Maar waarom zou je die kiezenquote:Op maandag 3 november 2025 13:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ook hier geldt eigenlijk weer, stel dat je bijvoorbeeld Industrial Disease kiest of zo, dan is het toch alweer een ander verhaal.
Jij en ik of Venema en Karton? Dat maakt namelijk uit voor het antwoord.quote:Op maandag 3 november 2025 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die kiezen
Niet echt, had al helemaal niet op dat album gehoevenquote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij en ik of Venema en Karton? Dat maakt namelijk uit voor het antwoord.
Dat is dus het antwoord op jij en ik. Er gaan voor mij ook wel dagen voorbij dat ik Industrial Disease oversla.quote:Op maandag 3 november 2025 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet echt, had al helemaal niet op dat album gehoeven
Als het per se nog een beetje alternatief DS moet zijn, moet t wel van voor Love over Gold zijn, wat dat betreft was deze dan wel weer terecht.quote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is dus het antwoord op jij en ik. Er gaan voor mij ook wel dagen voorbij dat ik Industrial Disease oversla.
Maar vanuit Kink-oogpunt dus, stel dat je perse Dire Straits erop wil, kies dan iets alternatiefs en niet de nummer 1 uit de Xi Jinping aller tijden.
Danny-Jung-un?quote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik krijg hier nu ads voor een lijst op een andere zender, wat is deze, FOK!?
Love over Gold zelf vind ik ook niet heel erg pop.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het per se nog een beetje alternatief DS moet zijn, moet t wel van voor Love over Gold zijn, wat dat betreft was deze dan wel weer terecht.
Laat mij mezelf nou even gaaf vinden met een willekeurige titel.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het per se nog een beetje alternatief DS moet zijn, moet t wel van voor Love over Gold zijn, wat dat betreft was deze dan wel weer terecht.
Het werd iets te groots opgezet toen. Daarvoor waren ze wel een OOR/VPRO bandjequote:Op maandag 3 november 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Love over Gold zelf vind ik ook niet heel erg pop.
Daarna kan echt niet meer natuurlijk.
Iedereen is Saltburn alweer vergeten. SEB zal ook wel uit de Top 2000 wegvallen.quote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, komende anderhalf uur overleg dus 499 ga ik missen. Wat is die gezakt trouwens
Heb er nog wel op gestemdquote:Op maandag 3 november 2025 13:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, komende anderhalf uur overleg dus 499 ga ik missen. Wat is die gezakt trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |