Dat dacht ik ookquote:
Wat ik al dacht Fatima kan Erik nu dumpenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewoon het hele bondje. Dat gezeik altijd met gunnen en stemmen.
Plus sowieso wel weer tijd voor iets nieuwsquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewoon het hele bondje. Dat gezeik altijd met gunnen en stemmen.
Oeh dat zou wel goede tv zijn voor even.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik al dacht Fatima kan Erik nu dumpen
Dat zeker na al die jaren.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Plus sowieso wel weer tijd voor iets nieuws
Nou ja ze hadden haar de finale beloofd, maar dat is nu niet meer van kracht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat zou wel goede tv zijn voor even.Ik wil dit.
Klopt en als deze manier van finale blijft, dan maakt het niet meer uit inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ze hadden haar de finale beloofd, maar dat is nu niet meer van kracht.
Het gaat over een ton, die kans moet je pakken en niet zo gaan doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Lekker tactisch JoeyJe haalt toch eerst de kans weg bij degene die er net zoveel of meer heeft. Al eerder gedacht dat die het niet altijd snapt. Of hij moet het zijn maatje zo gunnen
die had 10 meter extra naar achter gemoetenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Had Roma dit moeten doen had ze zonder twijfel die camera van de muur gesmeten
Dan kan hij die toch beter eerst bij Floris weghalen zodat die een kans minder heeft? Dan was het 4-2-2-2. Of is dat wiskundig geen voorsprong?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat over een ton, die kans moet je pakken en niet zo gaan doen.
Kun je beter niet mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |