Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Oh ja, Demi verwarde mij met die uitspraken van haar waardoor ik dacht, zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is die extra stem voor Floris ook raar
die hij van de haaien heeft
Zat een Gooische Vrouwen Filter overquote:Op maandag 10 november 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
ow
valt me nu pas op dat de vriend van Valentijne eigenlijk heel vaag in beeld was
hij mag van mij winnen omdat ik het hem gunquote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Floris mag trouwens wel winnen van mij maar dat is meer omdat hij dan weggaat daar.
Ik ben alleen zijn gejank een beetje beuquote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij mag van mij winnen omdat ik het hem gun
en hem een mooi persoon vind
Normale tijd, 19.30. Vanaf december.quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
O op zaterdag. Van hoe laat tot hoe laat Lionheart?
En zo niet dan mogen we nog een maand van hem genieten..quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
6equote:Op maandag 10 november 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Normale tijd, 19.30. Vanaf december.
Ik weet het, jij gunt het hem echt.quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
O dat is balen. Dat betekend dat the tribute een half uur later begintquote:Op maandag 10 november 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Normale tijd, 19.30. Vanaf december.
Ja WTF inderdaad, ga gewoon naar huis mormel, of je moet je kind zoiets niet beloven. Maf wijf.quote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de gieren willen een bondje blijven
en ze willen allemaal garanties
wtf
Fatima zit er al weer 4 maanden en had haar zoontje beloofd maar 2 maanden te blijven![]()
![]()
![]()
Ik vind wel dat Floris het wel echt verdient. Zoveel lui die met geen reet doen en mazzel met een ton naar huis gaan.quote:Op maandag 10 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, jij gunt het hem echt.En dat is ok, ik zelf heb geen favoriet alleen mensen die ik het echt niet gun.
Komt hij weer aan met zijn rare ideeënquote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef StephanL het volgende:
Je kan ook werken, kan je ook op vakantie en voor je zoontje zorgen.
vind dat echtquote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja WTF inderdaad, ga gewoon naar huis mormel, of je moet je kind zoiets niet beloven. Maf wijf.
Juist niet met dat bondje.En Thomas blijft echt niet bij die losers.quote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat heeft Fatima mooi gefixt. Ze gaan alleen never nooit de finale halen.
quote:Op maandag 10 november 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Floris het wel echt verdient. Zoveel lui die met geen reet doen en mazzel met een ton naar huis gaan.
Ahw, Floris heeft al 2 mensen die het hem gunnen nu.quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 10 november 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn rare ideeën![]()
@LionHeart en @Giggio ookquote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ahw, Floris heeft al 2 mensen die het hem gunnen nu.
Ja, hij zal wel weer de finale mogen spelen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
In het begin vond ik Floris ook een drabber.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ja en haar zoon is nog jong, dit is een duidelijke knak voor zijn vertrouwen in zijn moeder, die komt haar beloftes dus niet na. Lekker dan.quote:
een watquote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin vond ik Floris ook een drabber.
Nou ja, ik moet zeggen dat ik dat wel van Ghettima kan waarderen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja WTF inderdaad, ga gewoon naar huis mormel, of je moet je kind zoiets niet beloven. Maf wijf.
Drabberquote:
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.quote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen dat ik dat wel van Ghettima kan waarderen.
Het getuigt van zelfkennis wanneer je snapt dat je zoontje beter zónder jou opgroeit en dat het beste dat je hem kunt geven is een ton en jouw afwezigheid.
ja dat komt wel in de buurtquote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.
Dat denk ik dan ook maar, ken wel het woord drammer maar dat betekent dan net weer iets anders vermoed ik.quote:
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking wasquote:
Is het Amsterdams want die andere woorden ken ik ook niet.quote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking was
Ik ken dus geen van deze woorden.quote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.
ijmuiden zag ik staanquote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking was
Denk hetquote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het Amsterdams want die andere woorden ken ik ook niet.
Ok, dank voor de vertaling, had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 10 november 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Drabber: een verachtelijk persoon in het Nederlands (oorspronkelijk uit het dialec, zoals in IJmuiden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |