Gister kwam Just Jack voorbij tijdens een muziekquiz. Ook gelijk die associatiequote:
Jamie T? Die is er nog altijd gewoon.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verdulleme, even een Help ik zoek..voor intimi hier tussendoor
nav Just Jack zoek ik een britse zanger uit dezelfde tijd, zwaar accent, mogelijk alleen een letter als achternaam, had een hitje die eindigde met ..money
Dit is Jamie T.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verdulleme, even een Help ik zoek..voor intimi hier tussendoor
nav Just Jack zoek ik een britse zanger uit dezelfde tijd, zwaar accent, mogelijk alleen een letter als achternaam, had een hitje die eindigde met ..money
Yesss thanks..ik zei ook niet dat ie dood wasquote:Op woensdag 5 november 2025 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jamie T? Die is er nog altijd gewoon.
Ik doelde meer op dat hij ook na de zeroes nog wel eens in een microfoon brulde in een studio of op een festival.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yesss thanks..ik zei ook niet dat ie dood was
Jij ook bedanktquote:
Ok nooit meer wat van vernomen eigenlijk. Weet nog dat ik de cd samen kocht met die van Klaxonsquote:Op woensdag 5 november 2025 15:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat hij ook na de zeroes nog wel eens in een microfoon brulde in een studio of op een festival.
Sheila en Sticks and Stones zijn de bekendste nummers lijkt me. Die laatste is uit 2009. Ik ken ook niets meer van daarna.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok nooit meer wat van vernomen eigenlijk. Weet nog dat ik de cd samen kocht met die van Klaxons
Is het de galm?quote:Op woensdag 5 november 2025 15:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben bij de eerste tonen altijd bang dat Eloi zo gaat zingen. Maar dat gaat niet gebeuren, gelukkig.
Ja toffe entreequote:Op woensdag 5 november 2025 15:23 schreef Tussle266 het volgende:
Deze vind ik best aardig als het om nieuwigheden gaat. Of het echt eeuwigheidswaarde heeft ala Car Radio betwijfel ik. Maar nu is het best leuk.
Het blijft bij Twenty One Pilots altijd wel een beetje hit or miss. Maar deze vind ik ook wel leuk ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:23 schreef Tussle266 het volgende:
Deze vind ik best aardig als het om nieuwigheden gaat. Of het echt eeuwigheidswaarde heeft ala Car Radio betwijfel ik. Maar nu is het best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |