Een Philips. Kan best wat in maar ook niet teveel.1 mand volgens mij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
wat voor airfryert hebben mensen hier?
@:dr_flash
ik wil het best proberen en zie een grote voor 80 euro staan van philips; maar groot (7.2 L) is misschien te groot voor mij
Oke hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En drie keer per week zwemmen. Dat is zonder twijfel genoeg om jou 10x in de gracht te flikkeren.
De kleinste van Philips.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
ik wil het best proberen en zie een grote voor 80 euro staan van philips; maar groot (7.2 L) is misschien te groot voor mij
Een tomado. Maar is wel echt een kleintje eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
Een Ninja met 2 mandjes.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
Ja, zie jullie in 2026. Fijne jaarwisseling alvastquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, zie jullie in 2026. Fijne jaarwisseling alvast
Vanuit een hostel ergens in midden Amerika?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of op een motor ergens in Midden Europa.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit een hostel ergens in midden Amerika?
Ga je dit weekend wel de sprint race kijken?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik weet nog hoe dat ging. Eerst op 3 uur slaap Le Mans afkijken, en dan aan het einde van de middag echt genadeloos instorten
het waren 2 fantastische dagenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan wel even wat champignons erin gooien trouwensquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tomado. Maar is wel echt een kleintje eigenlijk.
@CherryLips moet vanaf nu binnenblijven.quote:Melissa (18) droomde al jaren van één ding: een foto maken van een wolf. Vorige maand kwam haar droom uit, toen ze na een tip naar een bos bij Ede afreisde.
Die wolf loopt al jaren hier in de omgeving hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
We hebben ons al die tijd zorgen gemaakt om GRMBL en z'n neiging beren op te zoeken, maar veel dichterbij moeten we ook opletten:
[..]
@:cherrylips moet vanaf nu binnenblijven.
Ik moet eens vaker naar buiten, misschien zie ik er dan ook eentje.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
We hebben ons al die tijd zorgen gemaakt om GRMBL en z'n neiging beren op te zoeken, maar veel dichterbij moeten we ook opletten:
[..]
@:cherrylips moet vanaf nu binnenblijven.
Ja, dat gaat helemaal niet goed. Er staat nu steeds een horde fotografen bij die wolf.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die wolf loopt al jaren hier in de omgeving hoor
Dat is al jaren zo. En ze voeren ze ook.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helemaal niet goed. Er staat nu steeds een horde fotografen bij die wolf.
Daar worden zelfs excursies voor gegevenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helemaal niet goed. Er staat nu steeds een horde fotografen bij die wolf.
Azië of Australië dit keerquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit een hostel ergens in midden Amerika?
En dan krijgen de wolven de schuld.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. En ze voeren ze ook.
Ik neem aan dat ze dan wel gewoon afstand houden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar worden zelfs excursies voor gegeven
Nee. Die excursieleider weet zogenaamd de goede plekjes (lees: hij voert de wolven daar) en dan lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan wel gewoon afstand houden.
Gewoon iemand in een wolvenpak die dan voorbij komt lopen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar worden zelfs excursies voor gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |