euhmm, lekker negeren?quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:55 schreef Ama het volgende:
Fucking irritant dat drie mensen me ineens negeren.
Voor F1 fans niet zo saaiquote:
Hup Maxquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor F1 fans niet zo saai
Dat is zondagavond toch pas?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor F1 fans niet zo saai
Mijn vader komt als het goed is morgen voor het eerst op bezoek in mijn nieuwe woning.quote:
Blij dat dit op een vrijdag is, wil niet weten hoe verschrikkelijk de spits anders was geweestquote:
Ja, gezellig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Komen jullie vandaag ook bij ons op de bank chillen?
[ afbeelding ]
Oke hoor. Jij denkt ook dat je met twee keer per week sportschool er meer zit dan ik dus je wereldbeeld is al niet correctquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef niet naar meets om te weten dat jij een GOUDEN BLOBVISJE bent.
Eerst even leegmaken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Komen jullie vandaag ook bij ons op de bank chillen?
[ afbeelding ]
En drie keer per week zwemmen. Dat is zonder twijfel genoeg om jou 10x in de gracht te flikkeren.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke hoor. Jij denkt ook dat je met twee keer per week sportschool er meer zit dan ik dus je wereldbeeld is al niet correct
Ben nooit weggeweest a niffoquote:Op donderdag 6 november 2025 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, @:Wereldgozer nog/weer hier? Ja ik zie je wel, stiekemerd
Doe eens lief voor mijn vriendjequote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En drie keer per week zwemmen. Dat is zonder twijfel genoeg om jou 10x in de gracht te flikkeren.
Hij wil iedere keer vechten, dat komt niet van mij af.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe eens lief voor mijn vriendje
Het Grote Duingevecht.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wil iedere keer vechten, dat komt niet van mij af.
Lekker. Ga je nog weg?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 1 vergadering en dan is het vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |