Altijd fucking magentaquote:Op donderdag 6 november 2025 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat de magenta zo op is
Ja dat gaat moeilijk want hij is heel erg gesteld op zijn privacy en dat mag natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
we moeten die etto echt eens irl door elkaar schudden
Snap mensen ook niet die onderscheid maken tussen iemand ras. Of ik iemand mag of niet hangt af van de persoonlijkheid, lekker boeiend welk tintje die heeft.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lijk de messias wel.
Nee maar oprecht, het hele onderwerp diversiteit wordt zo veel minder groots en minder spannend als je gewoon tussen en met "die mensen" leeft. Zo speciaal en eng is het allemaal niet. Wat boeit mij het dat Alex non-binair is, ik mag AlexEn wat boeit mij het dat Daniël nu Eva heet, leuke jurk meid
Dan blijft er niets van 'm over.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
we moeten die etto echt eens irl door elkaar schudden
Heus wel.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, ik moet nu denken aan toen een familielid van me aan haar zoontje uitlegde dat de persoon die hij altijd als man gekend had nu een vrouw is en dacht dat deze informatie overbrengen succesvol gelukt was, omdat hij niet geschokt reageerde. Vraagt 'ie daarna "dus, wanneer komen die twee?"
Ja maar dat wil hij niet en dat respecteer ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heus wel.Ama en ik willen best een middagje kroketten vreten met hem in Helmond
Een soort kloonactie waarbij het geslacht is veranderd?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, ik moet nu denken aan toen een familielid van me aan haar zoontje uitlegde dat de persoon die hij altijd als man gekend had nu een vrouw is en dacht dat deze informatie overbrengen succesvol gelukt was, omdat hij niet geschokt reageerde. Vraagt 'ie daarna "dus, wanneer komen die twee?"
Etto krijgt net twee hapjes kroket naar binnen, dus dat wordt 'm niet. En ik denk dat Vlinder hier ook iets van vindt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heus wel.Ama en ik willen best een middagje kroketten vreten met hem in Helmond
Dimmy ook al weg? Wat hebben jullie gedaan johquote:Op donderdag 6 november 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Hopelijk zien we onze andere relschoppertje snel weer terug @:datismijnmening
Als je dit leest kom vooral met kerst kijken.
Nou ja dat was wel eigen schuld.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dimmy ook al weg? Wat hebben jullie gedaan joh
Sorry, ik ga te veel met Australiërs omquote:
Zit er niet ver naastquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
Dat klinkt echt als 100 jaar geleden. @:dr_flash
Ja ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, ik ga te veel met Australiërs om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |