Er duiken nog steeds overal telgen uit die familie op. Gister weer bij Spartaquote:Op maandag 3 november 2025 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gast was ook overal he? Ajax, Milaan, Madrid en de E Street Band.
Wie is Sarah Bettens?quote:Op maandag 3 november 2025 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft Anouk deze ook niet eens met Sarah Bettens opgenomen?
Zou voor de afwisseling wel een keer leuk zijn om die versie te krijgen i.p.v. de oehoe-versie in week 53quote:Op maandag 3 november 2025 15:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik dacht Joe Jackson. Dat krijg je als iedereen maar wordt toegelaten tot die lijst tegenwoordig.
Sam, voordat hij de cocon ingingquote:
Joe verdient vele plekken in de KINK 1500quote:Op maandag 3 november 2025 15:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik dacht Joe Jackson. Dat krijg je als iedereen maar wordt toegelaten tot die lijst tegenwoordig.
Hup Steppin' Out!quote:Op maandag 3 november 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joe verdient vele plekken in de KINK 1500
Meer dan Fleetwood Mac
Van FM zou alleen The Chain passend zijn, hoe geweldig goed deze plaat ook moge zijn. Als we de mening van nicks even niet meenemen.quote:Op maandag 3 november 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joe verdient vele plekken in de KINK 1500
Meer dan Fleetwood Mac
Als we even uitgaan van het startpunt van KINK FM ooit, dit hoort dus op Hitradio Veronica, niet op de alternatieve bijzenderquote:Op maandag 3 november 2025 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van FM zou alleen The Chain passend zijn, hoe geweldig goed deze plaat ook moge zijn. Als we de mening van nicks even niet meenemen.
Eens. The Chain zou wel passend zijn wat mij betreft, ondanks de status die die plaat nu heeft.quote:Op maandag 3 november 2025 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als we even uitgaan van het startpunt van KINK FM ooit, dit hoort dus op Hitradio Veronica, niet op de alternatieve bijzender
Fijn als ik niet de enige ben die iets op het spoor is.quote:Op maandag 3 november 2025 16:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Blaudzun heeft wel heel goed geluisterd naar Summertime Sadness.
Hier had ook Too Many Hopes For July kunnen staanquote:Op maandag 3 november 2025 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aantal zouteloze plaatjes wel voorbij horen komen vandaag zoals deze
Ook mijn favoriet van hemquote:Op maandag 3 november 2025 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier had ook Too Many Hopes For July kunnen staan
Ik vind dit wel heel erg hoor. Blaudzun maakt soms wel prima plaatjes maar dit is niveautje Olivia Rodrigo.quote:Op maandag 3 november 2025 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn als ik niet de enige ben die iets op het spoor is.
Zeker die finish van gisterenquote:
Eefje nul keer, Phoebe nul keer, de gehele Canadese indiescene rondom Kevin Drew nul keer, Agnes Obel nul keer, Sufjan Stevens nul keer, Sigur Ros nul keer, moet ik doorgaan?quote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Lana del Rey staat er trouwens maar 1 keer in, droevig.
Maar Lana doet het zelfs in de 'mainstream' Top 2000 beter dan in het 'alternatieve' lijstje dat we nu bespreken. De artiesten die jij noemt niet.quote:Op maandag 3 november 2025 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eefje nul keer, Phoebe nul keer, de gehele Canadese indiescene rondom Kevin Drew nul keer, Agnes Obel nul keer, Sufjan Stevens nul keer, moet ik doorgaan?
Lana heeft natuurlijk ook gewoon een grote hit gehad, die andere namen niet.quote:Op maandag 3 november 2025 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Lana doet het zelfs in de 'mainstream' Top 2000 beter dan in het 'alternatieve' lijstje dat we nu bespreken. De artiesten die jij noemt niet.
En dan Video Games. Ben ik inmiddels ook behoorlijk beu gehoord. Ze heeft veel beterquote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat komt door de keu... Oh, wacht... Nevermind.quote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een geniale plaat, maar ze verdient vooral méér. Je zou anders bijna denken dat ze een one-hit wonder is.quote:Op maandag 3 november 2025 16:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan Video Games. Ben ik inmiddels ook behoorlijk beu gehoord. Ze heeft veel beter
Heb op Venice Bitch gestemd vanuit de keuzelijst maar tevergeefsquote:Op maandag 3 november 2025 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat komt door de keu... Oh, wacht... Nevermind.
Ja dat is waar. Kink is veel gebeuk op gitaren. Soms heel lekker maar soms ook wel wat eenzijdig.quote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is gewoon duidelijk dat die 'luistermuziek' het een stuk minder doet dan gewoon wat simpel gebeuk op gitaren en da's niet zo gek als Kink de hele dag gebeuk op gitaren draait.
Die heeft ook een hit gehad!quote:Op maandag 3 november 2025 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damien Rice staat hier ook minder vaak in dan in week 53..maarja, de lijst is ook korter he
Pinkpop maandag 1996quote:Op maandag 3 november 2025 16:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Heeft Bush ooit samen opgetreden met The Presidents of the United States of America?
Neem aan allebei.quote:Op maandag 3 november 2025 16:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Wedden dat ze straks de albumversie draaien van 477 maar niet van 475
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |