Weet niet wie het is maar mag hem nu alquote:Op maandag 3 november 2025 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De #1 van een zekere Q Music-DJ. Dan zit je daar ook niet op je plek, zou je zeggen.
Haar.quote:Op maandag 3 november 2025 14:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Weet niet wie het is maar mag hem nu al
Ja hoiquote:Op maandag 3 november 2025 14:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The last girls at the party zijn de gezelligste types
Nobody really cares if you don't go to the partyquote:Op maandag 3 november 2025 14:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The last girls at the party zijn de gezelligste types
Stond deze er nog niet in?quote:Op maandag 3 november 2025 14:38 schreef Tussle266 het volgende:
We hebben hier weer eentje met gerede kans op toevoeging.
Die Eddie bedoelde ik, voor de duidelijkheid he? Die stond er niet in en niet op de keuzelijst. Hij is in het verleden wel eerder gedraaid op 2, maar dit jaar ineens enkele keren.quote:
Die komt alleen van NBT nog taffeshoogquote:Op maandag 3 november 2025 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou de hoogste Coldplay mogen zijn.
Komt Amsterdam nog of hebben we die weer geloosd?
Jammer, Coldplay heeft 5 mindere wél in de lijstquote:Op maandag 3 november 2025 14:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die komt alleen van NBT nog taffeshoog
We gaan met Edie Vedder.quote:
Ik zou ook zeggen deze of Rollin' maar we krijgen natuurlijk Behind Blue Eyes en Break Stuff.quote:Op maandag 3 november 2025 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De meeste nummers van Limp Bizkit zijn een mission impossible, maar deze is nog wel aardig
Die eerste vind ik zo'n zeikplaatquote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen deze of Rollin' maar we krijgen natuurlijk Behind Blue Eyes en Break Stuff.
Dit hoor ik voor het eerst. Hoop ook voor het laatstquote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige van The War on Drugs dit
Ik ben dat nummer wel extra gaan waarderen na die docu over Woodstock '99.quote:Op maandag 3 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Break stuff daarentegen is gewoon a. een gimmick en b. goed voor de agressie
Ik wilde al zeggen, foei, TWOD heeft geen matige nummers. Maar het was Sam Fender denk ik?quote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige van The War on Drugs dit
Ik krijg altijd zin om een kettingzaag te kopen danquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben dat nummer wel extra gaan waarderen na die docu over Woodstock '99.
Per ongeluk op Raven van Dorst gestemd?quote:
Nee joh, over loopse kippenquote:Op maandag 3 november 2025 15:27 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over in de winter op het terras kunnen zitten.
Deze dit keer niet aan het meezingen?quote:
Ik ken deze niet. Al lijkt het verdacht op diegene die ik wel kenquote:Op maandag 3 november 2025 15:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deze dit keer niet aan het meezingen?
Zal het herkenbare saxspel van Clarence zijn!quote:Op maandag 3 november 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken deze niet. Al lijkt het verdacht op diegene die ik wel ken
Die gast was ook overal he? Ajax, Milaan, Madrid en de E Street Band.quote:Op maandag 3 november 2025 15:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal het herkenbare saxspel van Clarence zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |