Joey zei zelfs sorry tegen Floris, omdat hij van hem won met plaatsen van de stippen op de kaart… En Floris (die het zijn beste maatje ook zoooo gunt (NOT)) kon alleen maar heel zuur kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Lekker tactisch JoeyJe haalt toch eerst de kans weg bij degene die er net zoveel of meer heeft. Al eerder gedacht dat die het niet altijd snapt. Of hij moet het zijn maatje zo gunnen
Hopelijk is dat 5de team nu een permanent iets ,quote:Op woensdag 12 november 2025 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond in de aflevering van Shownieuws ging het over de uitbreiding van 5 naar 6 dagen per week DB. Ze kunnen zodoende ook wat meer van het weekend laten zien wat er dan allemaal gebeurd, dat kon in de 5 dagen per week niet door tijd gebrek. Het nieuwe bondje van de Ratten komen in wat nu de Mediakamer is.
Dat van dat tijdgebrek geloof ik niet, hoor… Dan hadden ze die terugblikken waar niemand op zit te wachten best kunnen weglaten of het ellenlang uitsmeren van onbenulligheden als er zoveel goeie content van het weekend was.quote:Op woensdag 12 november 2025 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond in de aflevering van Shownieuws ging het over de uitbreiding van 5 naar 6 dagen per week DB. Ze kunnen zodoende ook wat meer van het weekend laten zien wat er dan allemaal gebeurd, dat kon in de 5 dagen per week niet door tijd gebrek. Het nieuwe bondje van de Ratten komen in wat nu de Mediakamer is.
In 't begin wel, maar ik zie ook wel weer de oude Floris terugkomen, dat op zijn shirt bijten, zenuwe gedoe, trillende handjes. En die blik toen hij niet Senna zag bij zijn familie! Echt, die jongen moet zijn prioriteiten even op een rijtje gaan zetten als hij thuis komt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij mag van mij ook winnen om die reden en liever niet meer terug hoor. Hij heeft wel geleerd van zijn korte pauze thuis iig, hij gedraagt zich iets anders nu.
Oudste en schoondochter hebben nu een puppy, dus wie weet. Je moet ergens beginnen, toch?quote:[..]
Ahw, ik begrijp je, die van mij willen geen kinderen dus oma worden zit er niet in voor mij. Ik hoop voor jou nog wel dan.
Dat vermoed ik, ja. Hij zei ook al 'sorry' tegen Floris, omdat hij het eerste spel had gewonnen. Vond ook niet dat hij heel erg zijn best deed bij het basketballen; gooide vaak blindelings en veel te laag. Als hij rustig had gedaan, had hij er veel meer in gehad. Heb echt het gevoel dat hij Floris meer gunt de ton te winnen dan zichzelf. Nobel, maar dat hoeft hij niet te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Lekker tactisch JoeyJe haalt toch eerst de kans weg bij degene die er net zoveel of meer heeft. Al eerder gedacht dat die het niet altijd snapt. Of hij moet het zijn maatje zo gunnen
Ik hoop wel dat dit zo blijft, ja, alle vier in de finale. Inderdaad maakt dat het bondjes vormen anders, want je hoeft niet meer te kijken naar die gunfactor en voor rookies te gaan om meer kans te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
Die belofte was ook deels omdat hij Fatima een finaleplek had beloofd. Dat hele gezeik is nu van de baan, dus is de keus anders. Als nieuwkomer bij 2 of 3 doorgewinterde bondgenoten was altijd kansloos, nu niet meer.
Hij zei geeft nietquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:05 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Joey zei zelfs sorry tegen Floris, omdat hij van hem won met plaatsen van de stippen op de kaart… En Floris (die het zijn beste maatje ook zoooo gunt (NOT)) kon alleen maar heel zuur kijken.
raar hèquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Het gezicht en humeur van Floris veranderde direct van '' naar '
' zodra Jan onthulde dat het hele bondje de finale ging spelen.
Toch werd het zo gezegd.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:21 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat van dat tijdgebrek geloof ik niet, hoor… Dan hadden ze die terugblikken waar niemand op zit te wachten best kunnen weglaten of het ellenlang uitsmeren van onbenulligheden als er zoveel goeie content van het weekend was.
Kreeg ik wel het idee van.quote:Op woensdag 12 november 2025 06:54 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hopelijk is dat 5de team nu een permanent iets ,
Daar deed Jan nog geheimzinnig over of die finales vanaf nu altijd per gewonnen bondje gaat. Mogen ze wel wat duidelijkheid in geven.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vermoed ik, ja. Hij zei ook al 'sorry' tegen Floris, omdat hij het eerste spel had gewonnen. Vond ook niet dat hij heel erg zijn best deed bij het basketballen; gooide vaak blindelings en veel te laag. Als hij rustig had gedaan, had hij er veel meer in gehad. Heb echt het gevoel dat hij Floris meer gunt de ton te winnen dan zichzelf. Nobel, maar dat hoeft hij niet te doen.
[..]
Ik hoop wel dat dit zo blijft, ja, alle vier in de finale. Inderdaad maakt dat het bondjes vormen anders, want je hoeft niet meer te kijken naar die gunfactor en voor rookies te gaan om meer kans te maken.
Zal hij ook niet weten denk ik, ze veranderen nog wel eens. En dat maakt het dan ook weer leukquote:Op woensdag 12 november 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar deed Jan nog geheimzinnig over of die finales vanaf nu altijd per gewonnen bondje gaat. Mogen ze wel wat duidelijkheid in geven.
Als het publiek (de kijkers) het leuk vindt blijft het zo, zo niet doen ze het als vanouds. In het begin was de finale een bluf spel. Dat had ook wel wat.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar deed Jan nog geheimzinnig over of die finales vanaf nu altijd per gewonnen bondje gaat. Mogen ze wel wat duidelijkheid in geven.
Ik denk dat Jan dat wel weetquote:Op woensdag 12 november 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hij ook niet weten denk ik, ze veranderen nog wel eens. En dat maakt het dan ook weer leuk
Ik vermoed dat hij niet de bedenker van de Bondgenoten is.quote:
Waar heb je dit nu weer vandaan? ChatGPT of zo? De presentator bedenkt helemaal niets dat doen ze bij Talpa/FEBO en John de Mol heeft ook nog een dikke vinger in de pap die je eigenlijk net als BB de geestelijk vader zou kunnen noemen.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Even opgezocht, toch ook voor een groot deel Jan dus
De regels van het tv-programma De Bondgenoten worden bepaald door de makers van het programma en de presentator. De regels kunnen per seizoen en cyclus verschillen, en een belangrijke rol wordt gespeeld door de presentator, die de "slangenregels" bepaalt. De deelnemers volgen deze regels en worden geconfronteerd met sancties zoals gele kaarten bij overtreding.
Programmamakers en presentator: De regels worden vastgesteld door de producenten van het programma. De presentator, zoals Eric in de huidige cyclus, is verantwoordelijk voor het toepassen van de regels en het creëren van specifieke uitdagingen, zoals de "slangenregels".
Verschillende regels per cyclus: De regels en opzet van de spellen veranderen regelmatig. Bijvoorbeeld, in de finale zijn er spellen om codes te verdienen, en de strategieën om codes te verkrijgen, kunnen ook per cyclus verschillen.
Handhaving van regels: Deelnemers moeten de regels naleven, en bij overtreding kunnen er sancties worden opgelegd, zoals het ontvangen van een gele kaart.
Heb je al die tijd de rat gemistquote:Op woensdag 12 november 2025 12:46 schreef Chanel5 het volgende:
Heb ik iets gemist...5e team lees ik?????
Ja die was er meestal als ze nog op bed lagen, maar op tv loopt hij er toch al een tijdje en vaak.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Die rat is zelfs niet door de bewoners opgemerkt trouwens dus ik denk dat dit alleen te zien was op TV en niet in de loods.
Hardop lachenquote:Op woensdag 12 november 2025 13:55 schreef KapiteinChris het volgende:
En nog iets anders, waarom zou je in hemelsnaam akkoord gaan met Fatima al een finale plek beloven? Opdonderen, daar hou ik niet van?! Gewoon je plek verdienen!
Oh ik welquote:Op woensdag 12 november 2025 13:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee de rat heb ik niet gemist maar heb daar geen 5e team aan gekoppeld
Maar dat is nu wel bekend gemaakt toch? Alleen niet in de loods, daar weten ze alleen nog dat er op zaterdag een uitzending bij komt.quote:Op zondag 9 november 2025 19:25 schreef Soury het volgende:
Iedereen de wekker gezet !!!! Heeft vast iets met die rat te maken. Misschien een ratten bondje (maar dan heeft het niet zo veel zin dit nu al bekend te maken)
Stel dat Mercedes een spel wint en een code van Floris pakt. Zou dat geaccepteerd worden? Buiten het feit dat het gewoon mag en het spel is.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei geeft niet
Maar je moet het wel willen horen
jaquote:Op woensdag 12 november 2025 16:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel dat Mercedes een spel wint en een code van Floris pakt. Zou dat geaccepteerd worden? Buiten het feit dat het gewoon mag en het spel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |