Die fuckers neppen echt alles.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
In China hadden ze een dierentuin waar allerlei dieren mensen in pakken bleken te zijn.
Naar buiten gaan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zonder wolf was dat al doodeng.
Die fuckels ja.quote:
quote:Sinds Natuurmonumenten eind september een stuk bos tussen Ede en Arnhem afsloot omdat wolvenfotografen zich niet aan de gedragsregels in het gebied houden, zijn tientallen boetes uitgedeeld. Dat zegt een woordvoerder tegen RTL Nieuws. "Het aantal laat zien hoe groot het probleem is."
Hoeveel boetes er exact zijn uitgedeeld, kan de woordvoerder niet delen. De boete bedraagt ongeveer 110 euro.
quote:Volgens de woordvoerder gaan mensen van de wegen en paden af om (jonge) wolven op de kiek te zetten. Van de paden afgaan is al niet toegestaan, en een afgesloten gebied betreden is al helemaal tegen de regels. "Ze komen met een specifiek doel, ze komen dichter- en dichterbij en strooien met voedsel om de wolven te lokken. Dat is precies wat je niet wilt. De wolf moet mensen niet gaan associëren met voedsel, maar juist schuw zijn. Uit ervaring weten we dat wolven die veel in contact zijn geweest met mensen, negatief gedrag kunnen ontwikkelen."
Misschien kunnen jagers er een extra taak bijkrijgen om de natuurfotografenstand te reguleren.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Natuurfotografen zijn vaak echt geen natuurliefhebbers. Ze doen namelijk alles (lees: natuur verstoren) om hun plaatje te krijgen
Ik ben voorquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kunnen jagers er een extra taak bijkrijgen om de natuurfotografenstand te reguleren.
Je vraagt je af welk probleem er opgelost is met het geheim houden van zoiets.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel boetes er exact zijn uitgedeeld, kan de woordvoerder niet delen.
Ja godverdomme, ik wilde een klein zaaltje, dat is juist het mooiequote:Je ontvangt deze mail omdat je één of meerdere tickets hebt gekocht voor het concert van Tom Smith dat plaatsvindt op maandag 13 april 2026.
Dit concert zou plaatsvinden in Hertz, maar is door de grote vraag naar tickets verplaatst naar de Grote Zaal . Meer informatie over de verschillende zalen in TivoliVredenburg vind je hier.
Je ontvangt binnenkort vanzelf je nieuwe toegangsticket met nieuwe zitplaatsen per mail. Deze nieuwe tickets zullen qua zitplaats overeenkomen met de eerder gekochte tickets.
Gewoon annuleren.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik wilde een klein zaaltje, dat is juist het mooieals ik ergens achter het net vis is het ook altijd 'JAMMER VOOR JE'. Nu zit ik verder van hem af
Fakkels ende hooivorken zeg ik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik wilde een klein zaaltje, dat is juist het mooieals ik ergens achter het net vis is het ook altijd 'JAMMER VOOR JE'. Nu zit ik verder van hem af
Invalidenkaart en een rolstoel regelenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Invalidenkaart en een rolstoel regelen
Uhm...quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dit weekend wel de sprint race kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |