Sam Fender zegt straks helaas nog halloquote:Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog effe afwachten wat hierna komt, maar dit kan wel eens het beste uurtje van de lijst worden
Dat hoeft geen probleem te zijn. Maar goed, we strepen alweer 14 minuten af, dat helpt.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sam Fender zegt straks helaas nog hallo
Ja laat maar zitten nuquote:Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog effe afwachten wat hierna komt, maar dit kan wel eens het beste uurtje van de lijst worden
Die en All I Want. en de rest mogen ze in de eurobak gooien.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
The Kids Aren't Alright is wel mijn favoriet van the Offspring denk ik.
Er is er nog een die ik wel aardig vind, maar de titel ontgaat me.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die en All I Want. en de rest mogen ze in de eurobak gooien.
Ik heb, zeker dit jaar, Kink wat minder aan gehad vanwege playlistverplichtingen. Dat helpt wel bij sommige liederen die op zich wel inkoppers zijn, maar die ik daardoor wat minder gehoord heb de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komen er, buiten Ozzy om, nog 3 waar ik echt heel veel zin in heb omdat je ze niet vaak hoort in andere lijstjes en 2 van de 3 worden ook niet veel gedraaid op KINK. Cannonball, Mazzy en Mozes.
Voor de rest een mix van nummers die je of regulier vaak hoort, of die toch wel in de Top 2000 langskomen. Net hebben ze nog wel wat fijne songs weggedraaid in die categorie, zoals Judith, Helter Skelter en Wake Up.
quote:Op woensdag 5 november 2025 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
vanwege playlistverplichtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |