Ja ook een no lifer als ik heb verplichtingen vanmiddag. Nouja van de ochtend in ieder geval genotenquote:Op zondag 2 november 2025 12:35 schreef Tussle266 het volgende:
Ochtendje moeten missen omdat zelfs ik soms verplichtingen heb. Even kijken wat we gehad hebben.
Echt een idioot slecht moment om in te haken. Jammer hoor.quote:Op zondag 2 november 2025 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is bottom 5 in de gehele lijst
En dan zo'n fijne INXS er ook nog achteraanquote:Op zondag 2 november 2025 12:56 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, wow. Ik vind Jaap niet zoveel, maar deze vind ik echt superfijn. Dus hier past wel een hoezee.
Was het maar De Staatquote:
Beetje 50/50. Ik vind Car Radio echt fantastisch. Trees en Drum Show vind ik wel prima. Bij de rest voel ik me vaak geconfronteerd met mijn leeftijd.quote:Op zondag 2 november 2025 13:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou eigenlijk niet echt in mijn straatje moeten passen maar vind 21P leuk
Kan hun eclectische stijl wel waarderen. Stemplaat Car Radio fantastisch inderdaad maar Ride net ook zeker leukquote:Op zondag 2 november 2025 13:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Beetje 50/50. Ik vind Car Radio echt fantastisch. Trees en Drum Show vind ik wel prima. Bij de rest voel ik me vaak geconfronteerd met mijn leeftijd.
Shy Away is ook tofquote:Op zondag 2 november 2025 13:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Beetje 50/50. Ik vind Car Radio echt fantastisch. Trees en Drum Show vind ik wel prima. Bij de rest voel ik me vaak geconfronteerd met mijn leeftijd.
Is die ooit nodig?quote:Op zondag 2 november 2025 13:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sk8er Boy was niet nodig dit uur
Komt omdat ze moeten inhalenquote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Beste van Arcade Fire, maar geen albumversie
quote:Op zondag 2 november 2025 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of gaan ze steeds dik over het uur heen met hun muziek en vervolgens nieuws?
quote:Op zondag 2 november 2025 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat ze moeten inhalen
Maar wat is de oorzaak dan? Want op een verkocht reclameblok plus nieuwsbullentin kun je niet inhalen, die hebben gewoon een vooraf vastgestelde lengtequote:
2-3 min noodband en vervolgens een plaat opnieuw ingestart die vrijwel volledig al geweest wasquote:Op zondag 2 november 2025 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar wat is de oorzaak dan? Want op een verkocht reclameblok plus nieuwsbullentin kun je niet inhalen, die hebben gewoon een vooraf vastgestelde lengte
Wat armoedig. Nou ja t blijven mensenquote:Op zondag 2 november 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-3 min noodband en vervolgens een plaat opnieuw ingestart die vrijwel volledig al geweest was
Lijkt me niet nee, die zit denk ik morgen in het eerste uurquote:Op zondag 2 november 2025 16:30 schreef DecoAoreste het volgende:
We komen zeker niet tot 576 vandaag? Die wil ik eigenlijk niet missen maar anders moet ik er extra vroeg uit morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog maar een kwestie van tijd.quote:Op maandag 3 november 2025 08:00 schreef DecoAoreste het volgende:
We zijn er weer bij en dat is priiima.
Nee die staat er gelukkig niet in
Dat moet haast wel. En idd goed om te horen, misschien komt er volgend jaar eindelijk verandering in.quote:Op maandag 3 november 2025 08:14 schreef Tussle266 het volgende:
Goed man, al die mensen die klagen over alleen deze in de lijst. Zouden ze die andere gestemd hebben?
50% score, staan er 6 op de keuzelijst.quote:Op maandag 3 november 2025 08:19 schreef DecoAoreste het volgende:
3 keer Kate Bush is trouwens ook niet extreem veel, maar die horen we in de Top 2000 gelukkig vaak genoeg.
Throne en Medicine vind ik wel aardig, voor de rest ben ik iets te oud vrees ik.quote:Op maandag 3 november 2025 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Throne vind ik eigenlijk de enige leuke uit hun 'hitjestijd'
Volgens mij zijn het vooral chansons die vorig jaar 800 plekken lager stonden die nu weer min of meer terug zijn. Iets 'nieuws' denk ik niet echt meer?quote:Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op nog wat leuke verrassingen, maar in de tweede week zijn die een stuk zeldzamer.
Bedoel ook meer de nummers die je nooit hoort zoals een Autumn, Wake Up of How To Disappear Completelyquote:Op maandag 3 november 2025 09:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het vooral chansons die vorig jaar 800 plekken lager stonden die nu weer min of meer terug zijn. Iets 'nieuws' denk ik niet echt meer?
Fantastische melodie.quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vond het wel verrassend dat de Marillion van straks nog boven Kayleigh oh Kayleigh staat in de Mex index
quote:Op maandag 3 november 2025 08:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker raven op de vroege ochtend
Die twee liggen voor mij wel dicht bij elkaar, maar dat komt omdat ik deze al 30 jaar kende voordat die remix kwam. Kon je vroeger niet op allebei stemmen? Watercolor stond eerst ook op de keuzelijst, namelijk.quote:
Ik vind het verrassender dat het de enige Marillion in deze lijst is.quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vond het wel verrassend dat de Marillion van straks nog boven Kayleigh oh Kayleigh staat in de Mex index
Stel, je krijgt 1 kans om te zeggen waar dat aan ligt...quote:Op maandag 3 november 2025 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het verrassender dat het de enige Marillion in deze lijst is.
Script For A Jester's Tear en in mindere mate Childhood's End doen het in de andere alternatieve lijsten altijd goed.
Ja jij begint altijd meteen over keuzelijstenquote:Op maandag 3 november 2025 09:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stel, je krijgt 1 kans om te zeggen waar dat aan ligt...
Over het algemeen heeft dat dan weer met 2 dingen te maken:quote:Op maandag 3 november 2025 09:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja jij begint altijd meteen over keuzelijsten
Maar dan heb je maar een deel van de verklaring hè. Want waarom kiezen ze ervoor om iets wel of niet op die keuzelijsten te zetten? Dat deel vind ik dan nog steeds verrassend.
Childhood's End staat in de Snob en stond in de KKD ja. Breekt hopelijk keer door tot week 53. Denk alleen niet dat ie ooit gedraaid is op Kink. Maar vind het toch ook wel verrassend dat net deze Lavender hun enige notering hier is.quote:Op maandag 3 november 2025 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het verrassender dat het de enige Marillion in deze lijst is.
Script For A Jester's Tear en in mindere mate Childhood's End doen het in de andere alternatieve lijsten altijd goed.
Waar gaaaaat dit overquote:Op maandag 3 november 2025 10:05 schreef Tussle266 het volgende:
Wel stille hoop dat magerbeat ook nog een keer iets goeds voor de mensheid heeft gedaan 10 dagen geleden.
Magerbeat had Bush in het voorprogramma 10 dagen geleden. Magerbeat is helaas best populair. Dus nu hoop ik dat die 'fans' ook Bush iets leuker vinden.quote:
Goed, ik ga t wel googlen..quote:
Stukje omissie oplossenquote:Op maandag 3 november 2025 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
Je zou denken dat Coop dood is als je naar deze lijst kijkt trouwens.
Beastie Boys?quote:Op maandag 3 november 2025 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij krijgen we geen rappers meer hierna. Wel heel Kink dat deze dit jaar de hoogste is.
Paar jaar geleden hadden we nog voer voor je woofer genot in deze lijstquote:Op maandag 3 november 2025 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij krijgen we geen rappers meer hierna. Wel heel Kink dat deze dit jaar de hoogste is.
Oh ja, die rekenen we goed. Zijn die sowieso al geweest tot nu toe?quote:
Hoen bij de voederbak.quote:Op maandag 3 november 2025 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hadden we nog voer voor je woofer genot in deze lijst
Alleen in de bubbling under met Body Movin' als het goed isquote:Op maandag 3 november 2025 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh ja, die rekenen we goed. Zijn die sowieso al geweest tot nu toe?
Waarom vraag jij je af waar je dan over moet denken?quote:Op maandag 3 november 2025 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet toch altijd aan Jan Smeets denken bij Therapy?
Blijkbaar is het een ding van het zuidenquote:Op maandag 3 november 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom vraag jij je af waar je dan over moet denken?
Ik zou een When The Music's Over, Soul Kitchen of Waiting For The Sun in dit lijstje toejuichenquote:Op maandag 3 november 2025 11:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind Doors-liedjes per definitie fijn, maar over 3 en 7 weken horen we ze wel nog een keer. Dat dan weer wel.
Ja als je ze hoort bij Kink/Radio 5/Orinoco/Radio 2 heb je er op een gegeven moment wel een beetje genoeg vanquote:Op maandag 3 november 2025 11:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind Doors-liedjes per definitie fijn, maar over 3 en 7 weken horen we ze wel nog een keer. Dat dan weer wel.
Ik moet eens een analyse maken van welke nummers in de meeste verschillende muzieklijsten voorkomenquote:Op maandag 3 november 2025 11:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja als je ze hoort bij Kink/Radio 5/Orinoco/Radio 2 heb je er op een gegeven moment wel een beetje genoeg van
Er was al een allemansvriend basislijstquote:Op maandag 3 november 2025 12:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet eens een analyse maken van welke nummers in de meeste verschillende muzieklijsten voorkomen
Gemiddeld hoogste zal A Forest in ieder geval zijn. Of The Chain-Go Your Own Way moeten hier enorm gestegen zijnquote:Op maandag 3 november 2025 12:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet eens een analyse maken van welke nummers in de meeste verschillende muzieklijsten voorkomen
Zeker als je de Mex4851 meerekent!quote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gemiddeld hoogste zal A Forest in ieder geval zijn
In de Snob doet ie t dan weer matigquote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker als je de Mex4851 meerekent!
Ik dacht nog even aan Pearl Jam maar die staat zeker niet in de Evergreen.
Oh, Child in Time en Stairway heb je hier ook he? Die zullen dit spel dan wel winnen. Afhankelijk van wie hier het beste presteert. Stairway zal bij MuMe wel wat lager scoren denk ik.quote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker als je de Mex4851 meerekent!
Ik dacht nog even aan Pearl Jam maar die staat zeker niet in de Evergreen.
Ik wilde posten dat de Snob en Top 2000 elkaar natuurlijk uitsluiten, maar in principe kán een nummer wel (voor 1 jaar) in beide lijsten staan en dat is ook wel eens voorgevallen. In ieder geval Bloodbuzz Ohio 2 jaar terug.quote:Op maandag 3 november 2025 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In de Snob doet ie t dan weer matig
Bovendien snappen ze hun eigen regels niet zo goed bij de Snob, dus gaat er wel vaker wat fout.quote:Op maandag 3 november 2025 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik wilde posten dat de Snob en Top 2000 elkaar natuurlijk uitsluiten, maar in principe kán een nummer wel (voor 1 jaar) in beide lijsten staan en dat is ook wel eens voorgevallen. In ieder geval Bloodbuzz Ohio 2 jaar terug.
Allebei nog in de running bij MusicMeter dit jaar. Child In Time scoort daar idd standaard beter dus die zal dat spel wel winnenquote:Op maandag 3 november 2025 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, Child in Time en Stairway heb je hier ook he? Die zullen dit spel dan wel winnen. Afhankelijk van wie hier het beste presteert. Stairway zal bij MuMe wel wat lager scoren denk ik.
Ik vind hun meer triphop achtige materiaal wel leuker, dit is zo pretentieus.quote:
Ja, die hype was 13 jaar geledenquote:Op maandag 3 november 2025 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Driehoekje
Maar heb het idee dat ik wat achterloop
An Awesome Wave blijft tijdloos goed wat mij betreftquote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die hype was 13 jaar geleden
Robtimismequote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat deze Eels het zoveel beter doet dan Susan's House of The Look You Give That Guy of Last Stop This Town, leg maar uit
Het is wel vrij catchy, maar ik vind die andere nummers ook beter.quote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat deze Eels het zoveel beter doet dan Susan's House of The Look You Give That Guy of Last Stop This Town, leg maar uit
Ja minste Eels in de lijst dezequote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rob zal ook wel eerder voor That Look You Give That Guy gaan toch?quote:
Ja was ook al verbaasd. Spinvis krijgen we ook nog 2 keerquote:Op maandag 3 november 2025 12:46 schreef Tussle266 het volgende:
Die Isabelle die roept vaak maar wat he? Ik heb toch al The en Rick en zo verder gehoord?
Wat riep ze?quote:Op maandag 3 november 2025 12:46 schreef Tussle266 het volgende:
Die Isabelle die roept vaak maar wat he? Ik heb toch al The en Rick en zo verder gehoord?
Gisterenochtend was geweldig maar daarna vond ik het wel karig. Hier is dan weer helemaal niets mis mee. Maar ook steeds meer alternative die week 53 wel haalt nu jaquote:Op maandag 3 november 2025 12:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Top 2000 gehalte ligt vandaag een heel stuk hoger dan gisteren
Maar waarom zou je die kiezenquote:Op maandag 3 november 2025 13:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ook hier geldt eigenlijk weer, stel dat je bijvoorbeeld Industrial Disease kiest of zo, dan is het toch alweer een ander verhaal.
Jij en ik of Venema en Karton? Dat maakt namelijk uit voor het antwoord.quote:Op maandag 3 november 2025 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die kiezen
Niet echt, had al helemaal niet op dat album gehoevenquote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij en ik of Venema en Karton? Dat maakt namelijk uit voor het antwoord.
Dat is dus het antwoord op jij en ik. Er gaan voor mij ook wel dagen voorbij dat ik Industrial Disease oversla.quote:Op maandag 3 november 2025 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet echt, had al helemaal niet op dat album gehoeven
Als het per se nog een beetje alternatief DS moet zijn, moet t wel van voor Love over Gold zijn, wat dat betreft was deze dan wel weer terecht.quote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is dus het antwoord op jij en ik. Er gaan voor mij ook wel dagen voorbij dat ik Industrial Disease oversla.
Maar vanuit Kink-oogpunt dus, stel dat je perse Dire Straits erop wil, kies dan iets alternatiefs en niet de nummer 1 uit de Xi Jinping aller tijden.
Danny-Jung-un?quote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik krijg hier nu ads voor een lijst op een andere zender, wat is deze, FOK!?
Love over Gold zelf vind ik ook niet heel erg pop.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het per se nog een beetje alternatief DS moet zijn, moet t wel van voor Love over Gold zijn, wat dat betreft was deze dan wel weer terecht.
Laat mij mezelf nou even gaaf vinden met een willekeurige titel.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het per se nog een beetje alternatief DS moet zijn, moet t wel van voor Love over Gold zijn, wat dat betreft was deze dan wel weer terecht.
Het werd iets te groots opgezet toen. Daarvoor waren ze wel een OOR/VPRO bandjequote:Op maandag 3 november 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Love over Gold zelf vind ik ook niet heel erg pop.
Daarna kan echt niet meer natuurlijk.
Iedereen is Saltburn alweer vergeten. SEB zal ook wel uit de Top 2000 wegvallen.quote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, komende anderhalf uur overleg dus 499 ga ik missen. Wat is die gezakt trouwens
Heb er nog wel op gestemdquote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, komende anderhalf uur overleg dus 499 ga ik missen. Wat is die gezakt trouwens
Weet niet wie het is maar mag hem nu alquote:Op maandag 3 november 2025 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De #1 van een zekere Q Music-DJ. Dan zit je daar ook niet op je plek, zou je zeggen.
Haar.quote:Op maandag 3 november 2025 14:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Weet niet wie het is maar mag hem nu al
Ja hoiquote:Op maandag 3 november 2025 14:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The last girls at the party zijn de gezelligste types
Nobody really cares if you don't go to the partyquote:Op maandag 3 november 2025 14:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The last girls at the party zijn de gezelligste types
Stond deze er nog niet in?quote:Op maandag 3 november 2025 14:38 schreef Tussle266 het volgende:
We hebben hier weer eentje met gerede kans op toevoeging.
Die Eddie bedoelde ik, voor de duidelijkheid he? Die stond er niet in en niet op de keuzelijst. Hij is in het verleden wel eerder gedraaid op 2, maar dit jaar ineens enkele keren.quote:
Die komt alleen van NBT nog taffeshoogquote:Op maandag 3 november 2025 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou de hoogste Coldplay mogen zijn.
Komt Amsterdam nog of hebben we die weer geloosd?
Jammer, Coldplay heeft 5 mindere wél in de lijstquote:Op maandag 3 november 2025 14:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die komt alleen van NBT nog taffeshoog
We gaan met Edie Vedder.quote:
Ik zou ook zeggen deze of Rollin' maar we krijgen natuurlijk Behind Blue Eyes en Break Stuff.quote:Op maandag 3 november 2025 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De meeste nummers van Limp Bizkit zijn een mission impossible, maar deze is nog wel aardig
Die eerste vind ik zo'n zeikplaatquote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen deze of Rollin' maar we krijgen natuurlijk Behind Blue Eyes en Break Stuff.
Dit hoor ik voor het eerst. Hoop ook voor het laatstquote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige van The War on Drugs dit
Ik ben dat nummer wel extra gaan waarderen na die docu over Woodstock '99.quote:Op maandag 3 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Break stuff daarentegen is gewoon a. een gimmick en b. goed voor de agressie
Ik wilde al zeggen, foei, TWOD heeft geen matige nummers. Maar het was Sam Fender denk ik?quote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige van The War on Drugs dit
Ik krijg altijd zin om een kettingzaag te kopen danquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben dat nummer wel extra gaan waarderen na die docu over Woodstock '99.
Per ongeluk op Raven van Dorst gestemd?quote:
Nee joh, over loopse kippenquote:Op maandag 3 november 2025 15:27 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over in de winter op het terras kunnen zitten.
Deze dit keer niet aan het meezingen?quote:
Ik ken deze niet. Al lijkt het verdacht op diegene die ik wel kenquote:Op maandag 3 november 2025 15:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deze dit keer niet aan het meezingen?
Zal het herkenbare saxspel van Clarence zijn!quote:Op maandag 3 november 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken deze niet. Al lijkt het verdacht op diegene die ik wel ken
Die gast was ook overal he? Ajax, Milaan, Madrid en de E Street Band.quote:Op maandag 3 november 2025 15:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal het herkenbare saxspel van Clarence zijn!
Er duiken nog steeds overal telgen uit die familie op. Gister weer bij Spartaquote:Op maandag 3 november 2025 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gast was ook overal he? Ajax, Milaan, Madrid en de E Street Band.
Wie is Sarah Bettens?quote:Op maandag 3 november 2025 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft Anouk deze ook niet eens met Sarah Bettens opgenomen?
Zou voor de afwisseling wel een keer leuk zijn om die versie te krijgen i.p.v. de oehoe-versie in week 53quote:Op maandag 3 november 2025 15:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik dacht Joe Jackson. Dat krijg je als iedereen maar wordt toegelaten tot die lijst tegenwoordig.
Sam, voordat hij de cocon ingingquote:
Joe verdient vele plekken in de KINK 1500quote:Op maandag 3 november 2025 15:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik dacht Joe Jackson. Dat krijg je als iedereen maar wordt toegelaten tot die lijst tegenwoordig.
Hup Steppin' Out!quote:Op maandag 3 november 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joe verdient vele plekken in de KINK 1500
Meer dan Fleetwood Mac
Van FM zou alleen The Chain passend zijn, hoe geweldig goed deze plaat ook moge zijn. Als we de mening van nicks even niet meenemen.quote:Op maandag 3 november 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joe verdient vele plekken in de KINK 1500
Meer dan Fleetwood Mac
Als we even uitgaan van het startpunt van KINK FM ooit, dit hoort dus op Hitradio Veronica, niet op de alternatieve bijzenderquote:Op maandag 3 november 2025 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van FM zou alleen The Chain passend zijn, hoe geweldig goed deze plaat ook moge zijn. Als we de mening van nicks even niet meenemen.
Eens. The Chain zou wel passend zijn wat mij betreft, ondanks de status die die plaat nu heeft.quote:Op maandag 3 november 2025 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als we even uitgaan van het startpunt van KINK FM ooit, dit hoort dus op Hitradio Veronica, niet op de alternatieve bijzender
Fijn als ik niet de enige ben die iets op het spoor is.quote:Op maandag 3 november 2025 16:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Blaudzun heeft wel heel goed geluisterd naar Summertime Sadness.
Hier had ook Too Many Hopes For July kunnen staanquote:Op maandag 3 november 2025 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aantal zouteloze plaatjes wel voorbij horen komen vandaag zoals deze
Ook mijn favoriet van hemquote:Op maandag 3 november 2025 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier had ook Too Many Hopes For July kunnen staan
Ik vind dit wel heel erg hoor. Blaudzun maakt soms wel prima plaatjes maar dit is niveautje Olivia Rodrigo.quote:Op maandag 3 november 2025 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn als ik niet de enige ben die iets op het spoor is.
Zeker die finish van gisterenquote:
Eefje nul keer, Phoebe nul keer, de gehele Canadese indiescene rondom Kevin Drew nul keer, Agnes Obel nul keer, Sufjan Stevens nul keer, Sigur Ros nul keer, moet ik doorgaan?quote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Lana del Rey staat er trouwens maar 1 keer in, droevig.
Maar Lana doet het zelfs in de 'mainstream' Top 2000 beter dan in het 'alternatieve' lijstje dat we nu bespreken. De artiesten die jij noemt niet.quote:Op maandag 3 november 2025 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eefje nul keer, Phoebe nul keer, de gehele Canadese indiescene rondom Kevin Drew nul keer, Agnes Obel nul keer, Sufjan Stevens nul keer, moet ik doorgaan?
Lana heeft natuurlijk ook gewoon een grote hit gehad, die andere namen niet.quote:Op maandag 3 november 2025 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Lana doet het zelfs in de 'mainstream' Top 2000 beter dan in het 'alternatieve' lijstje dat we nu bespreken. De artiesten die jij noemt niet.
En dan Video Games. Ben ik inmiddels ook behoorlijk beu gehoord. Ze heeft veel beterquote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat komt door de keu... Oh, wacht... Nevermind.quote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een geniale plaat, maar ze verdient vooral méér. Je zou anders bijna denken dat ze een one-hit wonder is.quote:Op maandag 3 november 2025 16:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan Video Games. Ben ik inmiddels ook behoorlijk beu gehoord. Ze heeft veel beter
Heb op Venice Bitch gestemd vanuit de keuzelijst maar tevergeefsquote:Op maandag 3 november 2025 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat komt door de keu... Oh, wacht... Nevermind.
Ja dat is waar. Kink is veel gebeuk op gitaren. Soms heel lekker maar soms ook wel wat eenzijdig.quote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is gewoon duidelijk dat die 'luistermuziek' het een stuk minder doet dan gewoon wat simpel gebeuk op gitaren en da's niet zo gek als Kink de hele dag gebeuk op gitaren draait.
Die heeft ook een hit gehad!quote:Op maandag 3 november 2025 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damien Rice staat hier ook minder vaak in dan in week 53..maarja, de lijst is ook korter he
Pinkpop maandag 1996quote:Op maandag 3 november 2025 16:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Heeft Bush ooit samen opgetreden met The Presidents of the United States of America?
Neem aan allebei.quote:Op maandag 3 november 2025 16:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Wedden dat ze straks de albumversie draaien van 477 maar niet van 475
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |