quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, ik moet nu denken aan toen een familielid van me aan haar zoontje uitlegde dat de persoon die hij altijd als man gekend had nu een vrouw is en dacht dat deze informatie overbrengen succesvol gelukt was, omdat hij niet geschokt reageerde. Vraagt 'ie daarna "dus, wanneer komen die twee?"
Ja maar dat wil hij niet en dat respecteer ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heus wel.Ama en ik willen best een middagje kroketten vreten met hem in Helmond
Een soort kloonactie waarbij het geslacht is veranderd?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, ik moet nu denken aan toen een familielid van me aan haar zoontje uitlegde dat de persoon die hij altijd als man gekend had nu een vrouw is en dacht dat deze informatie overbrengen succesvol gelukt was, omdat hij niet geschokt reageerde. Vraagt 'ie daarna "dus, wanneer komen die twee?"
Etto krijgt net twee hapjes kroket naar binnen, dus dat wordt 'm niet. En ik denk dat Vlinder hier ook iets van vindt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heus wel.Ama en ik willen best een middagje kroketten vreten met hem in Helmond
Dimmy ook al weg? Wat hebben jullie gedaan johquote:Op donderdag 6 november 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Hopelijk zien we onze andere relschoppertje snel weer terug @:datismijnmening
Als je dit leest kom vooral met kerst kijken.
Nou ja dat was wel eigen schuld.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dimmy ook al weg? Wat hebben jullie gedaan joh
Sorry, ik ga te veel met Australiërs omquote:
Zit er niet ver naastquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
Dat klinkt echt als 100 jaar geleden. @:dr_flash
Ja ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, ik ga te veel met Australiërs om
Neequote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Helmond
In het jaar onzes heeren 1991 werkte ik in de vulploeg van de EDAH en natuurlijk werd ik ook werd ik ook weleens gevraagd om overdag in te vallen. Tuurlijk deed ik dat. Maar ja, geld voor kleding was er niet.
Nou ja, rond die tijd was EDAH hoofdsponsor van Helmond Sport.Dus via via legde ik contact met de supportersvereniging van Helmond Sport om toch aan een shirt met Edah te komen. En ik droeg dat dus vol trots achter de legeflessenband![]()
Baas zei later dat hij het wel had willen vergoeden als er een bonnetje van geweest wasPicokrie je bent een verliezer. Maar dat was je al honderd keer eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechtstreeks uit het Polygoon journaalquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
Dat klinkt echt als 100 jaar geleden. @:dr_flash
quote:Rockstar Games heeft zojuist bevestigd dat GTA 6 opnieuw wordt uitgesteld. In een bericht op X laat de studio weten dat Grand Theft Auto VI nu staat gepland voor donderdag 19 november 2026. Daarmee wordt de release opnieuw meerdere maanden doorgeschoven.
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huhquote:Op donderdag 6 november 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
Ik wou een kwartier geleden al naar bed.
Hoeveel pils diep nu?quote:
Maar nu ik dit weet kan ik wel vredig dromen straks.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huh
Zit je nog op het balkon te bieren?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |