SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, van de bank of zo, tragisch ongevalquote:Op donderdag 6 november 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah. Kijk uit dat je niet valt dan.
Ah chill je had het terug gevonden dus. Fijn het lijkt te werken.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, die Dasty werkt geloof ik wel goed, vloer is niet meer gladjes nuEn je kunt inmiddels van de vloer eten zoveel schoonmaakzooi is er vanavond overheen gegaan
Nee dit topic is voor slimme mensenquote:
De TT impliceert alleen dat er slimme mensen zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit topic is voor slimme mensen
Ja waarom ben ik er dan?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De TT impliceert alleen dat er slimme mensen zijn.
Ja, dat antwoord ga je niet leuk vinden. Intern zou ik diegene nog wel zien als man, gewoon omdat breinen zo werken. Brein ziet man, brein denkt is man. Mijn brein wel in ieder geval. Ik zou echter wel proberen haar aan te spreken met zij/haar, want wie ben ik om voor haar te bepalen dat ze dan maar een man is. Maar ik zou ook hopen op begrip als ik per ongeluk hij/hem zeg (in mijn ervaring is dat begrip er meestal gelukkig wel)quote:Op donderdag 6 november 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
gaat goed met je Woke examen @:rocknijntje.
Wat is jouw mening over de stelling: Een man moet kunnen zeggen "vandaag ben ik een vrouw". En vanaf dat moment is het in alle aspecten een vrouw.
Huhquote:Op donderdag 6 november 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het sluit niet uit dat er ook minder slimme mensen zijn.
Ik hoop dat hij het nog een keer uit gaat leggenquote:
TT zegt dat er slimme mensen zijn.quote:
dat laatste zeker, mevr Koen heeft om die reden gezeik gekregen ooit bij d'r vrijweilligerswerkquote:Op donderdag 6 november 2025 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat antwoord ga je niet leuk vinden. Intern zou ik diegene nog wel zien als man, gewoon omdat breinen zo werken. Brein ziet man, brein denkt is man. Mijn brein wel in ieder geval. Ik zou echter wel proberen haar aan te spreken met zij/haar, want wie ben ik om voor haar te bepalen dat ze dan maar een man is. Maar ik zou ook hopen op begrip als ik per ongeluk hij/hem zeg (in mijn ervaring is dat begrip er meestal gelukkig wel)
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het nog een keer uit gaat leggen
Die plakken zich vast op snelwegen en noemen het protest.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het sluit niet uit dat er ook minder slimme mensen zijn.
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Grmbl is niet slim genoeg om het te snappen
Oef, wat gebeurde er?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste zeker, mevr Koen heeft om die reden gezeik gekregen ooit bij d'r vrijweilligerswerk
maar een man die zichzelf identificeert als vrouw toegang geven tot de vrouwen kleedkamer?
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oef, wat gebeurde er?
En ik vind dit altijd een beetje lastige vraagstellingen, omdat het er "in het echt" veel genuanceerder aan toe gaat. Transpersonen voelen zichzelf vaak pas comfortabel om naar de wc of kleedkamer van hun gender te gaan als hun lichamen beter bij dat gender aansluiten en gebruiken tot die tijd over het algemeen die van hun biologische geslacht.
Dus ja, ik zou mezelf niet per se woke noemen, maar ik weet veel over diversiteit en ken veel mensen die ergens in de LGBTQIA+ lettersoep zwemmen. Lief en begripvol zijn voor iedereen vind ik een kleine moeite, er tegenaan schoppen kost (in ieder geval in mijn leven) meer moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |