Hij wil iedere keer vechten, dat komt niet van mij af.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe eens lief voor mijn vriendje
Het Grote Duingevecht.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wil iedere keer vechten, dat komt niet van mij af.
Lekker. Ga je nog weg?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 1 vergadering en dan is het vakantie.
Op de mat? Of er naast?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ennnn kots op en naast de mat, zachte kak in de bak
Ik heb het doorgegeven aan de baasjes, die komen later vandaag thuis, ik ga even over m'n nek.
haha blauwen serieus nemenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee blauwen die met elkaar ruziën en dan verwachten dat niet-blauwen wel normaal doen.
Er is maar 1 blauwe toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee blauwen die met elkaar ruziën en dan verwachten dat niet-blauwen wel normaal doen.
Ja, heerlijk vandaag nog.quote:
Kat en Dudquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is maar 1 blauwe toch?
dud0r is al heul lang niet blauw meer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dud is al even niet meer blauw hoor.quote:
Jij zou mijn mooie leuke positieve bijdrages nooit blokkerenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat je die niet kan negeren.
Je zou ons missenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat je die niet kan negeren.
Ha. Ik heb nog nooit een persoon gemist in mijn leven.quote:
Ohw.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ha. Ik heb nog nooit een persoon gemist in mijn leven.![]()
Daar kom ik nooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |