omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachtenquote:
6.7quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachten
Ik ben echt benieuwd of hij echt gaat.quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet dat van Geert eerst zien zijn, en dan geloven.
Ik heb al 2 verschillende generatie pubers en hun taal overleeft.quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachten
rekken en erbij blijvenquote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Nu, vandaag gebeurt er voor de rest niets meer, een hoop gedrabbeert nu.
quote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Nu, vandaag gebeurt er voor de rest niets meer, een hoop gedrabbeert nu.
Die heeft al meer beloofd en niet gedaan of vooral wel gedaan terwijl dat ook niet sjiek was zoals elke man waar Roma naar keek mee het bed in te duiken. Is ook niet de betrouwbaarste denk ikquote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de gieren willen een bondje blijven
en ze willen allemaal garanties
wtf
Fatima zit er al weer 4 maanden en had haar zoontje beloofd maar 2 maanden te blijven![]()
![]()
![]()
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taalquote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al 2 verschillende generatie pubers en hun taal overleeft.Ben er nu inderdaad wel een jaar of 4 uit.
same samequote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taal
Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taal
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20quote:Op maandag 10 november 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.En ik kijk nog wel een aantal programma's met jong volk erin waardoor ik een beetje bij blijf. En is zeker grappig die taalontwikkeling, vooral als ik het aan oudere mensen moet uitleggen. Vorige week nog uitgelegd wat een snowflake/sneeuwvlokje is.
quote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20
*hoofdrekent*quote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere... mijn zus d'r oudste kleinkind is al 20
Je kunt zo meedoen met DB. Zelfde rekenskills als het volk daarquote:Op maandag 10 november 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*hoofdrekent*
Dus jij bent... 130? wtf
Die van mij is 15.. is volgens mij (en volgens hem zelf) net aan "Gen-Z" (2010) en hoort met afgrijsen aan wat die koters uit de 1e en 2e allemaal uitkramen zoals "67/6,7, skibidi toilet ohio texas sigma, rizz" etcetera.. Met het 'taaltje' van mijn zoon kon ik wel nog redelijk mee komen en de link maken waar het vandaan zou komen, maar dit is echt afgrijselijk.. ik heb voor de gein eens opgezocht waar het vandaan komt, en het is echt erg. Voornamelijk AI gegenereerde filmpjes met felle kleuren en rare poppetjes die continue hetzelfde zeggen, en als ik het oplopend aantal "anti-skibidi" filmpjes mag geloven is het 'brainrot for toddlers' ... beetje teletubbies, maar dan superkut, ook voor de kleintjes zeg maar.quote:Op maandag 10 november 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik ben ook van de cool en vet tijd.En ik kijk nog wel een aantal programma's met jong volk erin waardoor ik een beetje bij blijf. En is zeker grappig die taalontwikkeling, vooral als ik het aan oudere mensen moet uitleggen. Vorige week nog uitgelegd wat een snowflake/sneeuwvlokje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |