Meer intensiteit. Ik volg Squid Game The Challenge op Netfix, daar doen ze het met honderden deelnemers. Complete chaos gegarandeerd en zoooo intens!quote:Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh, dat wisten ze in de loods dus nog niet. Ik weet nog niet goed wat ik er van vind. Meer mensen meer drama zullen ze wel denken.
Toen ze van de zomer meer mensen hadden met de zwarte schapen vond ik het ook al wat veel. Snap niet zo goed waarom ze dit doen. 16 mensen is prima en het programma is nog steeds goed bekeken.quote:Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh, dat wisten ze in de loods dus nog niet. Ik weet nog niet goed wat ik er van vind. Meer mensen meer drama zullen ze wel denken.
Ik voel mij mede aangesproken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Doe eens niet, allemaal en iedereen en elkaar dom noemen.
Maar waarom Ratten? De vier hoofdbondjes zijn dieren die in meerdere of mindere mate kracht uitstralen.quote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef freaky40 het volgende:
SBS6 is met nóg meer nieuws over De Bondgenoten naar buiten gekomen. Nadat vanochtend al bekend werd dat het programma vanaf 6 december ook op zaterdag te zien is, is er nu nog meer nieuws. Het programma krijgt namelijk een nieuw team erbij en meer deelnemers.
De Ratten
Afgelopen week verscheen er al een video waarop een rat te zien was op het scherm in de loods. Wat die rat te betekenen had? De kijkers hadden geen idee. Maar daar is nu verandering in gekomen. Er komt namelijk een nieuw team in De Bondgenoten. Vanaf de 24ste cyclus maken we kennis met De Ratten. En een nieuw team betekent ook nieuwe deelnemers.
Nieuw team en meer deelnemers
Sterker nog, het nieuwe team betekent zelfs meer deelnemers. Dat betekent dat het programma vanaf de 24ste cyclus maar liefst uit twintig deelnemers bestaat. Dat gebeurde eerder ook al eens, toen de Zwarte Schapen werden geïntroduceerd. De introductie van het nieuwe team nu, betekent ook dat de loods onder handen wordt genomen
Bron: lovereality.nl
een slang en een haai kun je net zo negatief interpreterenquote:Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar waarom Ratten? De vier hoofdbondjes zijn dieren die in meerdere of mindere mate kracht uitstralen.
Ratten hebben - net als de zwarte schapen - een negatieve connotatie. Dus gaan de Ratten een andere functie hebben, zoals de Zwarte Schapen die ook hadden?
En worden ze bruin of worden ze grijs?
Rioolratten zou een nog mooier woord zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 16:40 schreef Soury het volgende:
Kunnen we de bewoners zonder gezeik een rat noemen
Nee hoor, wordt gewoon een bondje net als alle andere.quote:Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar waarom Ratten? De vier hoofdbondjes zijn dieren die in meerdere of mindere mate kracht uitstralen.
Ratten hebben - net als de zwarte schapen - een negatieve connotatie. Dus gaan de Ratten een andere functie hebben, zoals de Zwarte Schapen die ook hadden?
En worden ze bruin of worden ze grijs?
Dan haddden ze wel voor een andere diersoort gekozen dan Ratten.quote:Op maandag 10 november 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt gewoon een bondje net als alle andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |