Waar gaaaaat dit overquote:Op maandag 3 november 2025 10:05 schreef Tussle266 het volgende:
Wel stille hoop dat magerbeat ook nog een keer iets goeds voor de mensheid heeft gedaan 10 dagen geleden.
Magerbeat had Bush in het voorprogramma 10 dagen geleden. Magerbeat is helaas best populair. Dus nu hoop ik dat die 'fans' ook Bush iets leuker vinden.quote:
Goed, ik ga t wel googlen..quote:
Stukje omissie oplossenquote:Op maandag 3 november 2025 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
Je zou denken dat Coop dood is als je naar deze lijst kijkt trouwens.
Beastie Boys?quote:Op maandag 3 november 2025 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij krijgen we geen rappers meer hierna. Wel heel Kink dat deze dit jaar de hoogste is.
Paar jaar geleden hadden we nog voer voor je woofer genot in deze lijstquote:Op maandag 3 november 2025 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij krijgen we geen rappers meer hierna. Wel heel Kink dat deze dit jaar de hoogste is.
Oh ja, die rekenen we goed. Zijn die sowieso al geweest tot nu toe?quote:
Hoen bij de voederbak.quote:Op maandag 3 november 2025 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hadden we nog voer voor je woofer genot in deze lijst
Alleen in de bubbling under met Body Movin' als het goed isquote:Op maandag 3 november 2025 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh ja, die rekenen we goed. Zijn die sowieso al geweest tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |