Dan kun je goed richten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ha. Ik heb nog nooit een persoon gemist in mijn leven.![]()
Sinds de sfeer dat wat beter is, kom ik daar wel weer. En ook met wat mensen geblokkeerd, is het ook wat prettiger.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw.
[..]
Daar kom ik nooit.
ik zit op 15 jaar, kalender van 2011 staat er opquote:
Nostalgiequote:Op vrijdag 7 november 2025 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit op 15 jaar, kalender van 2011 staat er op
Af en toe even draaien zodat elke hoek even vies wordt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan kan ie nog wel 4 jaar mee.![]()
Ik dacht dat ook even, maar toen bedacht ik me dat ik hem weldegelijk een keer vervangen heb in de afgelopen 10 jaar. Dat soort kleine aankopen denk je gewoon niet meer zo snel aanquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al 20 jaar dezelfde muismat. Zou ik eens een nieuwe moeten kopen? Hij is een beetje schmutzig
Ben niet zo'n fanatieke voetbalkijker. Als er niks op tv is kijk ik wel eens een wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds de sfeer dat wat beter is, kom ik daar wel weer. En ook met wat mensen geblokkeerd, is het ook wat prettiger.
Ik heb deze laten maken van een vakantiefoto, vandaar dat ik het jaar nog zo'n beetje weetquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook even, maar toen bedacht ik me dat ik hem weldegelijk een keer vervangen heb in de afgelopen 10 jaar. Dat soort kleine aankopen denk je gewoon niet meer zo snel aan
Dat kan bij deze niet. Want deze heeft zo'n kussentje voor mijn pols.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe even draaien zodat elke hoek even vies wordt.
Twee van die neptieten?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan bij deze niet. Want deze heeft zo'n kussentje voor mijn pols.
ik had ergens rond 2005 ofzo ook een muismat van een uitzendbureau gekregen die je als fotoframemuismat kon gebruiken door er een foto in te schuiven. Collega had toen een tekening gemaakt van een Jessica Rabbit achtige vrouw.. die heb ik tot ik die kalender kocht gebruikt.quote:
Ik kijk wel veel voetbal. Qua clubvoetbal kijk ik wel andere Nederlandse clubs in Europees verband. Ek's en wk's probeer ik ook altijd alle wedstrijden te kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fanatieke voetbalkijker. Als er niks op tv is kijk ik wel eens een wedstrijd.
Dat maakt het wel makkelijker jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze laten maken van een vakantiefoto, vandaar dat ik het jaar nog zo'n beetje weet
Klinkt wel beter dan de drukke dag zelf.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja CL, laten we op deze drukke dag even je hele fotoalbum uitspitten voor een nieuwe foto voor je muismat. Tering.
Die laatste alleen als NL moet of als het een leuke pot is. Anders sla ik over. Doe ook nooit mee aan die poules, dat verlies ik toch altijdquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk wel veel voetbal. Qua clubvoetbal kijk ik wel andere Nederlandse clubs in Europees verband. Ek's en wk's probeer ik ook altijd alle wedstrijden te kijken.
Nee, dat niet. Gewoon een nette. In het blauw. Nog gekregen voor mijn verjaardag ooit eens van mijn ouders.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twee van die neptieten?
Hoe beschaafdquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Gewoon een nette. In het blauw. Nog gekregen voor mijn verjaardag ooit eens van mijn ouders.
Ik zet Oezbekistan tegen Malta ook op als die is op een eindronde.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die laatste alleen als NL moet of als het een leuke pot is. Anders sla ik over. Doe ook nooit mee aan die poules, dat verlies ik toch altijd
Zie je wel, ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zet Oezbekistan tegen Malta ook op als die is op een eindronde.
Maar ben dan wel daarnaast ook aan het gamen.
Of je ouders in dit gevalquote:
Ongeveer 4x per dag met de hond, maar we slapen nergens andersquote:
Wajooo.quote:
Ja, en die is over een half uur.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog op antwoord, want uit een vergadering komt natuurlijk altijd een nieuwe vergadering.
Nee over 1,5 week pasquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en die is over een half uur.
een tefal met 2 mandjesquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
wat voor airfryert hebben mensen hier?
@:dr_flash
ik wil het best proberen en zie een grote voor 80 euro staan van philips; maar groot (4.2 L) is misschien te groot voor mij
jij verdwijnt voor maandenquote:
Een Philips. Kan best wat in maar ook niet teveel.1 mand volgens mij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
ik wil het best proberen en zie een grote voor 80 euro staan van philips; maar groot (7.2 L) is misschien te groot voor mij
Oke hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En drie keer per week zwemmen. Dat is zonder twijfel genoeg om jou 10x in de gracht te flikkeren.
De kleinste van Philips.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
ik wil het best proberen en zie een grote voor 80 euro staan van philips; maar groot (7.2 L) is misschien te groot voor mij
niet vaak tegelijk, maar soms is het wel handig.quote:
Een tomado. Maar is wel echt een kleintje eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
Een Ninja met 2 mandjes.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |