Handig, want ik moet mij even verplaatsen en de stream verversen.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat we deze ook nog moesten.
Dan moet die wisselen met die van Rag n Bone Man (en is die er dus uit)quote:
Doe ff in n spoiler welke je teltquote:Op woensdag 5 november 2025 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik tel nog 6 nieuwe binnenkomers, heb ik dan 1 gemist?
Dan zouden we nog 1 van de genoemde platen krijgen in de komende 235 nummersquote:Op woensdag 5 november 2025 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik tel nog 6 nieuwe binnenkomers, heb ik dan 1 gemist?
Ik kom uit op:quote:Op woensdag 5 november 2025 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe ff in n spoiler welke je telt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x Pete Doherty exit nog het meest jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is er dus uit gevallen, concludeer ik voorzichtig. Zondag eens strepen tegen de binnenkomers wat ik nu beter vind.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
quote:Op woensdag 5 november 2025 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom uit op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 1465 de enige Queens Pleasurequote:Op woensdag 5 november 2025 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Wunderhorse nog? Das wel een goeie plaat. Maar ook een 2025-nummer
En ik kan me herinneren dat Queens Pleasure ook heel hoog staat. Dan hebben we er toch al 8 qua nieuwe binnenkomers?
Oke, dat was dus gewoon onzin. Ik vond dat al raar.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op 1465 de enige Queens Pleasure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |