Neequote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Helmond
In het jaar onzes heeren 1991 werkte ik in de vulploeg van de EDAH en natuurlijk werd ik ook werd ik ook weleens gevraagd om overdag in te vallen. Tuurlijk deed ik dat. Maar ja, geld voor kleding was er niet.
Nou ja, rond die tijd was EDAH hoofdsponsor van Helmond Sport.Dus via via legde ik contact met de supportersvereniging van Helmond Sport om toch aan een shirt met Edah te komen. En ik droeg dat dus vol trots achter de legeflessenband![]()
Baas zei later dat hij het wel had willen vergoeden als er een bonnetje van geweest wasPicokrie je bent een verliezer. Maar dat was je al honderd keer eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechtstreeks uit het Polygoon journaalquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
Dat klinkt echt als 100 jaar geleden. @:dr_flash
quote:Rockstar Games heeft zojuist bevestigd dat GTA 6 opnieuw wordt uitgesteld. In een bericht op X laat de studio weten dat Grand Theft Auto VI nu staat gepland voor donderdag 19 november 2026. Daarmee wordt de release opnieuw meerdere maanden doorgeschoven.
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huhquote:Op donderdag 6 november 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
Ik wou een kwartier geleden al naar bed.
Hoeveel pils diep nu?quote:
Maar nu ik dit weet kan ik wel vredig dromen straks.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huh
Zit je nog op het balkon te bieren?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aar toen had je nog niet van een Edah votblshirt gehoord huh
Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Een jongen was ooit met me aan het flirten en ik dacht prima, we zien wel waar het heen gaat. Echt de hele nacht gepraat, hartstikke gezellig. Zegt 'ie ineens dat 'ie uit Helmond komt. Nou, toen was het klaar hoorNog wel gezellig verder gepraat, maar meer hoefde toen zeker niet meer
Ik geloof hier niets van. Je hoort toch direct wel dat iemand uit Helmond komt?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Een jongen was ooit met me aan het flirten en ik dacht prima, we zien wel waar het heen gaat. Echt de hele nacht gepraat, hartstikke gezellig. Zegt 'ie ineens dat 'ie uit Helmond komt. Nou, toen was het klaar hoorNog wel gezellig verder gepraat, maar meer hoefde toen zeker niet meer
Ja niet daar, gedverquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.
Je wilt niet weten hoe men hier in Zuid-Oost Brabant over Helmond denktquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.
Nee hij is heel erg undercover, praat hartstikke Hollands en stemt retelinksquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof hier niets van. Je hoort toch direct wel dat iemand uit Helmond komt?
Beetje zoals Heerlen voor de rest van Limburg?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe men hier in Zuid-Oost Brabant over Helmond denkt
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje zoals Heerlen voor de rest van Limburg?
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hij is heel erg undercover, praat hartstikke Hollands en stemt retelinks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |