Ik vind het allemaal bagger met die nasale stem. Oke, What's My Age Again heeft een leuke riff.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hun 'nieuwe' materiaal is wel een stukje hemeltergender dan waar ze mee doorbraken vind ik
Ik heb op werchter weleens bij een concert van Rammstein gestaan omdat een vriend daar heen wilde. Maar die wilde ook nog eens een goede plek dus moesten we er voor Volbeat al vooraan gaan staan. Wat een ellende was dat.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan Rammstein mij wel het minst boeien ja. Blink 182 en Volbeat vind ik wel nog een pak vervelender.
Overheid doet nietsquote:Op woensdag 5 november 2025 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb op werchter weleens bij een concert van Rammstein gestaan omdat een vriend daar heen wilde. Maar die wilde ook nog eens een goede plek dus moesten we er voor Volbeat al vooraan gaan staan. Wat een ellende was dat.
Hey ik was er ook dat jaar!quote:Op woensdag 5 november 2025 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb op werchter weleens bij een concert van Rammstein gestaan omdat een vriend daar heen wilde. Maar die wilde ook nog eens een goede plek dus moesten we er voor Volbeat al vooraan gaan staan. Wat een ellende was dat.
En een ludieke videoclipquote:Op woensdag 5 november 2025 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal bagger met die nasale stem. Oke, What's My Age Again heeft een leuke riff.
Ik ben samen met mijn vrouw 2 jaar terug eens naar een of ander boerendorpsfeest een km of 30-40 verderop gegaan omdat er een coverband van Rammstein stond.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rammstein lijkt me live best geestig om eerlijk te zijn, ik vind hun materiaal ook niet 'vervelend' ofzo, maar het doet me gewoon niet zo heel veel. Het is toch een beetje de proletenversie van Nine Inch Nails.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is de dood van Ozzy himself voor nodig, maar War Pigs staat hoger dan dit.
...
...toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]Best een leuke remake dit verder, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee Rammstein was best vermakelijk. Maar om er nou 3 uur voor te gaan staan wachten inclusief een oervervelend concert van Volbeatquote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rammstein lijkt me live best geestig om eerlijk te zijn, ik vind hun materiaal ook niet 'vervelend' ofzo, maar het doet me gewoon niet zo heel veel. Het is toch een beetje de proletenversie van Nine Inch Nails.
De halve discografie als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meh, ik zou er wel een paar boven zetten.
Wat was ook al weer de surpriseband op Lowlands, dat we dachten dat Rammstein wel in de blokjes boven het podium paste? Ik weet alleen nog dat ik na de bekendmaking snel weg moest zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik 'zag' Rammstein ooit op Lowlands. Zag tussen haakjes omdat ik alleen rook gezien heb.
Live, 2001quote:Op woensdag 5 november 2025 10:41 schreef pipster het volgende:
[..]
Wat was ook al weer de surpriseband op Lowlands, dat we dachten dat Rammstein wel in de blokjes boven het podium paste? Ik weet alleen nog dat ik na de bekendmaking snel weg moest zijn.
Was Live een surpriseband? Wie doe je daar nou een plezier mee?quote:
Goed idee, om te trollen alleen dit soort werk stemmen voor de Evergreen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:43 schreef pipster het volgende:
Ik heb hem net in mijn Radio5 lijst gezet.
Was een test van Al Qaida. Kijken of ze genoeg schrik aanjaagden om ons te kunnen terroriseren met Overcome in de maanden erna.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Was Live een surpriseband? Wie doe je daar nou een plezier mee?
Silent Alarm is een geweldige plaat. Die tweede plaat is voor de helft top en voor de helft ruk. Daarna was het niets meer.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:49 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind Bloc Party in deze week best leuk. Vorige week eentje, deze week eentje. Prima zo. Deze mag ook wel gepromoveerd naar week 53.
Dat heb ik deze twee weken geleerd. Ik ken eigenlijk alleen Silent Alarm, maar ik snap nu dus hoe dat komt.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silent Alarm is een geweldige plaat. Die tweede plaat is voor de helft top en voor de helft ruk. Daarna was het niets meer.
Dat zie ik niet echt als een Bloc Party album, maar met M83, Four Tet, DFA (voordat ze gingen vechten) en Mogwai kun je moeilijk de bocht uit vliegen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Silent Alarm remixes album was ook wel lekker
Traps van een paar jaar geleden vond ik wel erg goed. Maar veel van de overige singles na de tweede plaat en nu zijn niet heel interessant.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silent Alarm is een geweldige plaat. Die tweede plaat is voor de helft top en voor de helft ruk. Daarna was het niets meer.
Talons en One Month Off vind ik aardige pogingen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Traps van een paar jaar geleden vond ik wel erg goed. Maar veel van de overige singles na de tweede plaat en nu zijn niet heel interessant.
Die grolt zojuist voor het eerst de lijst in.quote:
Karton keek zeker op zijn eigen Spotify Ochman-lijst dan?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grolt zojuist voor het eerst de lijst in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
quote:Op woensdag 5 november 2025 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
What's the difference between Iron Man and Iron Woman?Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Brood, dacht ik.quote:
Du drugs, du Pain, bu Boursinquote:
Tame Impala - Let It Happen is er ook zo eenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is er zo een die nooit zou mogen stoppen
The Great Dictator wellicht kandidaat Top 2000 ook?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch nog een vleugje hiphop in deze lijst!
The happy one hopelijk kanshebber jaquote:Op woensdag 5 november 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Great Dictator wellicht kandidaat Top 2000 ook?
Iron Sky staat er al inquote:Op woensdag 5 november 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Great Dictator wellicht kandidaat Top 2000 ook?
Up From the Bottom vind ik juist erg goed. Van vorig jaar naast het hoogste geklasseerde nummer dan nog Heavy is the Crown. De rest is minder boeiend.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel klaar met die nieuwe nummers van LP. Buiten die ene die heel hoog staat.
In tijden als deze zie je vooral veel die favorieten voorbij komen ja. Richting plek 100 zalm dat mogelijk wat wisselender zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
De opeenvolging van steeds dezelfde Kink-favorieten begint me vandaag voor t eerst in deze lijst echt tegen te staan
Dat raad ik af.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus die voorlaatste dag kunnen we beter overslaan
als dat voor t eerst in jaren is, zul je wel wat uurtjes missen jaquote:Op woensdag 5 november 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo voor het eerst in jaren naar de kapper. Ze zullen wel niet akkoord gaan met een zenderwissel
Cut my hair into piecesquote:Op woensdag 5 november 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo voor het eerst in jaren naar de kapper. Ze zullen wel niet akkoord gaan met een zenderwissel
Nou ja een kapper die knipt op het ritme van Black Sabbath kun je denk ik beter niet hebbenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Op 9 crimes kom je er nooit meer wegquote:Op woensdag 5 november 2025 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja een kapper die knipt op het ritme van Black Sabbath kun je denk ik beter niet hebben
Was dat de reden dat Crosby, Stills and Nash toch maar niet naar de kapper ging om hun haar te laten knippen. Omdat de kapper Skyradio het opstaan?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat zou wel knap zijn want Sky Radio werd pas 18 jaar later opgerichtquote:Op woensdag 5 november 2025 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat de reden dat Crosby, Stills and Nash toch maar niet naar de kapper ging om hun haar te laten knippen. Omdat de kapper Skyradio het opstaan?
Dapperquote:
Waarschijnlijk dezelfde die Disturbed stemmenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In het T2K topic zijn er meestal nog wel een paar OGENEbeat ridders dacht ik
Dat was de voorloper met het hele jaar door alleen maar kerstmuziek.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn want Sky Radio werd pas 18 jaar later opgericht
Ik hoor wel iets teveel Kingsfishr de laatste dag(en)quote:Op woensdag 5 november 2025 11:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mumford en zonen is nog een wereldband vergeleken met Kingfishr
Ja komt voor mij uit de lucht vallen maar luister ook vrij weinig Kink meerquote:Op woensdag 5 november 2025 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoor wel iets teveel Kingsfishr de laatste dag(en)
Voor de V500 wordt er ook flink voor gelobbyd door sommigenquote:Op woensdag 5 november 2025 12:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja komt voor mij uit de lucht vallen maar luister ook vrij weinig Kink meer
Wordt ook af en toe naar Spotify schakelen tijdens V500 dusquote:Op woensdag 5 november 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor de V500 wordt er ook flink voor gelobbyd door sommigen
Dropkick vind ik nog ergerquote:Op woensdag 5 november 2025 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Floggin molly is net niet the pogues en net niet dropkick murphy's. En 2x net niet is uiteindelijk wel behoorlijk niet
Schoenen uit?quote:
Amper een half uur.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
als dat voor t eerst in jaren is, zul je wel wat uurtjes missen ja
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij de Tasty Geezer dan maar
Dit wordt ook niet wekelijks gedraaid op KINK of in alle lijstjes gedraaid.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
Oh dit is wel even leuk, even iets wat afwijkt.
Ik dacht van de letter U.quote:
Nog zo eentje. Genot.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt ook niet wekelijks gedraaid op KINK of in alle lijstjes gedraaid.
Oh ja we krijgen natuurlijk in december weer de geweldige rijmelarij: "zin een liedje voor me Frans, zelfs al is het in het Frans".quote:
Throwback naar BKS 2017quote:Op woensdag 5 november 2025 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaa, instant vrolijkheid bij dit nummer. Telkens Weer
Jaa klimgenot. En alle schijnende lichtjes bij Neon Biblequote:Op woensdag 5 november 2025 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Will Butler trommelend in de mast bij Intervention
Sam Fender zegt straks helaas nog halloquote:Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog effe afwachten wat hierna komt, maar dit kan wel eens het beste uurtje van de lijst worden
Dat hoeft geen probleem te zijn. Maar goed, we strepen alweer 14 minuten af, dat helpt.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sam Fender zegt straks helaas nog hallo
Ja laat maar zitten nuquote:Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog effe afwachten wat hierna komt, maar dit kan wel eens het beste uurtje van de lijst worden
Die en All I Want. en de rest mogen ze in de eurobak gooien.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
The Kids Aren't Alright is wel mijn favoriet van the Offspring denk ik.
Er is er nog een die ik wel aardig vind, maar de titel ontgaat me.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die en All I Want. en de rest mogen ze in de eurobak gooien.
Ik heb, zeker dit jaar, Kink wat minder aan gehad vanwege playlistverplichtingen. Dat helpt wel bij sommige liederen die op zich wel inkoppers zijn, maar die ik daardoor wat minder gehoord heb de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komen er, buiten Ozzy om, nog 3 waar ik echt heel veel zin in heb omdat je ze niet vaak hoort in andere lijstjes en 2 van de 3 worden ook niet veel gedraaid op KINK. Cannonball, Mazzy en Mozes.
Voor de rest een mix van nummers die je of regulier vaak hoort, of die toch wel in de Top 2000 langskomen. Net hebben ze nog wel wat fijne songs weggedraaid in die categorie, zoals Judith, Helter Skelter en Wake Up.
quote:Op woensdag 5 november 2025 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
vanwege playlistverplichtingen.
Deze grolt voor het eerst de lijst in.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja en wat voor 1. Waarom stond deze er vorig jaar niet in?
Bizar wel, eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2025 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grolt voor het eerst de lijst in.
Meen je dit nu? Is dit geen herintreder?quote:Op woensdag 5 november 2025 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grolt voor het eerst de lijst in.
Deze heb ik alleen bij de 3fm-lijstjes gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meen je dit nu? Is dit geen herintreder?
Oh ik ben ook wel verbaasd hierover eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meen je dit nu? Is dit geen herintreder?
Ho ho, da's wel chardonnay hequote:Op woensdag 5 november 2025 14:37 schreef Tussle266 het volgende:
Wel een veelvoorkomende, maar toch een och man hoor, deze. Bovendien eentje waarin vlieg in wijn niet gelijk is aan de doodstraf.
Zit je ook op MusicMeter? Halve dagtaak aan de playlists voor die spelletjesquote:Op woensdag 5 november 2025 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb, zeker dit jaar, Kink wat minder aan gehad vanwege playlistverplichtingen.
FTFYquote:Op woensdag 5 november 2025 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duidelijk dat dit de beste Alanis.
Het probleem met MusicMeter is dat ik daar niet wegkom met raadsels. Hier roep ik gewoon rare dingen en dan lijkt het alsof ik net zoveel weet als jullie.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zit je ook op MusicMeter? Halve dagtaak aan de playlists voor die spelletjes
Editors komen zo ja?quote:
Nee er komen wat week 53 classics, gemixed met b-nummers van KINK regularsquote:
Ik denk dat Darjeeling County dit jaar binnenkomt van The Rooibossquote:Op woensdag 5 november 2025 14:46 schreef Tussle266 het volgende:
Als die Deliver me from nowhere push echt zo groot wordt, dan kunnen we 30 december veel thee zetten.
Gister kwam Just Jack voorbij tijdens een muziekquiz. Ook gelijk die associatiequote:
Jamie T? Die is er nog altijd gewoon.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verdulleme, even een Help ik zoek..voor intimi hier tussendoor
nav Just Jack zoek ik een britse zanger uit dezelfde tijd, zwaar accent, mogelijk alleen een letter als achternaam, had een hitje die eindigde met ..money
Dit is Jamie T.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verdulleme, even een Help ik zoek..voor intimi hier tussendoor
nav Just Jack zoek ik een britse zanger uit dezelfde tijd, zwaar accent, mogelijk alleen een letter als achternaam, had een hitje die eindigde met ..money
Yesss thanks..ik zei ook niet dat ie dood wasquote:Op woensdag 5 november 2025 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jamie T? Die is er nog altijd gewoon.
Ik doelde meer op dat hij ook na de zeroes nog wel eens in een microfoon brulde in een studio of op een festival.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yesss thanks..ik zei ook niet dat ie dood was
Jij ook bedanktquote:
Ok nooit meer wat van vernomen eigenlijk. Weet nog dat ik de cd samen kocht met die van Klaxonsquote:Op woensdag 5 november 2025 15:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat hij ook na de zeroes nog wel eens in een microfoon brulde in een studio of op een festival.
Sheila en Sticks and Stones zijn de bekendste nummers lijkt me. Die laatste is uit 2009. Ik ken ook niets meer van daarna.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok nooit meer wat van vernomen eigenlijk. Weet nog dat ik de cd samen kocht met die van Klaxons
Is het de galm?quote:Op woensdag 5 november 2025 15:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben bij de eerste tonen altijd bang dat Eloi zo gaat zingen. Maar dat gaat niet gebeuren, gelukkig.
Ja toffe entreequote:Op woensdag 5 november 2025 15:23 schreef Tussle266 het volgende:
Deze vind ik best aardig als het om nieuwigheden gaat. Of het echt eeuwigheidswaarde heeft ala Car Radio betwijfel ik. Maar nu is het best leuk.
Het blijft bij Twenty One Pilots altijd wel een beetje hit or miss. Maar deze vind ik ook wel leuk ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:23 schreef Tussle266 het volgende:
Deze vind ik best aardig als het om nieuwigheden gaat. Of het echt eeuwigheidswaarde heeft ala Car Radio betwijfel ik. Maar nu is het best leuk.
7 nieuwkomers. 5 daarvan uit dit jaar. 2 van dezelfde band.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we nog meer dan 7 nieuwkomers krijgen hebben we weer minimaal 1 totaal onverklaarbare uitvaller dit jaar.
Hiqpy.quote:
0 uit 4quote:Op woensdag 5 november 2025 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder sowieso Link in Park, de Beaches, Jaap en Volbeat.
Yungblud lijkt me wel een zekerheidje. En ik dacht dat Heavy is the Crown er vorig jaar nog niet in stond, maar wel dus?quote:
3/7 en zware kroon stond idd al genoteerdquote:Op woensdag 5 november 2025 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yungblud lijkt me wel een zekerheidje. En ik dacht dat Heavy is the Crown er vorig jaar nog niet in stond, maar wel dus?
nog eentje.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh we hebben ook nog wat Ozzy-wisselgeld te gaan natuurlijk.
Die moordenaar komt nog wel aan t woord ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sam Fender hep er ook nog eentje. Wet Leg? Oh Last Dinner Party ongetwijfeld ook.
Oh ja die ga ik nooit raden, daar wacht ik geduldig op. De rest is een beetje schieten met hagel, dat zo'n Catch These Fists of dat ene nummer van Volbeat dat ze draaiden niet hoog binnenkomt vind ik wel bijzonder. Weet ook niet meer precies welke we al gehad hebben, dat helpt niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komt ook nog een totale random classic rock nieuwe binnenkomer. Maar zal niet alles spoilen.
Ja sommige nummers hadden we al afgestreept terwijl ik dacht dat we ze nog moesten, die Volbeat is blijkbaar ook al geweest en die Wet Leg en Beaches hadden we ook al gehad. Dat maakt het ook lastig.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:11 schreef Tussle266 het volgende:
Die 2 waren van Jaap, maar die waren al afgehamerd. Dat was niet zo moeilijk, want als je zelfs 2 haalt, dan weet je het wel (CC Kingfishr).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is er dus uit gevallen, concludeer ik voorzichtig. Zondag eens strepen tegen de binnenkomers wat ik nu beter vind.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
5 Seconds of Summer en The Naked and Famous.quote:
Handig, want ik moet mij even verplaatsen en de stream verversen.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat we deze ook nog moesten.
Dan moet die wisselen met die van Rag n Bone Man (en is die er dus uit)quote:
Doe ff in n spoiler welke je teltquote:Op woensdag 5 november 2025 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik tel nog 6 nieuwe binnenkomers, heb ik dan 1 gemist?
Dan zouden we nog 1 van de genoemde platen krijgen in de komende 235 nummersquote:Op woensdag 5 november 2025 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik tel nog 6 nieuwe binnenkomers, heb ik dan 1 gemist?
Ik kom uit op:quote:Op woensdag 5 november 2025 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe ff in n spoiler welke je telt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x Pete Doherty exit nog het meest jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is er dus uit gevallen, concludeer ik voorzichtig. Zondag eens strepen tegen de binnenkomers wat ik nu beter vind.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
quote:Op woensdag 5 november 2025 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom uit op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 1465 de enige Queens Pleasurequote:Op woensdag 5 november 2025 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Wunderhorse nog? Das wel een goeie plaat. Maar ook een 2025-nummer
En ik kan me herinneren dat Queens Pleasure ook heel hoog staat. Dan hebben we er toch al 8 qua nieuwe binnenkomers?
Oke, dat was dus gewoon onzin. Ik vond dat al raar.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op 1465 de enige Queens Pleasure
Ik dacht over de Simpsonsquote:
Ja, die zaten allemaal in het einde van de 4851. Oke, Mazzy niet, maar bij een Top 2000-notering worden de andere 3 zelfs verslagen.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:34 schreef Tussle266 het volgende:
Nationale och man dag. Mazzy, Disarm, Winter, Damien, man man man
Dit is wel duidelijk hun bestequote:Op woensdag 5 november 2025 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles van de Beaches zakt helemaal weg, maar dit niet. Leg maar uit.
Mazzy Star doet het wel goed in de ALA.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die zaten allemaal in het einde van de 4851. Oke, Mazzy niet, maar bij een Top 2000-notering worden de andere 3 zelfs verslagen.
Een van de betere jaquote:Op woensdag 5 november 2025 17:44 schreef Tussle266 het volgende:
Wel fijn dat deze U2 nu al 2 jaar de U2 is op Kink. Gaat er toch nog iets goed in die classic rock hoofden.
Svefn-g-Englar of Chicagoquote:Op woensdag 5 november 2025 18:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten wat 1501 was.
Vind Alive en Jeremy beter, maar die hoor je wel een stuk vaker natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2025 08:14 schreef Tussle266 het volgende:
Een hoezee van Pearl Jam. Dat maak je ook maar één keer per lijst mee.
Ik denk dat dat ook meespeelt. Voorheen had ik denk ik iets anders gezegd.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind Alive en Jeremy beter, maar die hoor je wel een stuk vaker natuurlijk
De classic classic rock? We krijgen nog 1 of 2 Kate's. Nog zeker 1 Zepellin, die ene Aerosmith van Schemer, AC/DC nog 1 of 2 keer, Bowie nog meer dan eens Stones, Beatles allebei nog 1 of 2 keer, Ik heb even niet precies voor ogen welke Floyds we al gehad hebben, maar volgens mij missen we er nog 1 (Wish You Were Here).quote:Op donderdag 6 november 2025 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Radio 2/Top 2000 klassiekers krijgen we nog? Daarmee bedoel ik nummers die ook in de Evergreen Top 1000 niet vreemd zouden uitkomen
Dit is dan wel weer een totaal overbodige notering.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel blij dat 21P zich zo goed handhaaft in deze lijst, in de Top 2000 is het niet veel meer.
Stressed Out is echt meer dan prima. Ja het niveau van Vessel hebben ze nooit meer gehaald, maar toch.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een totaal overbodige notering.
De opties voor week 53 zijn ook matig. Zou dat niet meespelen?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel blij dat 21P zich zo goed handhaaft in deze lijst, in de Top 2000 is het niet veel meer.
Maar haalde het uiteindelijk niet. Jaar ervoor ook nog wel in de Extra 500, net als Heathens trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Radio 2 begon pas bij Stressed Out in te stappen.
En Ride stond vorig jaar toch nog even op nummero 2000?
Ik moest even terugkijken, maar het is inderdaad al zo lang geleden dat die erin stonden. En die andere keuzelijsters stonden er toen al. Dus dat is het niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar haalde het uiteindelijk niet. Jaar ervoor ook nog wel in de Extra 500, net als Heathens trouwens.
Verkapte sollicitatie wellicht.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Noemden ze het nu de Lijst der Lijsten? Dat vind ik toch lichtjes blasfemisch, hoe mooi ik de muziek hier ook vind.
Vaak genoeg heel matige DJ's gehoord op Radio 2 eerlijk gezegdquote:Op donderdag 6 november 2025 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Verkapte sollicitatie wellicht.
Maar sorry, sinds de 2 enige goeie dj's naast Venema weg zijn, zit het er niet echt in
Valt wel mee, ze kunnen alleen niet allemaal met de Top 2000 omgaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vaak genoeg heel matige DJ's gehoord op Radio 2 eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |