quote:Op maandag 10 november 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Floris het wel echt verdient. Zoveel lui die met geen reet doen en mazzel met een ton naar huis gaan.
Ahw, Floris heeft al 2 mensen die het hem gunnen nu.quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij mag van mij winnen omdat ik het hem gun
en hem een mooi persoon vind
Hahaquote:Op maandag 10 november 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn rare ideeën![]()
@LionHeart en @Giggio ookquote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ahw, Floris heeft al 2 mensen die het hem gunnen nu.
Ja, hij zal wel weer de finale mogen spelen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
In het begin vond ik Floris ook een drabber.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ja en haar zoon is nog jong, dit is een duidelijke knak voor zijn vertrouwen in zijn moeder, die komt haar beloftes dus niet na. Lekker dan.quote:
een watquote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin vond ik Floris ook een drabber.
Nou ja, ik moet zeggen dat ik dat wel van Ghettima kan waarderen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja WTF inderdaad, ga gewoon naar huis mormel, of je moet je kind zoiets niet beloven. Maf wijf.
Drabberquote:
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.quote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen dat ik dat wel van Ghettima kan waarderen.
Het getuigt van zelfkennis wanneer je snapt dat je zoontje beter zónder jou opgroeit en dat het beste dat je hem kunt geven is een ton en jouw afwezigheid.
ja dat komt wel in de buurtquote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.
Dat denk ik dan ook maar, ken wel het woord drammer maar dat betekent dan net weer iets anders vermoed ik.quote:
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking wasquote:
Is het Amsterdams want die andere woorden ken ik ook niet.quote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking was
Ik ken dus geen van deze woorden.quote:Op maandag 10 november 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
drabber. klopvlok. snekromp. riggert. Je weet wel.
ijmuiden zag ik staanquote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het geen gebruikelijke uitdrukking was
Denk hetquote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het Amsterdams want die andere woorden ken ik ook niet.
Ok, dank voor de vertaling, had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 10 november 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Drabber: een verachtelijk persoon in het Nederlands (oorspronkelijk uit het dialec, zoals in IJmuiden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |