Ik heb soms wat moeite als mensen hier tegen elkaar gaan schelden of elkaar dommer noemen of zoiets. Over de bewoners heb ik daar geen problemen mee maar hier online tegen elkaar wel, tenzij het iemand is die je goed kent want dan is het meestal een geintje. Wel heel lief dat je sorry zegt. Dank je wel.quote:Op maandag 10 november 2025 15:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik voel mij mede aangesproken.![]()
Alhoewel ik niemand dom noemde, had mijn opmerking van vorige week wel een vergelijkbare strekking. Dat maakt dat mijn opmerking onaardig was.![]()
Dus bij dezen sorry aan @:greysbones en sorry aan jou.
Ik heb geen probleem met het terugkeren van oud bewoners, alleen kiest de febo altijd de verkeerde uitquote:Op maandag 10 november 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
Als het maar niet wéér oud bewoners zijn.
Media kamer is te klein denk ik voor een heel bondje.quote:Op maandag 10 november 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Weet ook niet waar ze die gaan herbergen, een tent lijkt me niet. Denk dat de enige ruimte de mediakamer nog is of ze hebben ongezien ergens achter de loods nog een uitbreiding gedaan want er is naast de keuken buiten nu ook ineens een droogplaats voor wasgoed gemaakt.
wat ik zo lees is dat er iets verbouwd gaat wordenquote:Op maandag 10 november 2025 17:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Media kamer is te klein denk ik voor een heel bondje.
Ik vraag mij af of Team Ratten een blijvertje is of uiteindelijk weer verdwijnt net als de Zwarte Schapen.
Misschien komt er wel een kelder, past goed bij Rattenquote:Op maandag 10 november 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik zo lees is dat er iets verbouwd gaat worden
de loods is groot zat om er een extra kamer in te maken
de slangen gewoonquote:
ik durf rond deze tijd niet op X te kijken vwb de bondgenotenquote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zag op X allemaal berichten dat men vindt dat Valentijne genaaid is. Snap dat niet, het was toch heel erg obvious dat er op haar gestemd zou worden.
Al zal het gevecht om de finale plek wel leuke beelden gaan opleveren.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de slangen gewoon
en dan Flo finale![]()
Haha, daarom ging ik juist kijken. Vind de finaleweek eigenlijk niks aan.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf rond deze tijd niet op X te kijken vwb de bondgenoten
voor je het weet zie je weer een post waarbij iemand de uitkomst post
Zeker, gasten die er maanden zitten steunen elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Eigenlijk best oneerlijk ja, mensen die er net in zitten eruit moeten.
Nooit in een bondje gaan zitten met 3 die er al maanden zitten.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Eigenlijk best oneerlijk ja, mensen die er net in zitten eruit moeten.
nee is het ook nietquote:Op maandag 10 november 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha, daarom ging ik juist kijken. Vind de finaleweek eigenlijk niks aan.
Vond haar wel aanwezig, tot een aantal helemaal niet.quote:Op maandag 10 november 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
nou daar gaan we niks aan missen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |