Van mij mag hij ook de ton winnen en oprotten, zodat ik niet meer tegen die zenuwlijer en nepvriendin aan hoef te kijken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ahw, Floris heeft al 2 mensen die het hem gunnen nu.
Lisa die zegt dat Angelo niet haar type is, maar buiten allang met hem het bed was ingedoken en dan uitgerekend Roma die dat 'raar' vindt!quote:Op maandag 10 november 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Lisa is geil als boter. Dat duurt niet lang meer voor er iemand de sauna in wordt gesleurd.
31 en 33 hier. En nog niet eens oma.quote:
Hangt af van hoe veel ze het allemaal zullen gaan rekken. Finale zou ook anders gaan deze keer dus lastig te zeggen, maar mijn koffiedik: donderdag uiterlijk vrijdag nieuwe cyclus.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer begint de nieuwe cyclus? Met die ratten ben ik nu wel nieuwsgierig weer
Oh dan wacht ik nog even en houd dit topic in de gatenquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hangt af van hoe veel ze het allemaal zullen gaan rekken. Finale zou ook anders gaan deze keer dus lastig te zeggen, maar mijn koffiedik: donderdag uiterlijk vrijdag nieuwe cyclus.
Vandaag de aflevering die vorige week dinsdag is opgenomen met de stemmingen (of niet) dus dan zou morgen de finale moeten zijn aangezien die vorige week woensdag is gedraaid.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer begint de nieuwe cyclus? Met die ratten ben ik nu wel nieuwsgierig weer
Er moet wel een soort stemming zijn. Floris heeft een extra stem.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering die vorige week dinsdag is opgenomen met de stemmingen (of niet) dus dan zou morgen de finale moeten zijn aangezien die vorige week woensdag is gedraaid.
Dat hebben ze er 'vakkundig' uitgelaten had met die familie situatie te maken van die Emma versus familie van Fleuris.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:09 schreef kater1 het volgende:
Zeg, laatst was toch die cliffhanger met dat videobellen van Floris en Senna, dat Floris daarna helemaal in zak en as zat? Daarna niets meer van gehoord of gezien. Of heb ik het gewoon compleet gemist?
Vanmorgen in de auto hadden ze het ook ineens over 67 en dat dat inderdaad bij jonge kinderen tot begin pubers hoort nu. En geen idee aan wie het ligt, ik denk dat iedere generatie wel zijn dingetjes heeft waarbij we denken, zal dat wel goed aflopen, ook met de jonge generatie van nu gaan we het wel zien. Ik hoop dat het mee gaat vallen iig. En jij hebt nog wel even te gaan dan met je 15 jarige.quote:Op dinsdag 11 november 2025 00:33 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Die van mij is 15.. is volgens mij (en volgens hem zelf) net aan "Gen-Z" (2010) en hoort met afgrijsen aan wat die koters uit de 1e en 2e allemaal uitkramen zoals "67/6,7, skibidi toilet ohio texas sigma, rizz" etcetera.. Met het 'taaltje' van mijn zoon kon ik wel nog redelijk mee komen en de link maken waar het vandaan zou komen, maar dit is echt afgrijselijk.. ik heb voor de gein eens opgezocht waar het vandaan komt, en het is echt erg. Voornamelijk AI gegenereerde filmpjes met felle kleuren en rare poppetjes die continue hetzelfde zeggen, en als ik het oplopend aantal "anti-skibidi" filmpjes mag geloven is het 'brainrot for toddlers' ... beetje teletubbies, maar dan superkut, ook voor de kleintjes zeg maar.
Die van mij gaat nog weleens voetballen buiten, en dat ie klein was kon ik m maar met moeite binnen krijgen in de zomer.
Maar.. wie is hier nou 'schuldig' aan? De content creators of de ouders die al een tablet in de handjes van hun jankende peuter duwen?
Hij mag van mij ook winnen om die reden en liever niet meer terug hoor. Hij heeft wel geleerd van zijn korte pauze thuis iig, hij gedraagt zich iets anders nu.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook de ton winnen en oprotten, zodat ik niet meer tegen die zenuwlijer en nepvriendin aan hoef te kijken.
Vrees alleen dat hij een soort boemerang is, en toch na een half jaar weer terug komt.
Ahw, ik begrijp je, die van mij willen geen kinderen dus oma worden zit er niet in voor mij. Ik hoop voor jou nog wel dan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:37 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
31 en 33 hier. En nog niet eens oma.
Hij gaf haar toch toestemming tijdens videobellen toen?quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en haar zoon is nog jong, dit is een duidelijke knak voor zijn vertrouwen in zijn moeder, die komt haar beloftes dus niet na. Lekker dan.
Ja, alleen weet een kind nog niet goed wat goed voor hem of haar is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij gaf haar toch toestemming tijdens videobellen toen?
quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze er 'vakkundig' uitgelaten had met die familie situatie te maken van die Emma versus familie van Fleuris.
Bellen is 25 punten. Floris belde volgens mij toen de eerste plaats al 100% zeker was.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:05 schreef Hagenesie het volgende:
Heeft dat bellen ze eigenlijk punten gekost?
en dan is er ook nog zoiets als bellen voor ze de finale spelenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bellen is 25 punten. Floris belde volgens mij toen de eerste plaats al 100% zeker was.
Ze hadden zoveel punten dat ook Angelo mocht beeldbellen.
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
En kijken we al uit naar de tranentrekkende afscheids-recap-filmpjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |