abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219237491
..... maar eh ze hebben het niet over de inhoud van de zaterdagaflevering.

Als het een week recap wordt kun je me weggooien _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219237525
Dan ben je wel AF, maar hoe ze het brengen lijkt het met me van niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219237931
Breaking: meer deelnemers, 5 bondjes waaronder nieuw team de Ratten!

https://www.shownieuws.nl(...)-over-de-bondgenoten
Allemaal cabaretteketet!
pi_219238070
Ah en waar moeten die slapen dan ? Tent ?
pi_219238088
Nog meer mensen, moet ik nog vaker naar de op scrollen voor de namen -O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219238104
Weet ook niet waar ze die gaan herbergen, een tent lijkt me niet. Denk dat de enige ruimte de mediakamer nog is of ze hebben ongezien ergens achter de loods nog een uitbreiding gedaan want er is naast de keuken buiten nu ook ineens een droogplaats voor wasgoed gemaakt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219238194
Heh, dat wisten ze in de loods dus nog niet. Ik weet nog niet goed wat ik er van vind. Meer mensen meer drama zullen ze wel denken.
pi_219238241
Als het maar niet wéér oud bewoners zijn.
pi_219238283
Ik sluit het niet uit, als het maar Robert is... :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_219238290
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh, dat wisten ze in de loods dus nog niet. Ik weet nog niet goed wat ik er van vind. Meer mensen meer drama zullen ze wel denken.
Meer intensiteit. Ik volg Squid Game The Challenge op Netfix, daar doen ze het met honderden deelnemers. Complete chaos gegarandeerd en zoooo intens!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219238341
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen ze van de zomer meer mensen hadden met de zwarte schapen vond ik het ook al wat veel. Snap niet zo goed waarom ze dit doen. 16 mensen is prima en het programma is nog steeds goed bekeken.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219238456
Bij EJVJL leven zaten er in de laatste fase ook meer dan 16 deelnemers in het spel. Hoeft geen probleem te zijn als je maar goed de verhaallijnen/storytelling goed bijhoud als FEBO zijnde vandaar ook die extra uitzenddag erbij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219238594
1 Dag meer en 5 bewoners erbij zal waarschijnlijk net zo veel verschil maken als in die zomermaand waarbij die tent kwam en er per aflevering 'meer zendtijd' was.

Zolang ze net als toen gewoon nog steeds de focus op 1-4 dezelfde figuren blijven houden en het nieuwe bondje nauwelijks laten zien..... Eigenlijk geen verschil dus :D
pi_219238606
Dat denk ik niet. Ik ga er vanuit dat ze nu wel wat meer sprongen gaan maken en dat het dus wat actueler wordt met hoogstens 3/4 dagen na opname al op TV met die extra uitzenddag kan dat makkelijk. In de zomer bleven het gewoon 5 uitzenddagen dat is het verschil.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219238730
SBS6 is met nóg meer nieuws over De Bondgenoten naar buiten gekomen. Nadat vanochtend al bekend werd dat het programma vanaf 6 december ook op zaterdag te zien is, is er nu nog meer nieuws. Het programma krijgt namelijk een nieuw team erbij en meer deelnemers.

De Ratten

Afgelopen week verscheen er al een video waarop een rat te zien was op het scherm in de loods. Wat die rat te betekenen had? De kijkers hadden geen idee. Maar daar is nu verandering in gekomen. Er komt namelijk een nieuw team in De Bondgenoten. Vanaf de 24ste cyclus maken we kennis met De Ratten. En een nieuw team betekent ook nieuwe deelnemers.

Nieuw team en meer deelnemers

Sterker nog, het nieuwe team betekent zelfs meer deelnemers. Dat betekent dat het programma vanaf de 24ste cyclus maar liefst uit twintig deelnemers bestaat. Dat gebeurde eerder ook al eens, toen de Zwarte Schapen werden geïntroduceerd. De introductie van het nieuwe team nu, betekent ook dat de loods onder handen wordt genomen

Bron: lovereality.nl
Allemaal cabaretteketet!
pi_219238745
Denk dat Wimpie Vroege weer opgetrommeld is dus....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219239047
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 november 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Doe eens niet, allemaal en iedereen en elkaar dom noemen.
Ik voel mij mede aangesproken. :@

Alhoewel ik niemand dom noemde, had mijn opmerking van vorige week wel een vergelijkbare strekking. Dat maakt dat mijn opmerking onaardig was. :N

Dus bij dezen sorry aan @greysbones en sorry aan jou. o|O
Hotapnyc
pi_219239171
We gaan het zien, ik houd m'n verwachtingen laag, kan het alleen maar meevallen.
pi_219239189
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef freaky40 het volgende:
SBS6 is met nóg meer nieuws over De Bondgenoten naar buiten gekomen. Nadat vanochtend al bekend werd dat het programma vanaf 6 december ook op zaterdag te zien is, is er nu nog meer nieuws. Het programma krijgt namelijk een nieuw team erbij en meer deelnemers.

De Ratten

Afgelopen week verscheen er al een video waarop een rat te zien was op het scherm in de loods. Wat die rat te betekenen had? De kijkers hadden geen idee. Maar daar is nu verandering in gekomen. Er komt namelijk een nieuw team in De Bondgenoten. Vanaf de 24ste cyclus maken we kennis met De Ratten. En een nieuw team betekent ook nieuwe deelnemers.

Nieuw team en meer deelnemers

Sterker nog, het nieuwe team betekent zelfs meer deelnemers. Dat betekent dat het programma vanaf de 24ste cyclus maar liefst uit twintig deelnemers bestaat. Dat gebeurde eerder ook al eens, toen de Zwarte Schapen werden geïntroduceerd. De introductie van het nieuwe team nu, betekent ook dat de loods onder handen wordt genomen

Bron: lovereality.nl
Maar waarom Ratten? De vier hoofdbondjes zijn dieren die in meerdere of mindere mate kracht uitstralen.
Ratten hebben - net als de zwarte schapen - een negatieve connotatie. Dus gaan de Ratten een andere functie hebben, zoals de Zwarte Schapen die ook hadden?

En worden ze bruin of worden ze grijs?
Hotapnyc
pi_219239473
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Maar waarom Ratten? De vier hoofdbondjes zijn dieren die in meerdere of mindere mate kracht uitstralen.
Ratten hebben - net als de zwarte schapen - een negatieve connotatie. Dus gaan de Ratten een andere functie hebben, zoals de Zwarte Schapen die ook hadden?

een slang en een haai kun je net zo negatief interpreteren
it's in the eye of the beholder
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219239518
Gieren hebben evengoed een minder positief beeld als aaseter. Die begrijp ik ook nooit. Vossen en haaien en slangen zijn roofdieren.
pi_219239622
Kunnen we de bewoners zonder gezeik een rat noemen *)
  maandag 10 november 2025 @ 16:49:35 #173
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219239692
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2025 16:40 schreef Soury het volgende:
Kunnen we de bewoners zonder gezeik een rat noemen *)
Rioolratten zou een nog mooier woord zijn.
Denk ook dat het vergelijkbaar zal zijn met de Zwarteschapen, maar dat laatste was afzondering zonder kans om te winnen, vermoed dat dit wat verder zal gaan.
pi_219239707
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Nee hoor, wordt gewoon een bondje net als alle andere.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 10 november 2025 @ 16:52:51 #175
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219239718
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee hoor, wordt gewoon een bondje net als alle andere.
Dan haddden ze wel voor een andere diersoort gekozen dan Ratten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')