Vast, voor een leuk links meisjequote:Op donderdag 6 november 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.
nemaol doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.
Die bestaan niet eens meerquote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar was het een blanke Helmonder??
Niets mis met leuke linkse meisjes!quote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vast, voor een leuk links meisje
Jaquote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar was het een blanke Helmonder??
Watquote:Op donderdag 6 november 2025 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets mis met leuke linkse meisjes!
totdat je er achter kwam dat die persoon uit Helmond kwam zeker?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand uit Helmond. Niet zo heel lang natuurlijk.
JA MAARquote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Ja, ik zou ook vroeg(er) gaan slapen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Joh, dat is vast een traumatische ervaring geweest!quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand uit Helmond. Niet zo heel lang natuurlijk.
Zoiets.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
totdat je er achter kwam dat die persoon uit Helmond kwam zeker?
Praat er nog steeds niet graag over.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Joh, dat is vast een traumatische ervaring geweest!
Ja, begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praat er nog steeds niet graag over.
Wil je erover kleien?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al knap dat je het overleefd hebt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je postbode bent en ik vond dit een oddly spicy post voor jouw doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen weer aan den gleuf
Komquote:
Ik hoop dat je eruit valtquote:
och Jezus, gaat iedereen net slapen, komt er eentje ruzie makenquote:
Hahaha nog steeds dit, love itquote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je postbode bent en ik vond dit een oddly spicy post voor jouw doen
Bakkes wandelende blobvisquote:Op donderdag 6 november 2025 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och Jezus, gaat iedereen net slapen, komt er eentje ruzie maken
Hoi steenkonijnquote:Op donderdag 6 november 2025 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha nog steeds dit, love it
Wie, wat, waar?!quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:55 schreef Ama het volgende:
Fucking irritant dat drie mensen me ineens negeren.
Een blobvis die een ander een blobvis noemt, gelachen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bakkes wandelende blobvis
[..]
Hoi steenkonijn
quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een blobvis die een ander een blobvis noemt, gelachen.
Hoef niet naar meets om te weten dat jij een GOUDEN BLOBVISJE bent.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom nou eerst maar eens naar een meet. Dan mag je mee praten jochie
Lekker rustig!quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werktelefoon wil niet aan. 🤔
Wat zou de rol van Trump in het stichten van deze vrede zijn?quote:Gerard Joling heeft donderdag in navolging van Gordon gezegd dat hij de 'ruzie' tussen de twee wil bijleggen. De twee zangers veegden de afgelopen jaren vooral de vloer met elkaar aan. Maar sinds augustus lijkt de situatie te veranderen.
Dit gunt hem wel de Nobelprijs voor vredequote:Op vrijdag 7 november 2025 08:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou de rol van Trump in het stichten van deze vrede zijn?
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit gunt hem wel de Nobelprijs voor vrede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |