Oef, wat gebeurde er?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste zeker, mevr Koen heeft om die reden gezeik gekregen ooit bij d'r vrijweilligerswerk
maar een man die zichzelf identificeert als vrouw toegang geven tot de vrouwen kleedkamer?
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oef, wat gebeurde er?
En ik vind dit altijd een beetje lastige vraagstellingen, omdat het er "in het echt" veel genuanceerder aan toe gaat. Transpersonen voelen zichzelf vaak pas comfortabel om naar de wc of kleedkamer van hun gender te gaan als hun lichamen beter bij dat gender aansluiten en gebruiken tot die tijd over het algemeen die van hun biologische geslacht.
Dus ja, ik zou mezelf niet per se woke noemen, maar ik weet veel over diversiteit en ken veel mensen die ergens in de LGBTQIA+ lettersoep zwemmen. Lief en begripvol zijn voor iedereen vind ik een kleine moeite, er tegenaan schoppen kost (in ieder geval in mijn leven) meer moeite
Ik ga die post uitprinten.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]Een genuanceerd antwoord met het idee lief en begripvol te zijn. Dat ik dit nog mag meemaken in de KSC.
Ja, het duurt wel weer een jaar voordat we zo'n post te zien krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga die post uitprinten.
Het erg zwart-wit maken en er dan tegenaan schoppen is wel het makkelijkste.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oef, wat gebeurde er?
En ik vind dit altijd een beetje lastige vraagstellingen, omdat het er "in het echt" veel genuanceerder aan toe gaat. Transpersonen voelen zichzelf vaak pas comfortabel om naar de wc of kleedkamer van hun gender te gaan als hun lichamen beter bij dat gender aansluiten en gebruiken tot die tijd over het algemeen die van hun biologische geslacht.
Dus ja, ik zou mezelf niet per se woke noemen, maar ik weet veel over diversiteit en ken veel mensen die ergens in de LGBTQIA+ lettersoep zwemmen. Lief en begripvol zijn voor iedereen vind ik een kleine moeite, er tegenaan schoppen kost (in ieder geval in mijn leven) meer moeite
Zul je zien dat de magenta zo op isquote:Op donderdag 6 november 2025 22:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het duurt wel weer een jaar voordat we zo'n post te zien krijgen.
Printen is niet zo duurzaamquote:Op donderdag 6 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga die post uitprinten.
Ik lijk de messias wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]Een genuanceerd antwoord met het idee lief en begripvol te zijn. Dat ik dit nog mag meemaken in de KSC.
quote:
Ja altijd toch even checken als hij ineens verdacht stil is.quote:
Wat heeft 'ie gedaan? Of mag je dat niet vragenquote:
Oh die heeft gewoon weer eens lopen rellen in NWS of POLquote:Op donderdag 6 november 2025 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie gedaan? Of mag je dat niet vragenHelp ik kom nooit op FOK!
Zo lang ze het toilet exclusief voor mannen niet op gaan heffen vind ik alles prima.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lijk de messias wel.
Nee maar oprecht, het hele onderwerp diversiteit wordt zo veel minder groots en minder spannend als je gewoon tussen en met "die mensen" leeft. Zo speciaal en eng is het allemaal niet. Wat boeit mij het dat Alex non-binair is, ik mag AlexEn wat boeit mij het dat Daniël nu Eva heet, leuke jurk meid
Etto is beetje allergisch voor woke.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh is hier geen geheim hoor.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is toch ook niet iets voor de landelijke politiek? Daar ga je toch geen hele discussies over opzetten? Alsof het over de nationale veiligheid gaat, terwijl het inderdaad gewoon over Daniël of Eva gaat.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lijk de messias wel.
Nee maar oprecht, het hele onderwerp diversiteit wordt zo veel minder groots en minder spannend als je gewoon tussen en met "die mensen" leeft. Zo speciaal, spannend en eng is het allemaal niet. Wat boeit mij het dat Alex non-binair is, ik mag AlexEn wat boeit mij het dat Daniël nu Eva heet, leuke jurk meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |