dat is wat hij constant doetquote:Op maandag 10 november 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik beslist hoor, maakt niet uit wat de rest zegt
buitenvrouwen is heel normaal jaquote:
preciesquote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ha, lekker voor de gieren, die gun ik niets.
Het is ook een breed begripquote:Op maandag 10 november 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard. Of die denken dat ze niet flirten terwijl ze het wel doen.
Perongiflirt!quote:Op maandag 10 november 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard. Of die denken dat ze niet flirten terwijl ze het wel doen.
Je hebt ook gewoon gelijk.quote:Op maandag 10 november 2025 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb soms wat moeite als mensen hier tegen elkaar gaan schelden of elkaar dommer noemen of zoiets. Over de bewoners heb ik daar geen problemen mee maar hier online tegen elkaar wel, tenzij het iemand is die je goed kent want dan is het meestal een geintje. Wel heel lief dat je sorry zegt. Dank je wel.
ik met winstquote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef spapaars het volgende:
Wil eigenlijk wel de reactie van Floris zien met verlies.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon gelijk.![]()
Al vind ik het altijd wel weer onaardig als bewoners hier op hun uiterlijk worden beoordeeld.
of flaporenquote:Op maandag 10 november 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En soms zijn we wat gemeen en op uiterlijk vind ik ook niet zo tof, tenzij iets overduidelijk is. Zoals een resting bitch face of kleding die raar zit.
het is dus nog veel meerquote:
Flaporen vind ik dan weer minder om over te zeiken, plakband om je toupetje vast te plakken vind ik dan weer wel grappig.quote:
Of dik als Romaquote:Op maandag 10 november 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En soms zijn we wat gemeen en op uiterlijk vind ik ook niet zo tof, tenzij iets overduidelijk is. Zoals een resting bitch face of kleding die raar zit.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flaporen vind ik dan weer minder om over te zeiken, plakband om je toupetje vast te plakken vind ik dan weer wel grappig.
Ze rekenen vast ook de omringende gemeentes er bij zoals Diemen.Weespquote:Op maandag 10 november 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Schiet mij maar lek
Vaticaanstad past ongeveer 70 keer in Amsterdam, aangezien Vaticaanstad een oppervlakte van ongeveer 0,44 kmē heeft en Amsterdam circa 743,3 kmē. Dit betekent dat Amsterdam ongeveer 70 keer zo groot is als Vaticaanstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |