Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Een jongen was ooit met me aan het flirten en ik dacht prima, we zien wel waar het heen gaat. Echt de hele nacht gepraat, hartstikke gezellig. Zegt 'ie ineens dat 'ie uit Helmond komt. Nou, toen was het klaar hoorNog wel gezellig verder gepraat, maar meer hoefde toen zeker niet meer
Ik geloof hier niets van. Je hoort toch direct wel dat iemand uit Helmond komt?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Een jongen was ooit met me aan het flirten en ik dacht prima, we zien wel waar het heen gaat. Echt de hele nacht gepraat, hartstikke gezellig. Zegt 'ie ineens dat 'ie uit Helmond komt. Nou, toen was het klaar hoorNog wel gezellig verder gepraat, maar meer hoefde toen zeker niet meer
Ja niet daar, gedverquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.
Je wilt niet weten hoe men hier in Zuid-Oost Brabant over Helmond denktquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt er eens iemand uit Brabant, is het weer niet goed.
Nee hij is heel erg undercover, praat hartstikke Hollands en stemt retelinksquote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof hier niets van. Je hoort toch direct wel dat iemand uit Helmond komt?
Beetje zoals Heerlen voor de rest van Limburg?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe men hier in Zuid-Oost Brabant over Helmond denkt
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje zoals Heerlen voor de rest van Limburg?
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hij is heel erg undercover, praat hartstikke Hollands en stemt retelinks
Genoeg, maar er is margequote:
Vast, voor een leuk links meisjequote:Op donderdag 6 november 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.
nemaol doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.
Die bestaan niet eens meerquote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar was het een blanke Helmonder??
Niets mis met leuke linkse meisjes!quote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vast, voor een leuk links meisje
Jaquote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar was het een blanke Helmonder??
Watquote:Op donderdag 6 november 2025 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets mis met leuke linkse meisjes!
totdat je er achter kwam dat die persoon uit Helmond kwam zeker?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand uit Helmond. Niet zo heel lang natuurlijk.
JA MAARquote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Ja, ik zou ook vroeg(er) gaan slapen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Joh, dat is vast een traumatische ervaring geweest!quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand uit Helmond. Niet zo heel lang natuurlijk.
Zoiets.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
totdat je er achter kwam dat die persoon uit Helmond kwam zeker?
Praat er nog steeds niet graag over.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Joh, dat is vast een traumatische ervaring geweest!
Ja, begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praat er nog steeds niet graag over.
Wil je erover kleien?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praat er nog steeds niet graag over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |