Volgens mij duurt dat strijkersstuk langer dan het gehele gezongen gedeelte van het nummerquote:Op maandag 3 november 2025 16:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je zou een pizza'tje kunnen bellen.
Bij een trein zie je zelden remsporen thoughquote:Op maandag 3 november 2025 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Het is dat ik in de trein zit, anders ging nu het broekje uit.
Ik vind popular wel fijn eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nada heeft op zich ook wel leuker dan deze gimmick
Nummer is fijn, tekst is een beetje een gimmick, hoewel ironisch bedoeldquote:Op maandag 3 november 2025 17:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind popular wel fijn eigenlijk.
Zo maar echt. Zeker een vol punt beterquote:Op maandag 3 november 2025 18:27 schreef Tussle266 het volgende:
Deze is wel prima. Die 25 lijst is wel echt beter dan die van vorig jaar.
Dit en die van 9 minuten zijn wel lekker op zich, de rest hoeft voor mij nietquote:
Deze kende ik nog niet eigenlijk. Ik had dat nieuwe werk een beetje genegeerd dit jaar.quote:Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit en die van 9 minuten zijn wel lekker op zich, de rest hoeft voor mij niet
Ik heb het een eerlijke kans gegeven en geconcludeerd dat de beste man toch wel íets kanquote:Op maandag 3 november 2025 18:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet eigenlijk. Ik had dat nieuwe werk een beetje genegeerd dit jaar.
Ben benieuwd, er komen er nog 2 is mij verteld.quote:Op maandag 3 november 2025 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het een eerlijke kans gegeven en geconcludeerd dat de beste man toch wel íets kan
Pas 3 nummers uitgebracht en ze zijn stuk voor stuk erg fijn. Ben heel benieuwd naar hun eerste album.quote:Op maandag 3 november 2025 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiqpy is toch wel een heel fijn bandje
Dit is absoluut waar. @Hamlapjes mag volgend jaar niet in deze twee weken op vakantie, hameren we nu even af.quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef Gunner het volgende:
Ik mis een beetje een pdf van de lijst. Wat ze op de site nu hebben staan is waardeloos.
Het is jammer dat ze geen uurlijstjes hebben, maar de desktopweergave waarbij je makkelijk van jaargang kan switchen is best aangenaam. De Top 2000 heeft zoiets niet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef Gunner het volgende:
Ik mis een beetje een pdf van de lijst. Wat ze op de site nu hebben staan is waardeloos.
Geen discussie, patat-friet it isquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, het nummer voor de patat-friet discussie.
Hij was de eerste die die voor z´n kiezen kreeg toch?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elke keer als ik Kasper Kooij hoor, verwacht ik toch weer Angel of Death
Scientist nog ellendigerquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:10 schreef Tussle266 het volgende:
Magerbeat, wel ellendig. Stijgen +1 of zo.
Yupquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was de eerste die die voor z´n kiezen kreeg toch?
Vooral veel te langquote:
Kermt wel iets te veel tegen het eindequote:Op dinsdag 4 november 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanhopige Kurt is muzikaal gezien de beste Kurt
Vind ik het beste stuk juist, de wanhoop en desolatiequote:Op dinsdag 4 november 2025 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kermt wel iets te veel tegen het einde
Stefan en Lisette?quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer dat de beste Spinvis in de lijst het laagst staat
Hier niet aanwezig helaas. Maar die boekt in de V500 met onze hulp uiteraard weer een mooie notering!quote:
Ach, gemist.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:32 schreef Tussle266 het volgende:
Gek dat alleen deze niet meedoet in de polonaise dit jaar. Ik verwacht over 7 weken ook wel een kleine polonaise. Pipo is ook topsong deze week en zo.
Huh hier is Tame Impala net gestart?quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Blijft een fantastische Broes deze
stream verversenquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Huh hier is Tame Impala net gestart?
Ja niet tijdens deze topsong. Maar de Kink-stream heeft dit wel vaker, dat ie gerust nog tien minuten terug zit dan waar ze live zijnquote:
Nee, Dracula is topsong. Deze is al een jaar of 10 oud.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja niet tijdens deze topsong. Maar de Kink-stream heeft dit wel vaker, dat ie gerust nog tien minuten terug zit dan waar ze live zijn
quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee, Dracula is topsong. Deze is al een jaar of 10 oud.
Muse is net als De Lama's lekker gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mist een beetje bombast en pathos dit
Toen alto nog cool was, duhquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
De meerderheid van de lijst is dus 90s/00s. Geen wonder dat het vaak wel mijn smaak is
Yesss, mijn geheugen doet het nogquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veronica was wel dol op Supertramp ja. FO voor de concertagenda en deze pianosolo werd gebruikt als introtune voor het televisieprogramma Schoolplein met Affred Lagarde (en een dame, weet niet of dat al Siepie Walraven was
Maar niet in deze lijst, daar hoort de band nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
School is natuurlijk gewoon top 50 materiaal
Die hebben ze weken overal gedraaid. Ik heb jullie gewaarschuwd.quote:
6x om precies te zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja we krijgen ook nog 15x de Prince of Darkness natuurlijk.
Ik vind Crazy Train wel een week 53 nummer, a la Detroit Rock City, mooi voor 1e gourmetdagquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:58 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, Ozzy is thuis. Daarvan zou ik zeggen 99,9% over 7 weken weer.
Crazy Train en War Pigs of Iron Man zouden wel mogen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind Crazy Train wel een week 53 nummer, a la Detroit Rock City, mooi voor 1e gourmetdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor Zwarte Vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zegt niet zoveel, ook al vind ik Planet Caravan heel fijn, het zijn natuurlijk niet de inkoppers.All Day I Dream About Stemlijsten
Een van de 4 GnRs die hier wel redelijk wordt geaccepteerd.quote:
Dit is wel een kanshebber voor een debuut in de 2000.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel echt een G 'n R favoriet hier trouwens.
Deze staat al een hele tijd in de T2000quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel een kanshebber voor een debuut in de 2000.
Ja vind ook niet alles goed. Knockin' on Heaven's Door begin van de week hoefde niet wat mij betreftquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de 4 GnRs die hier wel redelijk wordt geaccepteerd.
Ik vind het vaak meer van hetzelfde. Maar er zitten wel een paar hele fijne tussen. Maar dat is natuurlijk voor 80% van de bands/artiesten op aarde het geval. En 15% is volledig kut en 5% heeft meer dan 3 goede liedjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja vind ook niet alles goed. Knockin' on Heaven's Door begin van de week hoefde niet wat mij betreft
Ze hebben tof spul maar ook matige zooi, weinig bands met zo'n groot love/hate spectrum bij mijquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja vind ook niet alles goed. Knockin' on Heaven's Door begin van de week hoefde niet wat mij betreft
Werk van gemaakt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@:Tussle266 heb je een favorietenplaylist in Spotify en zo ja, heeft ie al een afbeelding?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Misschien was R2 de kritiek van geen enkele RH van na 2000 op de keuzelijst ter ore gekomenquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was er eigenlijk vorig jaar reden om aan te nemen dat deze op de keuzelijst voor de lijst der lijsten zou komen?
Die Jigsaw? Gewoon toeval dat hij een keer gedraaid is in maart 2024. Daarvoor nooit. Dit jaar ineens 7.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was er eigenlijk vorig jaar reden om aan te nemen dat deze op de keuzelijst voor de lijst der lijsten zou komen?
De puzzelstukjes vallen in elkaar dit jaarquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die Jigsaw? Gewoon toeval dat hij een keer gedraaid is in maart 2024. Daarvoor nooit. Dit jaar ineens 7.
Ik heb alleen Down By The Water gehoord. Die vind ik wel prima.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor vandaag een aantal PJs die voor mij niet echt hoeven
Porch, Given to Flyquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Down By The Water gehoord. Die vind ik wel prima.
Ja de ochtend leverde opnieuw het meestquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb vandaag hele fijne uren gehoord, laatste paar uren waren meer op en neer
Geen enkel concert zou ik nog in de Arena willen beleven tbhquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Broes live in de ArenA was niet bepaald een religieuze ervaring
Ik was 2 jaar geleden bij Coldplay in de Arena, maar dan zal ik wel dubbel af zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen enkel concert zou ik nog in de Arena willen beleven tbh
Dat zal wel driftig gegalmd hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden bij Coldplay in de Arena, maar dan zal ik wel dubbel af zijn
Ik ga geen flauwe opmerkingen maken over Coldplay als je ook bij Tros Muziekfeest op het plein had kunnen staan. Alles is relatiefquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden bij Coldplay in de Arena, maar dan zal ik wel dubbel af zijn
Niemand haat die muziek meer dan ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga geen flauwe opmerkingen maken over Coldplay als je ook bij Tros Muziekfeest op het plein had kunnen staan. Alles is relatief
Ik denk niet dat Chris naar de Arena kwam om te voetballen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed voetbal wordt m niet. Je moet hopen op twee bevliegingen.
Guano Apes, ik vind er werkelijk niets aan, maar anderen worden er zeer lyrisch van.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:11 schreef Tussle266 het volgende:
Het smurfenlied met iets hardere gitaren.
Je kunt wel eens pech hebben he.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk nooit over nagedacht dat Alanis een vlieg in je wijn en net de doodstraf niet ontlopen ongeveer gelijk aan elkaar vindt.
quote:
Volgens mij hadden we toch ook eerst deze in Week 53.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fear Of The Darkhelaas geen liveversie vreugde
Helaas geen live versie neequote:Op woensdag 5 november 2025 09:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fear Of The Darkhelaas geen liveversie vreugde
Die ene keer dat ik em in week 53 hoorde paar jaar geleden om een uur of half 7 wel livequote:Op woensdag 5 november 2025 09:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we toch ook eerst deze in Week 53.
Volgens mij is na het eerste of het tweede jaar al die switch gemaakt. Dus was wel vrij snel, maar ben er vrij zeker van dat we met deze begonnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik em in week 53 hoorde paar jaar geleden om een uur of half 7 wel live
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer van NBT moeten ze verbieden.
Vind hem wel lekker, ze hebben veel slechter.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer van NBT moeten ze verbieden.
Toen heb ik hem niet gehoord, dus hier kan ik mee leven.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat te denken, deze heb ik toch pas nog gehoord? Maar dat was met die 90s lijst van Radio 2.
Maar toch gewoon fraaie songquote:Op woensdag 5 november 2025 09:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel een beetje doodgedraaid
Deze notering staat hem wel beter dan die in de lijsten van Radio 2.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toch gewoon fraaie song
Tikje laag dit, dit mag gewoon op 130 ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze notering staat hem wel beter dan die in de lijsten van Radio 2.
Ja met dit uur was weinig misquote:Op woensdag 5 november 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Die voorlaatste dag morgen is wel stacked trouwens
Kan helaas niet alles luisteren maar zal proberen er zoveel mogelijk van mee te pakken.
Dit is nog niet de voorlaatste dagquote:Op woensdag 5 november 2025 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja met dit uur was weinig mis
Ohja lees niet goed. Zullen de biertjes van gister zijnquote:Op woensdag 5 november 2025 09:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is nog niet de voorlaatste dag
Daar zal ik alleen morgenavond een beetje van meekrijgen. Vandaag en vrijdag thuis aan het werk, dus kan Kink tenminste opstaanquote:Op woensdag 5 november 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Die voorlaatste dag morgen is wel stacked trouwens
Kan helaas niet alles luisteren maar zal proberen er zoveel mogelijk van mee te pakken.
Oh zuurquote:Op woensdag 5 november 2025 09:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zal ik alleen morgenavond een beetje van meekrijgen. Vandaag en vrijdag thuis aan het werk, dus kan Kink tenminste opstaan
Ik dacht al. Zo'n groot Creed fan?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:07 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat ik het komende uur even niet ga werken, want wat er komt maakt werken toch min of meer onmogelijk.
Edit: oh wacht even, dat duurt nog een halfuur.
Dat sowieso, keelklemmuziekquote:Op woensdag 5 november 2025 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik dacht al. Zo'n groot Creed fan?
Ik dacht dus ook drie tellen dat die kwam.quote:
Een paar van die uptempo nummers steken er wel bovenuit. Maar die mislukte bluesrockpogingen pakken mij ook niet zo.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Van de grote Kink-namen blijf ik QOTSA wel de minste vinden.
Rammstein hierquote:Op woensdag 5 november 2025 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Butthole Surfers haal ik altijd door elkaar met Starsailorquote:Op woensdag 5 november 2025 10:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer dat het origineel van Butthole Surfers uit de lijst is gevallen
Beiden slang voor anale seks?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Butthole Surfers haal ik altijd door elkaar met Starsailor
Dat is een van de nummers die ik vroeger niks vind en nu nog steeds niks. Terwijl ik vaak wel de alternatieve muziek uit mijn jeugd later juist wel ben gaan waarderen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:17 schreef Tussle266 het volgende:
Loser is wel echt meest 90's nummer op aarde. Het is geen goed nummer, dat is dan weer jammer.
Scatamaranquote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beiden slang voor anale seks?
Dat heb ik ook. Maar als het echt om dat gevoel van de 90's gaat, dan benadert deze dat echt het best. Maar het is geen goede plaat of zo.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de nummers die ik vroeger niks vind en nu nog steeds niks. Terwijl ik vaak wel de alternatieve muziek uit mijn jeugd later juist wel ben gaan waarderen.
Snap ik wel. Deels heel goede nummers, deels meh.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat zeker.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar als het echt om dat gevoel van de 90's gaat, dan benadert deze dat echt het best. Maar het is geen goede plaat of zo.
Hier Pearl Jam. Stukje aardappel dat hierbij ook parten speeltquote:Op woensdag 5 november 2025 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor mij eigenlijk een beetje hetzelfde als QOTSA. Een deel hele goede nummers, maar ook heel veel meh.quote:
Het materiaal van de eerste 3 platen is prima, daarna zit er incidenteel een echt fijne song bij.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een paar van die uptempo nummers steken er wel bovenuit. Maar die mislukte bluesrockpogingen pakken mij ook niet zo.
Mwah, 5 noteringen. Ik zou 10+ een grote Kink-naam noemen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blink 182, is dat typisch Kink en een grote naam? Die nomineer ik nog boven Rammstein.
Dan kan Rammstein mij wel het minst boeien ja. Blink 182 en Volbeat vind ik wel nog een pak vervelender.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, 5 noteringen. Ik zou 10+ een grote Kink-naam noemen.
Muse, Foo Fighters, Pearl Jam, Rammstein, NBT, QOTSA dus. Dat soort werk.
Die draaien ze wel relatief vaak. Maar zou ik niet een van de grote namen noemen vanuit Kink zelf. Anders zijn er nog wel meer niet bijzondere artiesten te noemen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blink 182, is dat typisch Kink en een grote naam? Die nomineer ik nog boven Rammstein.
Bij De Staat geldt een beetje hetzelfde als bij QotSA, maar dan op een lager niveau. Geestig, nietwaar?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij uiteraard De Staat
denken dat ze een soort Tom Waits of Beefheart zijn, maar gewoon stiekem enorme proletenmuziek
Hun 'nieuwe' materiaal is wel een stukje hemeltergender dan waar ze mee doorbraken vind ikquote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |