Ja ook een no lifer als ik heb verplichtingen vanmiddag. Nouja van de ochtend in ieder geval genotenquote:Op zondag 2 november 2025 12:35 schreef Tussle266 het volgende:
Ochtendje moeten missen omdat zelfs ik soms verplichtingen heb. Even kijken wat we gehad hebben.
Echt een idioot slecht moment om in te haken. Jammer hoor.quote:Op zondag 2 november 2025 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is bottom 5 in de gehele lijst
En dan zo'n fijne INXS er ook nog achteraanquote:Op zondag 2 november 2025 12:56 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, wow. Ik vind Jaap niet zoveel, maar deze vind ik echt superfijn. Dus hier past wel een hoezee.
Was het maar De Staatquote:
Beetje 50/50. Ik vind Car Radio echt fantastisch. Trees en Drum Show vind ik wel prima. Bij de rest voel ik me vaak geconfronteerd met mijn leeftijd.quote:Op zondag 2 november 2025 13:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou eigenlijk niet echt in mijn straatje moeten passen maar vind 21P leuk
Kan hun eclectische stijl wel waarderen. Stemplaat Car Radio fantastisch inderdaad maar Ride net ook zeker leukquote:Op zondag 2 november 2025 13:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Beetje 50/50. Ik vind Car Radio echt fantastisch. Trees en Drum Show vind ik wel prima. Bij de rest voel ik me vaak geconfronteerd met mijn leeftijd.
Shy Away is ook tofquote:Op zondag 2 november 2025 13:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Beetje 50/50. Ik vind Car Radio echt fantastisch. Trees en Drum Show vind ik wel prima. Bij de rest voel ik me vaak geconfronteerd met mijn leeftijd.
Is die ooit nodig?quote:Op zondag 2 november 2025 13:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sk8er Boy was niet nodig dit uur
Komt omdat ze moeten inhalenquote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Beste van Arcade Fire, maar geen albumversie
quote:Op zondag 2 november 2025 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of gaan ze steeds dik over het uur heen met hun muziek en vervolgens nieuws?
quote:Op zondag 2 november 2025 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat ze moeten inhalen
Maar wat is de oorzaak dan? Want op een verkocht reclameblok plus nieuwsbullentin kun je niet inhalen, die hebben gewoon een vooraf vastgestelde lengtequote:
2-3 min noodband en vervolgens een plaat opnieuw ingestart die vrijwel volledig al geweest wasquote:Op zondag 2 november 2025 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar wat is de oorzaak dan? Want op een verkocht reclameblok plus nieuwsbullentin kun je niet inhalen, die hebben gewoon een vooraf vastgestelde lengte
Wat armoedig. Nou ja t blijven mensenquote:Op zondag 2 november 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-3 min noodband en vervolgens een plaat opnieuw ingestart die vrijwel volledig al geweest was
Lijkt me niet nee, die zit denk ik morgen in het eerste uurquote:Op zondag 2 november 2025 16:30 schreef DecoAoreste het volgende:
We komen zeker niet tot 576 vandaag? Die wil ik eigenlijk niet missen maar anders moet ik er extra vroeg uit morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |