis gaan. Kan Valentijne dan niet gewoon blijven
Jan zei gisteren voor de knock-outs dat van de gieren en vossen niemand vrijwillig zou vertrekken na deze cyclus waardoor er dus 1 van of de vossen, of de gieren weg gestemd zal moeten worden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef sjaakspark het volgende:
Als Peter en Julia naar huis gaan. Kan Valentijne dan niet gewoon blijven
Jaaaa een geheime 'afvallers loods' à la Expeditie Robinson! Of misschien is dat te ingewikkeld en krijgen wij kijkers eindelijk kans om te stemmen op (in dat geval) twee verliezers...quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:55 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zal wat zijn als de “gekozen” speler die naar huis zou moeten niet naar huis gaat… (En een ratten actie mag uitvoeren en 1 andere speler (die diegene zelf mag uitzoeken ) naar huis mag sturen
Dat DBG stopt 1 Jan 2026?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar 'het grote nieuws' van maandag dan naar wie er wint en vertrekt
Ik heb nog steeds dr kleine tanden niet gezienquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Probleem is meer de inhoud.
Mercedes durfde zonder make-up d'r huis niet uit. Tegenwoordig helaas wel.
Goede ouwe tijd
Mercedes neemt AL d'r woorden terug. Dus beschouw de afgelopen 20 jaar van haar leven gewoon als stilte. Inderdaad een hele verbetering.
Wat ik leuk zou vinden voor Julia, is dat Peter lekker naar huis gaat en haar respectvol— alle munitie geeft om volledig haar solo dynamiek te hervinden en dan binnen 2/3 maanden tòch nog winnen! Want ik gun t dr wel, dus.. als geen prijs dan iig ècht dr bf vinden.quote:
Ze gaan beginnen met de FOKgenoten.quote:
Ja dahaag!quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze gaan beginnen met de FOKgenoten.![]()
Alle huidige deelnemers worden vervangen door mensen die in de bondgenoten topicreeks posten.
Ohhja.. en wie gaan ons volgen dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze gaan beginnen met de FOKgenoten.![]()
Alle huidige deelnemers worden vervangen door mensen die in de bondgenoten topicreeks posten.
jouquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja.. en wie gaan ons volgen dan?
Dan hadden we het al wel vernomen van de juice kanalen of Tina Nijkamp. Gaat echt niet gebeuren dus en ook niet logisch het scoort de pannen van het dak in de vooravond.quote:
Mededeling over livestreamsquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hadden we het al wel vernomen van de juice kanalen of Tina Nijkamp. Gaat echt niet gebeuren dus en ook niet logisch het scoort de pannen van het dak in de vooravond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |