SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, van de bank of zo, tragisch ongevalquote:Op donderdag 6 november 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah. Kijk uit dat je niet valt dan.
Ah chill je had het terug gevonden dus. Fijn het lijkt te werken.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, die Dasty werkt geloof ik wel goed, vloer is niet meer gladjes nuEn je kunt inmiddels van de vloer eten zoveel schoonmaakzooi is er vanavond overheen gegaan
Nee dit topic is voor slimme mensenquote:
De TT impliceert alleen dat er slimme mensen zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit topic is voor slimme mensen
Ja waarom ben ik er dan?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De TT impliceert alleen dat er slimme mensen zijn.
Ja, dat antwoord ga je niet leuk vinden. Intern zou ik diegene nog wel zien als man, gewoon omdat breinen zo werken. Brein ziet man, brein denkt is man. Mijn brein wel in ieder geval. Ik zou echter wel proberen haar aan te spreken met zij/haar, want wie ben ik om voor haar te bepalen dat ze dan maar een man is. Maar ik zou ook hopen op begrip als ik per ongeluk hij/hem zeg (in mijn ervaring is dat begrip er meestal gelukkig wel)quote:Op donderdag 6 november 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
gaat goed met je Woke examen @:rocknijntje.
Wat is jouw mening over de stelling: Een man moet kunnen zeggen "vandaag ben ik een vrouw". En vanaf dat moment is het in alle aspecten een vrouw.
Huhquote:Op donderdag 6 november 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het sluit niet uit dat er ook minder slimme mensen zijn.
Ik hoop dat hij het nog een keer uit gaat leggenquote:
TT zegt dat er slimme mensen zijn.quote:
dat laatste zeker, mevr Koen heeft om die reden gezeik gekregen ooit bij d'r vrijweilligerswerkquote:Op donderdag 6 november 2025 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat antwoord ga je niet leuk vinden. Intern zou ik diegene nog wel zien als man, gewoon omdat breinen zo werken. Brein ziet man, brein denkt is man. Mijn brein wel in ieder geval. Ik zou echter wel proberen haar aan te spreken met zij/haar, want wie ben ik om voor haar te bepalen dat ze dan maar een man is. Maar ik zou ook hopen op begrip als ik per ongeluk hij/hem zeg (in mijn ervaring is dat begrip er meestal gelukkig wel)
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het nog een keer uit gaat leggen
Die plakken zich vast op snelwegen en noemen het protest.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het sluit niet uit dat er ook minder slimme mensen zijn.
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Grmbl is niet slim genoeg om het te snappen
Oef, wat gebeurde er?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste zeker, mevr Koen heeft om die reden gezeik gekregen ooit bij d'r vrijweilligerswerk
maar een man die zichzelf identificeert als vrouw toegang geven tot de vrouwen kleedkamer?
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oef, wat gebeurde er?
En ik vind dit altijd een beetje lastige vraagstellingen, omdat het er "in het echt" veel genuanceerder aan toe gaat. Transpersonen voelen zichzelf vaak pas comfortabel om naar de wc of kleedkamer van hun gender te gaan als hun lichamen beter bij dat gender aansluiten en gebruiken tot die tijd over het algemeen die van hun biologische geslacht.
Dus ja, ik zou mezelf niet per se woke noemen, maar ik weet veel over diversiteit en ken veel mensen die ergens in de LGBTQIA+ lettersoep zwemmen. Lief en begripvol zijn voor iedereen vind ik een kleine moeite, er tegenaan schoppen kost (in ieder geval in mijn leven) meer moeite
Ik ga die post uitprinten.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]Een genuanceerd antwoord met het idee lief en begripvol te zijn. Dat ik dit nog mag meemaken in de KSC.
Ja, het duurt wel weer een jaar voordat we zo'n post te zien krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga die post uitprinten.
Het erg zwart-wit maken en er dan tegenaan schoppen is wel het makkelijkste.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oef, wat gebeurde er?
En ik vind dit altijd een beetje lastige vraagstellingen, omdat het er "in het echt" veel genuanceerder aan toe gaat. Transpersonen voelen zichzelf vaak pas comfortabel om naar de wc of kleedkamer van hun gender te gaan als hun lichamen beter bij dat gender aansluiten en gebruiken tot die tijd over het algemeen die van hun biologische geslacht.
Dus ja, ik zou mezelf niet per se woke noemen, maar ik weet veel over diversiteit en ken veel mensen die ergens in de LGBTQIA+ lettersoep zwemmen. Lief en begripvol zijn voor iedereen vind ik een kleine moeite, er tegenaan schoppen kost (in ieder geval in mijn leven) meer moeite
Zul je zien dat de magenta zo op isquote:Op donderdag 6 november 2025 22:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het duurt wel weer een jaar voordat we zo'n post te zien krijgen.
Printen is niet zo duurzaamquote:Op donderdag 6 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga die post uitprinten.
Ik lijk de messias wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]Een genuanceerd antwoord met het idee lief en begripvol te zijn. Dat ik dit nog mag meemaken in de KSC.
quote:
Ja altijd toch even checken als hij ineens verdacht stil is.quote:
Wat heeft 'ie gedaan? Of mag je dat niet vragenquote:
Oh die heeft gewoon weer eens lopen rellen in NWS of POLquote:Op donderdag 6 november 2025 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie gedaan? Of mag je dat niet vragenHelp ik kom nooit op FOK!
Zo lang ze het toilet exclusief voor mannen niet op gaan heffen vind ik alles prima.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lijk de messias wel.
Nee maar oprecht, het hele onderwerp diversiteit wordt zo veel minder groots en minder spannend als je gewoon tussen en met "die mensen" leeft. Zo speciaal en eng is het allemaal niet. Wat boeit mij het dat Alex non-binair is, ik mag AlexEn wat boeit mij het dat Daniël nu Eva heet, leuke jurk meid
Etto is beetje allergisch voor woke.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh is hier geen geheim hoor.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is toch ook niet iets voor de landelijke politiek? Daar ga je toch geen hele discussies over opzetten? Alsof het over de nationale veiligheid gaat, terwijl het inderdaad gewoon over Daniël of Eva gaat.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lijk de messias wel.
Nee maar oprecht, het hele onderwerp diversiteit wordt zo veel minder groots en minder spannend als je gewoon tussen en met "die mensen" leeft. Zo speciaal, spannend en eng is het allemaal niet. Wat boeit mij het dat Alex non-binair is, ik mag AlexEn wat boeit mij het dat Daniël nu Eva heet, leuke jurk meid
Altijd fucking magentaquote:Op donderdag 6 november 2025 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat de magenta zo op is
Ja dat gaat moeilijk want hij is heel erg gesteld op zijn privacy en dat mag natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
we moeten die etto echt eens irl door elkaar schudden
Snap mensen ook niet die onderscheid maken tussen iemand ras. Of ik iemand mag of niet hangt af van de persoonlijkheid, lekker boeiend welk tintje die heeft.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lijk de messias wel.
Nee maar oprecht, het hele onderwerp diversiteit wordt zo veel minder groots en minder spannend als je gewoon tussen en met "die mensen" leeft. Zo speciaal en eng is het allemaal niet. Wat boeit mij het dat Alex non-binair is, ik mag AlexEn wat boeit mij het dat Daniël nu Eva heet, leuke jurk meid
Dan blijft er niets van 'm over.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
we moeten die etto echt eens irl door elkaar schudden
Heus wel.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, ik moet nu denken aan toen een familielid van me aan haar zoontje uitlegde dat de persoon die hij altijd als man gekend had nu een vrouw is en dacht dat deze informatie overbrengen succesvol gelukt was, omdat hij niet geschokt reageerde. Vraagt 'ie daarna "dus, wanneer komen die twee?"
Ja maar dat wil hij niet en dat respecteer ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heus wel.Ama en ik willen best een middagje kroketten vreten met hem in Helmond
Een soort kloonactie waarbij het geslacht is veranderd?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, ik moet nu denken aan toen een familielid van me aan haar zoontje uitlegde dat de persoon die hij altijd als man gekend had nu een vrouw is en dacht dat deze informatie overbrengen succesvol gelukt was, omdat hij niet geschokt reageerde. Vraagt 'ie daarna "dus, wanneer komen die twee?"
Etto krijgt net twee hapjes kroket naar binnen, dus dat wordt 'm niet. En ik denk dat Vlinder hier ook iets van vindt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heus wel.Ama en ik willen best een middagje kroketten vreten met hem in Helmond
Dimmy ook al weg? Wat hebben jullie gedaan johquote:Op donderdag 6 november 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Hopelijk zien we onze andere relschoppertje snel weer terug @:datismijnmening
Als je dit leest kom vooral met kerst kijken.
Nou ja dat was wel eigen schuld.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dimmy ook al weg? Wat hebben jullie gedaan joh
Sorry, ik ga te veel met Australiërs omquote:
Zit er niet ver naastquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
Dat klinkt echt als 100 jaar geleden. @:dr_flash
Ja ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, ik ga te veel met Australiërs om
Neequote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Helmond
In het jaar onzes heeren 1991 werkte ik in de vulploeg van de EDAH en natuurlijk werd ik ook werd ik ook weleens gevraagd om overdag in te vallen. Tuurlijk deed ik dat. Maar ja, geld voor kleding was er niet.
Nou ja, rond die tijd was EDAH hoofdsponsor van Helmond Sport.Dus via via legde ik contact met de supportersvereniging van Helmond Sport om toch aan een shirt met Edah te komen. En ik droeg dat dus vol trots achter de legeflessenband![]()
Baas zei later dat hij het wel had willen vergoeden als er een bonnetje van geweest wasPicokrie je bent een verliezer. Maar dat was je al honderd keer eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechtstreeks uit het Polygoon journaalquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
Dat klinkt echt als 100 jaar geleden. @:dr_flash
quote:Rockstar Games heeft zojuist bevestigd dat GTA 6 opnieuw wordt uitgesteld. In een bericht op X laat de studio weten dat Grand Theft Auto VI nu staat gepland voor donderdag 19 november 2026. Daarmee wordt de release opnieuw meerdere maanden doorgeschoven.
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huhquote:Op donderdag 6 november 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
Ik wou een kwartier geleden al naar bed.
Hoeveel pils diep nu?quote:
Maar nu ik dit weet kan ik wel vredig dromen straks.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huh
Zit je nog op het balkon te bieren?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huh
Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Een jongen was ooit met me aan het flirten en ik dacht prima, we zien wel waar het heen gaat. Echt de hele nacht gepraat, hartstikke gezellig. Zegt 'ie ineens dat 'ie uit Helmond komt. Nou, toen was het klaar hoorNog wel gezellig verder gepraat, maar meer hoefde toen zeker niet meer
Ik geloof hier niets van. Je hoort toch direct wel dat iemand uit Helmond komt?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Een jongen was ooit met me aan het flirten en ik dacht prima, we zien wel waar het heen gaat. Echt de hele nacht gepraat, hartstikke gezellig. Zegt 'ie ineens dat 'ie uit Helmond komt. Nou, toen was het klaar hoorNog wel gezellig verder gepraat, maar meer hoefde toen zeker niet meer
Ja niet daar, gedverquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.
Je wilt niet weten hoe men hier in Zuid-Oost Brabant over Helmond denktquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.
Nee hij is heel erg undercover, praat hartstikke Hollands en stemt retelinksquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof hier niets van. Je hoort toch direct wel dat iemand uit Helmond komt?
Beetje zoals Heerlen voor de rest van Limburg?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe men hier in Zuid-Oost Brabant over Helmond denkt
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje zoals Heerlen voor de rest van Limburg?
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hij is heel erg undercover, praat hartstikke Hollands en stemt retelinks
Genoeg, maar er is margequote:
Vast, voor een leuk links meisjequote:Op donderdag 6 november 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.
nemaol doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.
Die bestaan niet eens meerquote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar was het een blanke Helmonder??
Niets mis met leuke linkse meisjes!quote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vast, voor een leuk links meisje
Jaquote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar was het een blanke Helmonder??
Watquote:Op donderdag 6 november 2025 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets mis met leuke linkse meisjes!
totdat je er achter kwam dat die persoon uit Helmond kwam zeker?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand uit Helmond. Niet zo heel lang natuurlijk.
JA MAARquote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Ja, ik zou ook vroeg(er) gaan slapen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Joh, dat is vast een traumatische ervaring geweest!quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand uit Helmond. Niet zo heel lang natuurlijk.
Zoiets.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
totdat je er achter kwam dat die persoon uit Helmond kwam zeker?
Praat er nog steeds niet graag over.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Joh, dat is vast een traumatische ervaring geweest!
Ja, begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praat er nog steeds niet graag over.
Wil je erover kleien?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al knap dat je het overleefd hebt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je postbode bent en ik vond dit een oddly spicy post voor jouw doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen weer aan den gleuf
Komquote:
Ik hoop dat je eruit valtquote:
och Jezus, gaat iedereen net slapen, komt er eentje ruzie makenquote:
Hahaha nog steeds dit, love itquote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je postbode bent en ik vond dit een oddly spicy post voor jouw doen
Bakkes wandelende blobvisquote:Op donderdag 6 november 2025 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och Jezus, gaat iedereen net slapen, komt er eentje ruzie maken
Hoi steenkonijnquote:Op donderdag 6 november 2025 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha nog steeds dit, love it
Wie, wat, waar?!quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:55 schreef Ama het volgende:
Fucking irritant dat drie mensen me ineens negeren.
Een blobvis die een ander een blobvis noemt, gelachen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bakkes wandelende blobvis
[..]
Hoi steenkonijn
quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een blobvis die een ander een blobvis noemt, gelachen.
Hoef niet naar meets om te weten dat jij een GOUDEN BLOBVISJE bent.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom nou eerst maar eens naar een meet. Dan mag je mee praten jochie
Lekker rustig!quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werktelefoon wil niet aan. 🤔
Wat zou de rol van Trump in het stichten van deze vrede zijn?quote:Gerard Joling heeft donderdag in navolging van Gordon gezegd dat hij de 'ruzie' tussen de twee wil bijleggen. De twee zangers veegden de afgelopen jaren vooral de vloer met elkaar aan. Maar sinds augustus lijkt de situatie te veranderen.
Dit gunt hem wel de Nobelprijs voor vredequote:Op vrijdag 7 november 2025 08:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou de rol van Trump in het stichten van deze vrede zijn?
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit gunt hem wel de Nobelprijs voor vrede
euhmm, lekker negeren?quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:55 schreef Ama het volgende:
Fucking irritant dat drie mensen me ineens negeren.
Voor F1 fans niet zo saaiquote:
Hup Maxquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor F1 fans niet zo saai
Dat is zondagavond toch pas?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor F1 fans niet zo saai
Mijn vader komt als het goed is morgen voor het eerst op bezoek in mijn nieuwe woning.quote:
Blij dat dit op een vrijdag is, wil niet weten hoe verschrikkelijk de spits anders was geweestquote:
Ja, gezellig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Komen jullie vandaag ook bij ons op de bank chillen?
[ afbeelding ]
Oke hoor. Jij denkt ook dat je met twee keer per week sportschool er meer zit dan ik dus je wereldbeeld is al niet correctquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef niet naar meets om te weten dat jij een GOUDEN BLOBVISJE bent.
Eerst even leegmaken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Komen jullie vandaag ook bij ons op de bank chillen?
[ afbeelding ]
En drie keer per week zwemmen. Dat is zonder twijfel genoeg om jou 10x in de gracht te flikkeren.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke hoor. Jij denkt ook dat je met twee keer per week sportschool er meer zit dan ik dus je wereldbeeld is al niet correct
Ben nooit weggeweest a niffoquote:Op donderdag 6 november 2025 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, @:Wereldgozer nog/weer hier? Ja ik zie je wel, stiekemerd
Doe eens lief voor mijn vriendjequote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En drie keer per week zwemmen. Dat is zonder twijfel genoeg om jou 10x in de gracht te flikkeren.
Hij wil iedere keer vechten, dat komt niet van mij af.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe eens lief voor mijn vriendje
Het Grote Duingevecht.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wil iedere keer vechten, dat komt niet van mij af.
Lekker. Ga je nog weg?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 1 vergadering en dan is het vakantie.
Op de mat? Of er naast?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ennnn kots op en naast de mat, zachte kak in de bak
Ik heb het doorgegeven aan de baasjes, die komen later vandaag thuis, ik ga even over m'n nek.
haha blauwen serieus nemenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee blauwen die met elkaar ruziën en dan verwachten dat niet-blauwen wel normaal doen.
Er is maar 1 blauwe toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee blauwen die met elkaar ruziën en dan verwachten dat niet-blauwen wel normaal doen.
Ja, heerlijk vandaag nog.quote:
Kat en Dudquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is maar 1 blauwe toch?
dud0r is al heul lang niet blauw meer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dud is al even niet meer blauw hoor.quote:
Jij zou mijn mooie leuke positieve bijdrages nooit blokkerenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat je die niet kan negeren.
Je zou ons missenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat je die niet kan negeren.
Ha. Ik heb nog nooit een persoon gemist in mijn leven.quote:
Ohw.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ha. Ik heb nog nooit een persoon gemist in mijn leven.![]()
Daar kom ik nooit.quote:
Dan kun je goed richten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ha. Ik heb nog nooit een persoon gemist in mijn leven.![]()
Sinds de sfeer dat wat beter is, kom ik daar wel weer. En ook met wat mensen geblokkeerd, is het ook wat prettiger.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw.
[..]
Daar kom ik nooit.
ik zit op 15 jaar, kalender van 2011 staat er opquote:
Nostalgiequote:Op vrijdag 7 november 2025 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit op 15 jaar, kalender van 2011 staat er op
Af en toe even draaien zodat elke hoek even vies wordt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan kan ie nog wel 4 jaar mee.![]()
Ik dacht dat ook even, maar toen bedacht ik me dat ik hem weldegelijk een keer vervangen heb in de afgelopen 10 jaar. Dat soort kleine aankopen denk je gewoon niet meer zo snel aanquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al 20 jaar dezelfde muismat. Zou ik eens een nieuwe moeten kopen? Hij is een beetje schmutzig
Ben niet zo'n fanatieke voetbalkijker. Als er niks op tv is kijk ik wel eens een wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds de sfeer dat wat beter is, kom ik daar wel weer. En ook met wat mensen geblokkeerd, is het ook wat prettiger.
Ik heb deze laten maken van een vakantiefoto, vandaar dat ik het jaar nog zo'n beetje weetquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook even, maar toen bedacht ik me dat ik hem weldegelijk een keer vervangen heb in de afgelopen 10 jaar. Dat soort kleine aankopen denk je gewoon niet meer zo snel aan
Dat kan bij deze niet. Want deze heeft zo'n kussentje voor mijn pols.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe even draaien zodat elke hoek even vies wordt.
Twee van die neptieten?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan bij deze niet. Want deze heeft zo'n kussentje voor mijn pols.
ik had ergens rond 2005 ofzo ook een muismat van een uitzendbureau gekregen die je als fotoframemuismat kon gebruiken door er een foto in te schuiven. Collega had toen een tekening gemaakt van een Jessica Rabbit achtige vrouw.. die heb ik tot ik die kalender kocht gebruikt.quote:
Ik kijk wel veel voetbal. Qua clubvoetbal kijk ik wel andere Nederlandse clubs in Europees verband. Ek's en wk's probeer ik ook altijd alle wedstrijden te kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fanatieke voetbalkijker. Als er niks op tv is kijk ik wel eens een wedstrijd.
Dat maakt het wel makkelijker jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze laten maken van een vakantiefoto, vandaar dat ik het jaar nog zo'n beetje weet
Klinkt wel beter dan de drukke dag zelf.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja CL, laten we op deze drukke dag even je hele fotoalbum uitspitten voor een nieuwe foto voor je muismat. Tering.
Die laatste alleen als NL moet of als het een leuke pot is. Anders sla ik over. Doe ook nooit mee aan die poules, dat verlies ik toch altijdquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk wel veel voetbal. Qua clubvoetbal kijk ik wel andere Nederlandse clubs in Europees verband. Ek's en wk's probeer ik ook altijd alle wedstrijden te kijken.
Nee, dat niet. Gewoon een nette. In het blauw. Nog gekregen voor mijn verjaardag ooit eens van mijn ouders.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twee van die neptieten?
Hoe beschaafdquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Gewoon een nette. In het blauw. Nog gekregen voor mijn verjaardag ooit eens van mijn ouders.
Ik zet Oezbekistan tegen Malta ook op als die is op een eindronde.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die laatste alleen als NL moet of als het een leuke pot is. Anders sla ik over. Doe ook nooit mee aan die poules, dat verlies ik toch altijd
Zie je wel, ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zet Oezbekistan tegen Malta ook op als die is op een eindronde.
Maar ben dan wel daarnaast ook aan het gamen.
Of je ouders in dit gevalquote:
Ongeveer 4x per dag met de hond, maar we slapen nergens andersquote:
Wajooo.quote:
Ja, en die is over een half uur.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog op antwoord, want uit een vergadering komt natuurlijk altijd een nieuwe vergadering.
Nee over 1,5 week pasquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en die is over een half uur.
een tefal met 2 mandjesquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
wat voor airfryert hebben mensen hier?
@:dr_flash
ik wil het best proberen en zie een grote voor 80 euro staan van philips; maar groot (4.2 L) is misschien te groot voor mij
jij verdwijnt voor maandenquote:
Een Philips. Kan best wat in maar ook niet teveel.1 mand volgens mij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
ik wil het best proberen en zie een grote voor 80 euro staan van philips; maar groot (7.2 L) is misschien te groot voor mij
Oke hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En drie keer per week zwemmen. Dat is zonder twijfel genoeg om jou 10x in de gracht te flikkeren.
De kleinste van Philips.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
ik wil het best proberen en zie een grote voor 80 euro staan van philips; maar groot (7.2 L) is misschien te groot voor mij
niet vaak tegelijk, maar soms is het wel handig.quote:
Een tomado. Maar is wel echt een kleintje eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
Een Ninja met 2 mandjes.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
Ja, zie jullie in 2026. Fijne jaarwisseling alvastquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, zie jullie in 2026. Fijne jaarwisseling alvast
Vanuit een hostel ergens in midden Amerika?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of op een motor ergens in Midden Europa.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit een hostel ergens in midden Amerika?
Ga je dit weekend wel de sprint race kijken?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik weet nog hoe dat ging. Eerst op 3 uur slaap Le Mans afkijken, en dan aan het einde van de middag echt genadeloos instorten
het waren 2 fantastische dagenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan wel even wat champignons erin gooien trouwensquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tomado. Maar is wel echt een kleintje eigenlijk.
@CherryLips moet vanaf nu binnenblijven.quote:Melissa (18) droomde al jaren van één ding: een foto maken van een wolf. Vorige maand kwam haar droom uit, toen ze na een tip naar een bos bij Ede afreisde.
Die wolf loopt al jaren hier in de omgeving hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
We hebben ons al die tijd zorgen gemaakt om GRMBL en z'n neiging beren op te zoeken, maar veel dichterbij moeten we ook opletten:
[..]
@:cherrylips moet vanaf nu binnenblijven.
Ik moet eens vaker naar buiten, misschien zie ik er dan ook eentje.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
We hebben ons al die tijd zorgen gemaakt om GRMBL en z'n neiging beren op te zoeken, maar veel dichterbij moeten we ook opletten:
[..]
@:cherrylips moet vanaf nu binnenblijven.
Ja, dat gaat helemaal niet goed. Er staat nu steeds een horde fotografen bij die wolf.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die wolf loopt al jaren hier in de omgeving hoor
Dat is al jaren zo. En ze voeren ze ook.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helemaal niet goed. Er staat nu steeds een horde fotografen bij die wolf.
Daar worden zelfs excursies voor gegevenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helemaal niet goed. Er staat nu steeds een horde fotografen bij die wolf.
Azië of Australië dit keerquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit een hostel ergens in midden Amerika?
En dan krijgen de wolven de schuld.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. En ze voeren ze ook.
Ik neem aan dat ze dan wel gewoon afstand houden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar worden zelfs excursies voor gegeven
Nee. Die excursieleider weet zogenaamd de goede plekjes (lees: hij voert de wolven daar) en dan lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan wel gewoon afstand houden.
Gewoon iemand in een wolvenpak die dan voorbij komt lopen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar worden zelfs excursies voor gegeven
Ook zonder wolf was dat al doodeng.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eens vaker naar buiten, misschien zie ik er dan ook eentje.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Die excursieleider weet zogenaamd de goede plekjes (lees: hij voert de wolven daar) en dan lekker dichtbij.
Natuurfotografie is bijna natuurterrorisme.
quote:Geschrokken van haar ervaring gaat de fotograaf op onderzoek uit. Ze ontdekt dat ze foto’s heeft gemaakt op de plek waar al tientallen fotografen haar voor zijn gegaan. Boswachters roepen al langer op om die specifieke locatie te mijden en de wolven hun rust te gunnen. Een fiets- en wandelpad is al weken afgesloten en opdringerige ‘wolventoeristen’ worden op de bon geslingerd.
In China hadden ze een dierentuin waar allerlei dieren mensen in pakken bleken te zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon iemand in een wolvenpak die dan voorbij komt lopen.
Of panda's waren gewoon geverfde honden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
In China hadden ze een dierentuin waar allerlei dieren mensen in pakken bleken te zijn.
Die fuckers neppen echt alles.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
In China hadden ze een dierentuin waar allerlei dieren mensen in pakken bleken te zijn.
Naar buiten gaan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zonder wolf was dat al doodeng.
Die fuckels ja.quote:
quote:Sinds Natuurmonumenten eind september een stuk bos tussen Ede en Arnhem afsloot omdat wolvenfotografen zich niet aan de gedragsregels in het gebied houden, zijn tientallen boetes uitgedeeld. Dat zegt een woordvoerder tegen RTL Nieuws. "Het aantal laat zien hoe groot het probleem is."
Hoeveel boetes er exact zijn uitgedeeld, kan de woordvoerder niet delen. De boete bedraagt ongeveer 110 euro.
quote:Volgens de woordvoerder gaan mensen van de wegen en paden af om (jonge) wolven op de kiek te zetten. Van de paden afgaan is al niet toegestaan, en een afgesloten gebied betreden is al helemaal tegen de regels. "Ze komen met een specifiek doel, ze komen dichter- en dichterbij en strooien met voedsel om de wolven te lokken. Dat is precies wat je niet wilt. De wolf moet mensen niet gaan associëren met voedsel, maar juist schuw zijn. Uit ervaring weten we dat wolven die veel in contact zijn geweest met mensen, negatief gedrag kunnen ontwikkelen."
Misschien kunnen jagers er een extra taak bijkrijgen om de natuurfotografenstand te reguleren.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Natuurfotografen zijn vaak echt geen natuurliefhebbers. Ze doen namelijk alles (lees: natuur verstoren) om hun plaatje te krijgen
Ik ben voorquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kunnen jagers er een extra taak bijkrijgen om de natuurfotografenstand te reguleren.
Je vraagt je af welk probleem er opgelost is met het geheim houden van zoiets.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel boetes er exact zijn uitgedeeld, kan de woordvoerder niet delen.
Ja godverdomme, ik wilde een klein zaaltje, dat is juist het mooiequote:Je ontvangt deze mail omdat je één of meerdere tickets hebt gekocht voor het concert van Tom Smith dat plaatsvindt op maandag 13 april 2026.
Dit concert zou plaatsvinden in Hertz, maar is door de grote vraag naar tickets verplaatst naar de Grote Zaal . Meer informatie over de verschillende zalen in TivoliVredenburg vind je hier.
Je ontvangt binnenkort vanzelf je nieuwe toegangsticket met nieuwe zitplaatsen per mail. Deze nieuwe tickets zullen qua zitplaats overeenkomen met de eerder gekochte tickets.
Gewoon annuleren.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik wilde een klein zaaltje, dat is juist het mooieals ik ergens achter het net vis is het ook altijd 'JAMMER VOOR JE'. Nu zit ik verder van hem af
Fakkels ende hooivorken zeg ik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik wilde een klein zaaltje, dat is juist het mooieals ik ergens achter het net vis is het ook altijd 'JAMMER VOOR JE'. Nu zit ik verder van hem af
Invalidenkaart en een rolstoel regelenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Invalidenkaart en een rolstoel regelen
Uhm...quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dit weekend wel de sprint race kijken?
Verrekijker mee.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Als het goed is zit ik nu ook weer vooraan, maar het podium is verder weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |