Ik vind het allemaal bagger met die nasale stem. Oke, What's My Age Again heeft een leuke riff.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hun 'nieuwe' materiaal is wel een stukje hemeltergender dan waar ze mee doorbraken vind ik
Ik heb op werchter weleens bij een concert van Rammstein gestaan omdat een vriend daar heen wilde. Maar die wilde ook nog eens een goede plek dus moesten we er voor Volbeat al vooraan gaan staan. Wat een ellende was dat.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan Rammstein mij wel het minst boeien ja. Blink 182 en Volbeat vind ik wel nog een pak vervelender.
Overheid doet nietsquote:Op woensdag 5 november 2025 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb op werchter weleens bij een concert van Rammstein gestaan omdat een vriend daar heen wilde. Maar die wilde ook nog eens een goede plek dus moesten we er voor Volbeat al vooraan gaan staan. Wat een ellende was dat.
Hey ik was er ook dat jaar!quote:Op woensdag 5 november 2025 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb op werchter weleens bij een concert van Rammstein gestaan omdat een vriend daar heen wilde. Maar die wilde ook nog eens een goede plek dus moesten we er voor Volbeat al vooraan gaan staan. Wat een ellende was dat.
En een ludieke videoclipquote:Op woensdag 5 november 2025 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal bagger met die nasale stem. Oke, What's My Age Again heeft een leuke riff.
Ik ben samen met mijn vrouw 2 jaar terug eens naar een of ander boerendorpsfeest een km of 30-40 verderop gegaan omdat er een coverband van Rammstein stond.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rammstein lijkt me live best geestig om eerlijk te zijn, ik vind hun materiaal ook niet 'vervelend' ofzo, maar het doet me gewoon niet zo heel veel. Het is toch een beetje de proletenversie van Nine Inch Nails.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is de dood van Ozzy himself voor nodig, maar War Pigs staat hoger dan dit.
...
...toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]Best een leuke remake dit verder, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee Rammstein was best vermakelijk. Maar om er nou 3 uur voor te gaan staan wachten inclusief een oervervelend concert van Volbeatquote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rammstein lijkt me live best geestig om eerlijk te zijn, ik vind hun materiaal ook niet 'vervelend' ofzo, maar het doet me gewoon niet zo heel veel. Het is toch een beetje de proletenversie van Nine Inch Nails.
De halve discografie als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meh, ik zou er wel een paar boven zetten.
Wat was ook al weer de surpriseband op Lowlands, dat we dachten dat Rammstein wel in de blokjes boven het podium paste? Ik weet alleen nog dat ik na de bekendmaking snel weg moest zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik 'zag' Rammstein ooit op Lowlands. Zag tussen haakjes omdat ik alleen rook gezien heb.
Live, 2001quote:Op woensdag 5 november 2025 10:41 schreef pipster het volgende:
[..]
Wat was ook al weer de surpriseband op Lowlands, dat we dachten dat Rammstein wel in de blokjes boven het podium paste? Ik weet alleen nog dat ik na de bekendmaking snel weg moest zijn.
Was Live een surpriseband? Wie doe je daar nou een plezier mee?quote:
Goed idee, om te trollen alleen dit soort werk stemmen voor de Evergreen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:43 schreef pipster het volgende:
Ik heb hem net in mijn Radio5 lijst gezet.
Was een test van Al Qaida. Kijken of ze genoeg schrik aanjaagden om ons te kunnen terroriseren met Overcome in de maanden erna.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Was Live een surpriseband? Wie doe je daar nou een plezier mee?
Silent Alarm is een geweldige plaat. Die tweede plaat is voor de helft top en voor de helft ruk. Daarna was het niets meer.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:49 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind Bloc Party in deze week best leuk. Vorige week eentje, deze week eentje. Prima zo. Deze mag ook wel gepromoveerd naar week 53.
Dat heb ik deze twee weken geleerd. Ik ken eigenlijk alleen Silent Alarm, maar ik snap nu dus hoe dat komt.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silent Alarm is een geweldige plaat. Die tweede plaat is voor de helft top en voor de helft ruk. Daarna was het niets meer.
Dat zie ik niet echt als een Bloc Party album, maar met M83, Four Tet, DFA (voordat ze gingen vechten) en Mogwai kun je moeilijk de bocht uit vliegen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Silent Alarm remixes album was ook wel lekker
Traps van een paar jaar geleden vond ik wel erg goed. Maar veel van de overige singles na de tweede plaat en nu zijn niet heel interessant.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silent Alarm is een geweldige plaat. Die tweede plaat is voor de helft top en voor de helft ruk. Daarna was het niets meer.
Talons en One Month Off vind ik aardige pogingen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Traps van een paar jaar geleden vond ik wel erg goed. Maar veel van de overige singles na de tweede plaat en nu zijn niet heel interessant.
Die grolt zojuist voor het eerst de lijst in.quote:
Karton keek zeker op zijn eigen Spotify Ochman-lijst dan?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grolt zojuist voor het eerst de lijst in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
quote:Op woensdag 5 november 2025 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
What's the difference between Iron Man and Iron Woman?Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Brood, dacht ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |