en bijna naar huis gaanquote:Op maandag 10 november 2025 20:22 schreef Hagenesie het volgende:
Ben blij dat Geert en Demi niet in de finale staan
quote:Op maandag 10 november 2025 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dus geen van deze woorden.
Ik ook.quote:Op maandag 10 november 2025 20:22 schreef Hagenesie het volgende:
Ben blij dat Geert en Demi niet in de finale staan
omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachtenquote:
6.7quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachten
Ik ben echt benieuwd of hij echt gaat.quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet dat van Geert eerst zien zijn, en dan geloven.
Ik heb al 2 verschillende generatie pubers en hun taal overleeft.quote:Op maandag 10 november 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, als jij ooit op een middelbare school komt dan staat je nog wat te wachten
rekken en erbij blijvenquote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Nu, vandaag gebeurt er voor de rest niets meer, een hoop gedrabbeert nu.
quote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Nu, vandaag gebeurt er voor de rest niets meer, een hoop gedrabbeert nu.
Die heeft al meer beloofd en niet gedaan of vooral wel gedaan terwijl dat ook niet sjiek was zoals elke man waar Roma naar keek mee het bed in te duiken. Is ook niet de betrouwbaarste denk ikquote:Op maandag 10 november 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
de gieren willen een bondje blijven
en ze willen allemaal garanties
wtf
Fatima zit er al weer 4 maanden en had haar zoontje beloofd maar 2 maanden te blijven![]()
![]()
![]()
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taalquote:Op maandag 10 november 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al 2 verschillende generatie pubers en hun taal overleeft.Ben er nu inderdaad wel een jaar of 4 uit.
same samequote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die van mij is al 22, maar ik vind het grappig om die taalonttwikkeling beetje te volgen. Gaat tegenwoordig echt ongelooflijk snel. Wij deden 10 jaar om van "cool" naar "vet" te gaan.... tegenwoordig heb je elk jaar een halve nieuwe taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |