Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Probleem is meer de inhoud.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:50 schreef Soury het volgende:
Wat een lelijk pak van Lisa, tis de kleur denk ik.
Stel je voor dat je de finale haalt. Heb je stemmen nodig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes neemt al haar gemene woorden over en tegen Demi terug.
Och ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de finale haalt. Heb je stemmen nodig.
Mercedes ook "Achter" geweest.. voor een kroketjequote:Op vrijdag 7 november 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes neemt al haar gemene woorden over en tegen Demi terug.
Wie weet maar ook wat Soury zegt, er zijn stemmen nodig als je de finale haalt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mercedes ook "Achter" geweest.. voor een kroketje
Terecht, 7-maanders mogen geen 1-maanders wegstemmen, die hebben al genoeg verdiend aan Langzittenquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Valentijne vind niet dat je Valentijne naar huis moet stemmen.
Vind ik ook, Demi gaat voor en daarna Juliaquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Valentijne vind niet dat je Valentijne naar huis moet stemmen.
Ze hebben niet getekend dus die poll is nutteloosquote:
juliaquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Dat er een zooitje snel moeten oprotten is wel duidelijk nu
Deemie
Geert
Deesie
Jessie
Lisa
Al die dooie nixnutten mogen Exit
Eerst zien en dan Geertje geloven, die zegt niet getekend te hebben.. en of Slaafje Deemie erachteraan gaatquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben niet getekend dus die poll is nutteloos
Zou wel mooi zijn als Geert stiekem heeft getekend en als Demi dan alles inpakt, hij zegt, ik blijf toch nog een maandje, houdoe.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst zien en dan Geertje geloven, die zegt niet getekend te hebben.. en of Slaafje Deemie erachteraan gaat
Ja echt he, ik dacht we krijgen nog wel een stukje knockouts maar dat wordt maar een klein stukje dan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Rekken Rekken.. het is bijna Weekend
Daar teken ik voor.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Geert stiekem heeft getekend en als Demi dan alles inpakt, hij zegt, ik blijf toch nog een maandje, houdoe.
Daar hoop ik stiekem op. Het zou kunenn dat Demi hem dan echt doodmaakt, op TV. Mooie TV man.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Geert stiekem heeft getekend en als Demi dan alles inpakt, hij zegt, ik blijf toch nog een maandje, houdoe.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, die Erik durft, Roma gaat naar huis ole ole zingt hij.
Roma terug zingen: Eeeerik GAAAAAT naar huiiiiiiiiis oleeeee OOOOle.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, die Erik durft, Roma gaat naar huis ole ole zingt hij.
Vooruit, voor even danquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou....held vind ik wel een heel groot woord hoor.
Alleen gaan Erik en Fatima niet op elkaar stemmen dus hij gaat echt niet. Helaas.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Roma terug zingen: Eeeerik GAAAAAT naar huiiiiiiiiis oleeeee OOOOle.
deisy en thomas hadden een plan kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen gaan Erik en Fatima niet op elkaar stemmen dus hij gaat echt niet. Helaas.
En dan zou je Geert natuurlijk een rat kunnen noemen. Zijn exit-toch-niet-exit is dan het staartje.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Want er was iets raars.
Geert was naar achter geweest en Demi vroeg en?
en hij zei dat iets (nog een maand blijven?) niet kon.
Dus zal mij niets verbazen als hij wel blijft.
Want hij wilde blijven en dat gaf natuurlijk ruzie met Demi en uiteindelijk zei hij dat hij wel weg zou gaan.
Maar dat zou dus wel eens anders kunnen zijn om van dat gezeur van Demi af te zijn.
Klopt maar daar zijn ze schijnbaar niet op gekomen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
deisy en thomas hadden een plan kunnen bedenken
waarbij het dan grabbelen zou worden
We gaan het zien volgende week.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Want er was iets raars.
Geert was naar achter geweest en Demi vroeg en?
en hij zei dat iets (nog een maand blijven?) niet kon.
Dus zal mij niets verbazen als hij wel blijft.
Want hij wilde blijven en dat gaf natuurlijk ruzie met Demi en uiteindelijk zei hij dat hij wel weg zou gaan.
Maar dat zou dus wel eens anders kunnen zijn om van dat gezeur van Demi af te zijn.
Omg dadelijk blijft hij echt. Dat zou wat zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan zou je Geert natuurlijk een rat kunnen noemen. Zijn exit-toch-niet-exit is dan het staartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |