Throne en Medicine vind ik wel aardig, voor de rest ben ik iets te oud vrees ik.quote:Op maandag 3 november 2025 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Throne vind ik eigenlijk de enige leuke uit hun 'hitjestijd'
Volgens mij zijn het vooral chansons die vorig jaar 800 plekken lager stonden die nu weer min of meer terug zijn. Iets 'nieuws' denk ik niet echt meer?quote:Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op nog wat leuke verrassingen, maar in de tweede week zijn die een stuk zeldzamer.
Bedoel ook meer de nummers die je nooit hoort zoals een Autumn, Wake Up of How To Disappear Completelyquote:Op maandag 3 november 2025 09:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het vooral chansons die vorig jaar 800 plekken lager stonden die nu weer min of meer terug zijn. Iets 'nieuws' denk ik niet echt meer?
Fantastische melodie.quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vond het wel verrassend dat de Marillion van straks nog boven Kayleigh oh Kayleigh staat in de Mex index
quote:Op maandag 3 november 2025 08:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker raven op de vroege ochtend
Die twee liggen voor mij wel dicht bij elkaar, maar dat komt omdat ik deze al 30 jaar kende voordat die remix kwam. Kon je vroeger niet op allebei stemmen? Watercolor stond eerst ook op de keuzelijst, namelijk.quote:
Ik vind het verrassender dat het de enige Marillion in deze lijst is.quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vond het wel verrassend dat de Marillion van straks nog boven Kayleigh oh Kayleigh staat in de Mex index
Stel, je krijgt 1 kans om te zeggen waar dat aan ligt...quote:Op maandag 3 november 2025 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het verrassender dat het de enige Marillion in deze lijst is.
Script For A Jester's Tear en in mindere mate Childhood's End doen het in de andere alternatieve lijsten altijd goed.
Ja jij begint altijd meteen over keuzelijstenquote:Op maandag 3 november 2025 09:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stel, je krijgt 1 kans om te zeggen waar dat aan ligt...
Over het algemeen heeft dat dan weer met 2 dingen te maken:quote:Op maandag 3 november 2025 09:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja jij begint altijd meteen over keuzelijsten
Maar dan heb je maar een deel van de verklaring hè. Want waarom kiezen ze ervoor om iets wel of niet op die keuzelijsten te zetten? Dat deel vind ik dan nog steeds verrassend.
Childhood's End staat in de Snob en stond in de KKD ja. Breekt hopelijk keer door tot week 53. Denk alleen niet dat ie ooit gedraaid is op Kink. Maar vind het toch ook wel verrassend dat net deze Lavender hun enige notering hier is.quote:Op maandag 3 november 2025 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het verrassender dat het de enige Marillion in deze lijst is.
Script For A Jester's Tear en in mindere mate Childhood's End doen het in de andere alternatieve lijsten altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |