Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taal
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20quote:Op maandag 10 november 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.En ik kijk nog wel een aantal programma's met jong volk erin waardoor ik een beetje bij blijf. En is zeker grappig die taalontwikkeling, vooral als ik het aan oudere mensen moet uitleggen. Vorige week nog uitgelegd wat een snowflake/sneeuwvlokje is.
quote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20
*hoofdrekent*quote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20
Je kunt zo meedoen met DB. Zelfde rekenskills als het volk daarquote:Op maandag 10 november 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*hoofdrekent*
Dus jij bent... 130? wtf
Die van mij is 15.. is volgens mij (en volgens hem zelf) net aan "Gen-Z" (2010) en hoort met afgrijsen aan wat die koters uit de 1e en 2e allemaal uitkramen zoals "67/6,7, skibidi toilet ohio texas sigma, rizz" etcetera.. Met het 'taaltje' van mijn zoon kon ik wel nog redelijk mee komen en de link maken waar het vandaan zou komen, maar dit is echt afgrijselijk.. ik heb voor de gein eens opgezocht waar het vandaan komt, en het is echt erg. Voornamelijk AI gegenereerde filmpjes met felle kleuren en rare poppetjes die continue hetzelfde zeggen, en als ik het oplopend aantal "anti-skibidi" filmpjes mag geloven is het 'brainrot for toddlers' ... beetje teletubbies, maar dan superkut, ook voor de kleintjes zeg maar.quote:Op maandag 10 november 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.En ik kijk nog wel een aantal programma's met jong volk erin waardoor ik een beetje bij blijf. En is zeker grappig die taalontwikkeling, vooral als ik het aan oudere mensen moet uitleggen. Vorige week nog uitgelegd wat een snowflake/sneeuwvlokje is.
Van mij mag hij ook de ton winnen en oprotten, zodat ik niet meer tegen die zenuwlijer en nepvriendin aan hoef te kijken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ahw, Floris heeft al 2 mensen die het hem gunnen nu.
Lisa die zegt dat Angelo niet haar type is, maar buiten allang met hem het bed was ingedoken en dan uitgerekend Roma die dat 'raar' vindt!quote:Op maandag 10 november 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Lisa is geil als boter. Dat duurt niet lang meer voor er iemand de sauna in wordt gesleurd.
31 en 33 hier. En nog niet eens oma.quote:
Hangt af van hoe veel ze het allemaal zullen gaan rekken. Finale zou ook anders gaan deze keer dus lastig te zeggen, maar mijn koffiedik: donderdag uiterlijk vrijdag nieuwe cyclus.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer begint de nieuwe cyclus? Met die ratten ben ik nu wel nieuwsgierig weer
Oh dan wacht ik nog even en houd dit topic in de gatenquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hangt af van hoe veel ze het allemaal zullen gaan rekken. Finale zou ook anders gaan deze keer dus lastig te zeggen, maar mijn koffiedik: donderdag uiterlijk vrijdag nieuwe cyclus.
Vandaag de aflevering die vorige week dinsdag is opgenomen met de stemmingen (of niet) dus dan zou morgen de finale moeten zijn aangezien die vorige week woensdag is gedraaid.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wanneer begint de nieuwe cyclus? Met die ratten ben ik nu wel nieuwsgierig weer
Er moet wel een soort stemming zijn. Floris heeft een extra stem.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering die vorige week dinsdag is opgenomen met de stemmingen (of niet) dus dan zou morgen de finale moeten zijn aangezien die vorige week woensdag is gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |