Dat zou wel knap zijn want Sky Radio werd pas 18 jaar later opgerichtquote:Op woensdag 5 november 2025 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat de reden dat Crosby, Stills and Nash toch maar niet naar de kapper ging om hun haar te laten knippen. Omdat de kapper Skyradio het opstaan?
Dapperquote:
Waarschijnlijk dezelfde die Disturbed stemmenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In het T2K topic zijn er meestal nog wel een paar OGENEbeat ridders dacht ik
Dat was de voorloper met het hele jaar door alleen maar kerstmuziek.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn want Sky Radio werd pas 18 jaar later opgericht
Ik hoor wel iets teveel Kingsfishr de laatste dag(en)quote:Op woensdag 5 november 2025 11:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mumford en zonen is nog een wereldband vergeleken met Kingfishr
Ja komt voor mij uit de lucht vallen maar luister ook vrij weinig Kink meerquote:Op woensdag 5 november 2025 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoor wel iets teveel Kingsfishr de laatste dag(en)
Voor de V500 wordt er ook flink voor gelobbyd door sommigenquote:Op woensdag 5 november 2025 12:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja komt voor mij uit de lucht vallen maar luister ook vrij weinig Kink meer
Wordt ook af en toe naar Spotify schakelen tijdens V500 dusquote:Op woensdag 5 november 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor de V500 wordt er ook flink voor gelobbyd door sommigen
Dropkick vind ik nog ergerquote:Op woensdag 5 november 2025 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Floggin molly is net niet the pogues en net niet dropkick murphy's. En 2x net niet is uiteindelijk wel behoorlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |