Die hebben ze weken overal gedraaid. Ik heb jullie gewaarschuwd.quote:
6x om precies te zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja we krijgen ook nog 15x de Prince of Darkness natuurlijk.
Ik vind Crazy Train wel een week 53 nummer, a la Detroit Rock City, mooi voor 1e gourmetdagquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:58 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, Ozzy is thuis. Daarvan zou ik zeggen 99,9% over 7 weken weer.
Crazy Train en War Pigs of Iron Man zouden wel mogen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind Crazy Train wel een week 53 nummer, a la Detroit Rock City, mooi voor 1e gourmetdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor Zwarte Vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zegt niet zoveel, ook al vind ik Planet Caravan heel fijn, het zijn natuurlijk niet de inkoppers.All Day I Dream About Stemlijsten
Een van de 4 GnRs die hier wel redelijk wordt geaccepteerd.quote:
Dit is wel een kanshebber voor een debuut in de 2000.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel echt een G 'n R favoriet hier trouwens.
Deze staat al een hele tijd in de T2000quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel een kanshebber voor een debuut in de 2000.
Ja vind ook niet alles goed. Knockin' on Heaven's Door begin van de week hoefde niet wat mij betreftquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de 4 GnRs die hier wel redelijk wordt geaccepteerd.
Ik vind het vaak meer van hetzelfde. Maar er zitten wel een paar hele fijne tussen. Maar dat is natuurlijk voor 80% van de bands/artiesten op aarde het geval. En 15% is volledig kut en 5% heeft meer dan 3 goede liedjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja vind ook niet alles goed. Knockin' on Heaven's Door begin van de week hoefde niet wat mij betreft
Ze hebben tof spul maar ook matige zooi, weinig bands met zo'n groot love/hate spectrum bij mijquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja vind ook niet alles goed. Knockin' on Heaven's Door begin van de week hoefde niet wat mij betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |